آیا آیفون برای سری ۱۳ از ۱ ترابایت حافظه داخلی استفاده می کند؟

آیا آیفون برای سری ۱۳ از ۱ ترابایت حافظه داخلی استفاده می کند؟
  • 1399/11/13
  • محمدرضا مرتضایی
  • 1

طی شایعات و اخبار جدید منتشر شده گفته می شود که اپل در حال کار بر روی آیفون بعدی خود، به اصطلاح آیفون ۱۳ یا ۱۲s، با ۱ ترابایت حافظه داخلی است. این ظرفیت حافظه نسبت به آیفون ۱۲ که بالاترین حافظه ۵۱۲ گیگابایت داخلی را دارد، دو برابر شده است.

این خبر بزرگ را Jon Prosser ناظر اپل از طریق کانال YouTube خود فاش کرد؛ وی گفت که مدل جدید در مرحله ساخت نمونه اولیه است.

به نقل از GSM Arena، گزینه افزودن حافظه داخلی فقط در نسخه آیفون ۱۳ پرو اعمال خواهد شد. هنوز هیچ صحبتی در مورد اینکه آیا نسخه معمولی، با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، گزینه های ذخیره سازی اضافی نیز دارد، وجود ندارد.

آیا آیفون برای سری 13 از 1 ترابایت حافظه داخلی استفاده می کند؟

اپل اخیراً ظرفیت ذخیره سازی را به آیفون XS اضافه کرده است. در زمان راه اندازی، حافظه داخلی این گوشی هوشمند تا ۵۱۲ گیگابایت افزایش می یابد. همچنین گفته می شود آیفون ۱۳ با استفاده از WiFi 6E پیشرفت های بسیاری داشته است.

از آن زمان، شرکت مستقر در کوپرتینو هیچ ذخیره اضافی به آیفون های بعدی، از جمله آیفون ۱۱ و آیفون ۱۲، اضافه نکرده است. به غیر از فضای ذخیره سازی، همچنین پروسر اظهار داشت که آیفون ۱۳ با بریدگی کوچکتر عرضه خواهد شد. با این حال، این جمع شدگی فقط در مورد ارتفاع شکاف اعمال می شود، در حالی که عرض مثل همان نوع قبلی است.

به احتمال زیاد  از دوربین جلوی شکاف دار به عنوان اسکنر صورت یا Face ID برای باز کردن تلفن همراه استفاده خواهد شد. پروسر احتمال بازگشت اسکنر اثر انگشت روی صفحه یا Touch ID اشاره نکرد، برخلاف شایعات قبلی که می گفتند اپل این ویژگی را دوباره منتشر می کند.

مدتی پیش گزارش شد که اپل در حال بازگرداندن ویژگی Touch ID به آیفون بعدی است. زیرا، ویژگی Face ID در حال حاضر کمتر مورد استفاده قرار می گیرد زیرا بسیاری از کاربران تلفن همراه به دلیل همه گیری Covid-19 از ماسک استفاده می کنند.

با توجه به اخبار و شایعات زیادی که در مورد آیفون جدید در فضای مجازی روزانه منتشر می شود، اما همچنان اطلاعات زیاد و مهمی در مورد محصول جدید اپل نیست.

 

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *