بهترین ساعت‌های هوشمند سال ۲۰۲۱

بهترین ساعت‌های هوشمند سال ۲۰۲۱
  • 1400/5/11
  • ملیکا امامی
  • 0

بهترین ساعت‌های هوشمند سال ۲۰۲۱

یک ساعت خوب فقط زمان و ساعت روز را نشان نمی‌دهد، بلکه می‌تواند ارهای بسیار دیگری انجام دهد و استایل شما را زیبا سازد و احساس خوبی به شما دهد. ساعت‌های هوشمند می‌توانند کارهای بیشتری انجام دهند، از ردیابی تمرینات و اندازه گیری ضربان قلب گرفته تا ارائه اعلان‌ها و دسترسی به دستیارهای صوتی. در حالی که شما یک ساعت ارتباطی در دست خود دارید، می‌توانید تلفنتان را در جیبتان بگذارید و فقط مچ دستتان را برای اطلاع رسانی و پیغام‌های فوری چک کنید. در اینجا بهترین مواردی است از ساعت‌ها هستند که ما آنها را بررسی کرده‌ایم.

Apple Watch Series 6 (اپل واچ سری ۶) + بهترین ساعت برای افرادی که از آیفون استفاده می‌کنند.

اپل واچ بهترین ساعت هوشمندی است که می‌توانید خریداری کنید. این سیستم دارای بهترین سیستم‌ عامل یعنی watchOS است، که از برنامه‌های زیادی برای کمک به کاهش تعداد دفعاتی که شما نیاز دارید گوشی خود را از جیب یا کیفتان بیرون بکشید، برخوردار است. آخرین مدل، سری ۶ است که کنترل اکسیژن خون را برای اندازه‌ گیری اشباع اکسیژن در خون مورد استفاده قرار می‌دهد، این ساعت مفید برای ورزشکاران در ارتفاعات بلند می‌باشد و مناسب برای افرادی است که شرایط سلامتی خاصی دارند. همراه با دستگاه‌های تحت کنترل FDA و بسیاری از ویژگی‌های ردیابی تناسب اندام، این ابزار یک ابزار است که دارای نشانه سلامت خوبی است.

این ساعت اکنون شامل ردیابی خواب است، به شما یاد خواهد داد که در طول روز بایستید و حرکت کنید و با کمک برنامه نویز شما می‌توانید وقتی صداهای محیط اطراف شما به اندازه‌ای بلند هستند که به شنوایی شما آسیب برسانند، هشدار دریافت کنید. متاسفانه، عمر باتری آن هنوز متوسط است و بسیار عالی نیست (شما باید قبل از خوابیدن آن را شارژ کنید) و در حال حاضر فقط با آیفون کار می‌کند و کاربران اندروید نمی‌توانند از آن استفاده کنند.

سایز این ساعت در اندازه‌های ۴۰ یا ۴۴ میلی متر ارائه می‌شود.

اگر به Apple Watch علاقه مند هستید اما نمی‌خواهید هزینه سری ۶ را پرداخت کنید، می‌توانید به Apple Watch SE فکر کنید. این محصول در کنار سری ۶ به بازار عرضه شد و مدلی برای کسانی است که با قیمت ۴۰۰ دلار مخالف هستند و امکانات نوار قلب، SpO2 یا نمایشگر همیشه روشن را ندارند.

 

Samsung Galaxy Watch3 + بهترین ساعت برای کاربران اندروید.

اگر شما یک کاربر اندروید هستید و می‌خواهید یک ساعت هوشمند بخرید، این ساعت بهترین انتخاب برای شما است. اگر می‌خواهید در ساعت از گوگل استفاده کنید، توصیه ما این است که تا سال ۲۰۲۲ صبر کنید، زمانی که این ایده رونمایی شود از سیستم جدید استفاده خواهد شد و به روزرسانی‌های لازم انجام خواهد شد. ممکن است سامسونگ در حال حاضر تنها سیستم اجرایی Tizen را رها کرده باشد، اما قول داده ‌است که از ساعت‌های Galaxy پشتیبانی کند، که به این معنی است که شما می‌توانید تا سال ۲۰۲۳ از ساعت‌ Galaxy Watch3 خود استفاده کنید.

این دستگاه با شرکت اپل در چند معیار، از SpO2 گرفته تا الکتروکاردیوگرام یا FDA مورد استفاده قرار گرفته بود. این ساعت می‌تواند به طور خودکار گردش‌های طولانی و چند ورزش دیگر را دنبال کند و دارای ترفندهای معمول ساعت هوشمند است. شما می‌توانید به اعلان‌های تلفن خود پاسخ دهید یا آنها را حذف کنید و یا حتی به تماس‌های خود از طریق ساعت پاسخ دهید. اگر شما همیشه از صفحه نمایش استفاده کنید، شارژ شدن آن حدود دو روز طول می‌کشد.

سایز این ساعت در اندازه‌های ۴۱ یا ۴۵ میلی متر ارائه می‌شود.

یک چرخش سرگرم کننده و چرخشی مکانیکی برای جابجایی در سراسر سیستم عامل وجود دارد که بسیار جذاب است، بنابراین نیازی به لمس صفحه با انگشتان کثیف خود ندارید.

تنها عیب بزرگ این ساعت پشتیبانی برنامه‌های آن است. در این ساعت هیچ برنامه نقشه ‌برداری محلی وجود ندارد و شما برنامه پیام ‌رسانی متنی مورد علاقه خود را در فروشگاه سامسونگ پیدا نخواهید کرد، بنابراین برای شروع یک مکالمه جدید از ساعت امکان پذیر نیست. این دلیل بزرگی است که گوگل و سامسونگ در حال حاضر با هم همکاری می‌کنند.

 

Garmin Venu Sq and Sq Music Edition + بهترین ساعت تناسب اندام.

Garmin Venu Sq and Venu Sq Music Edition ساعت‌های عالی و نسبتا ارزان‌ قیمت هستند که بیش از ردیاب متوسط شما عمل می‌کنند. اگر شما یک اشتراک Spotify، آمازون موسیقی، یا اشتراک Deezer داشته باشید، نسخه موسیقی به بهترین وجهی با هم جفت می‌شوند، اما هر دوی آنها داده‌های ردیابی تناسب اندام، با ویژگی‌هایی مثل نظارت اکسیژن خون، GPS و ردیابی خواب را ارائه می‌کنند. نکته‌ی مهم این است که آنها با یک بار شارژ حدود پنج تا هفت روز دوام می‌آورند.

شما می‌توانید هشدارهای اولیه اعلان‌ها را مانند تماس‌ها، پیامک‌ها و ایمیل‌ها را دریافت کنید و اگر تلفن اندروید دارید می‌توانید به متن‌ها پاسخ دهید. این برنامه همچنین شامل Garmin Pay می‌باشد که در هرجایی که پرداخت‌های بدون تماس پذیرفته شوند کار می‌کند.

 

Skagen Hybrid HR Jorn + بهترین ساعت هوشمند ترکیبی.

افراد زیادی به این ساعت علاقه دارند. طراحی دور دست مکانیکی آن، ساعت را بسیار شبیه به یک ساعت سنتی نشان می‌دهد، اما بسیاری از افراد علاقه دارند که بتوانند سریعا اطلاعات ضربان قلب، شمارش گام ‌به‌ گام و آب و هوای را در صفحه مشاهده کنند. شما می‌توانید پخش موسیقی را کنترل کنید و در برنامه همراه شما می‌توانید انتخاب کنید که از کدام برنامه اعلانش را دریافت خواهید کرد. با یک بار شارژ کردن این ساعت می‌توانید از آن به مدت یک هفته استفاده کنید.

شما می‌توانید از آن برای پیگیری تمرینات ورزشی خود استفاده کنید، اما باز هم به طور کامل از آن استفاده کنید چون ردیابی فعالیت آن خیلی دقیق نیست البته باید توجه کنید که ضربان قلب در حالت استراحت با نتایج سایر ساعت‌های هوشمند مطابقت دارد.

این ساعت همچنین می‌تواند خواب را کنترل کند، اما به نظر بسیاری از افراد این ویژگی خیلی مفید نبود. Jorn سعی می‌کند کارهای زیادی انجام دهد و رابط کاربری آن ناچیز است، اما اگر ظاهر آن را که دوست دارید و داده‌های سلامت بسیار ساده در کنار هشدارهای اعلان را می‌خواهید، این یک ساعت مناسب برای شما می‌باشد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *