برای خرید ارز چه نکاتی را لازم است در آموزش ارز دیجیتال یاد بگیریم ؟

برای خرید ارز چه نکاتی را لازم است در آموزش ارز دیجیتال یاد بگیریم ؟
  • 1400/7/8
  • گویا آی تی
  • 0

همه ما احتمالا اخبار زیادی در خصوص ارز دیجیتال شنیده ایم و یا ممکن است از زبان کسانی که در این حوزه  فعالیت دارند خبر چندین برابر شدن ارزش بیت کوین را در یکی دو سال گذشته شنیده باشید. بیت کوین یکی از پرطرفدار ترین ارز های دیجیتال می باشد که نسبت به بقیه ارزها پیشرفت زیادی کرده است. امروزه ارزش خرید یک بیت کوین چیزی حدود ۱ میلیارد می باشد. همین ارز در پاییز سال گذشته حدود ۳۵۰ میلیون تومان بود. روند افزایشی چشمگیر این ارز باعث شده است که خیلی ها به دنبال خرید ارز دیجیتال باشند. اما برای خرید و فروش ارز باید حتما دوره های آموزش ارز دیجیتال را بگذرانید تا بدانید چه ارزهایی ارزش سرمایه گذاری دارند، در چه زمانی باید به فکر فروش باشید، واحد های تعریفی این حوزه، تکنیک های مهارتی و پیچ و خم های بازار ارز دیجیتال چیست. همه اینها لازمه شروع فعالیت در دنیای ارزهای الکترونیکی است که بدون آموزش رمزارزها غیر ممکن است.

خرید ارز دیجیتال

اولین قدم ها برای خرید رمز ارزها در آموزش ارز دیجیتال چیست ؟

  • آموزش :

ابتدا سعی کنید در یکی از دوره های آموزش رمز ارز ، در یک مجموعه نامدار و موفق مانند مجموعه آرن کریپتو که سالهاست در این زمینه فعالیت دارد، شرکت کنید تا با کلید واژه های پیش فرض این حوزه مثل : توکن، بلاک و بلاک چین، گره یا node، اختصارات ارزهای دیجیتال، هارد فورک و سافت فورک و …. آشنا شوید. دنیای رمز ارزها پر از اصطلاحات پیچیده است که باید حتما برای انجام معاملات و تفسیر ارزها درکی از آنها پیدا کنید.

  • کیف پول :

یک کیف پول نرم افزاری معتبر و مناسب نصب کنید، کیف پول شما حکم حساب بانکی شما را دارد.  عموما میتوانید به صورت رایگان کیف پول‌‌های نرم‌افزاری را نصب کنید. همچنین این کیف پول ها با گوشی‌های اندروید و iOS و یا ویندوز، لینوکس و مک سازگار است.

 

خرید ارز دیجیتال
خرید ارز دیجیتال
  • صرافی معتبر :

انتخاب صرافی معتبر و مطمئن یکی دیگر از مهم ترین اقدامات برای خرید ارز دیجیتال می باشد. اینکه میزان تراکنش های صرافی بالا باشد. سرعت انجام معاملات در این صرافی به سرعت انجام شود، تیم پشتیبانی خوبی داشته باشد و از کیف پولهای معتبر پشتیبانی کنند یکی از نشانه های یک صرافی خوب است که برای آشنایی بیشتر می توانید در بخش ویژگی های یک صرافی معتبر در مجموعه آرن کریپتو بیشتر درباره این موضوع مطالعه کنید.

  • احراز هویت :

بعد اینکه صرافی را انتخاب کردید باید برای انجام معاملات در این صرافی ثبت نام کنید که این روند شامل احراز هویت با مدارک شناسایی شما است. بعد از تایید احراز هویت از سمت تیم صرافی، شما می توانید آغاز به خرید و فروش نمایید.

 

  • انتخاب ارز دیجیتال :

بعد از گذراندن تمامی این مراحل، حال می توانید ارز مورد نظر خود را خریداری کنید. بعضی از صرافی ها برای شما یک سقف پایه برای خرید قرار میدهند که کمتر از آن نمی توانید خرید کنید. اما صرافی های متعدد و معتبر دیگری هم هستند که به هر میزان که دلتان بخواهد می توانید ارز دیجیتال مورد نظر خود را خریداری کنید. تنها به این نکته توجه کنید که تمامی معاملات شما بر حسب دلار محاسبه و بعد از تبدیل به ریال و محاسبه کارمزد حساب میشود و ارزش ارز خریداری شده شما به کیف پول شما منتقل می شود.

حتما پیش از هر معامله ابتدا درباره آن ارز بطور کامل مطالعه و نمودار تغییر وضعیت هر ارز را در روزها و ماه های گذشته به دقت بررسی کنید. پیش بینی نقادان ارز دیجیتال را بخوانید و حتما سعی کنید از بسته های آموزش ارز دیجیتال یا راهنمایی مشاوران مجموعه آرن کریپتو استفاده کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *