معرفی اپلیکیشن پذیرش ۲۴ و نوبت گیری آنلاین

معرفی اپلیکیشن پذیرش ۲۴ و نوبت گیری آنلاین
  • 1400/7/14
  • علی رفیعی
  • 0

اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که از خانه یا محل کار خارج شدن برای شما نوعی چالش محسوب می گردد، اگر شما نیز برای استفاده از خدمات پزشکی از جستجوی پزشکان مختلف برای یافتن بهترین پزشک خسته شده اید، اگر می خواهید بدون به زحمت افتادن و در سریع ترین زمان ممکن اقدام به رزرو نوبت بهترین پزشکان نمایید، پیشنهاد می کنیم با ما در ادامه برای معرفی راه حلی مناسب برای مشکلات فوق همراه باشید.

 

تاثیر پیشرفت علم و تکنولوژی در صنعت پزشکی به چه صورت است؟

پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن اتوماسیون باعث تغییرات شگرف و بزرگی درزندگی روزمره انسان ها گردیده است. پیشرفت تکنولوژی توانسته ار تمامی جوانب، زندگی انسان ها را ساده تر و کند. یکی از خدماتی که با پیشرفت تکنولوژی دستخوش تغییرات زیادی شده است خدمات پزشک است.

در دوره ای به سر می بریم که می توانید با کمترین زحمت و از داخل خانه و با استفاده از اپلیکیشن های ارائه دهنده خدمات پزشکی مانند اپلیکیشن پذیرش ۲۴، تمامی خدمات مورد نیاز خود مانند نوبت گیری آنلاین، مشاوره پزشکی را از راه دور و در کمترین زمان ممکن انجام دهید.

 

 

البته که تا قبل از ارائه این اپلیکیشن و ارائه خدمات آن بر روی بستر وب، به دلیل سختی مراجعات حضوری بیماران به پزشکان، افراد با مشاهده کوچکترین علائمی در بدن خود به دنبال جستجوی درمان و دارو های آن در اینترنت بودند، به دلیل گستردگی علم پزشکی وعدم اطلاع کافی افراد از بیماری ها، این نوع خود درمانی ها که طی سال های گذشته بیشتر و بیشتر شده است معمولا به مسمومیت های دارویی شدید و خطرناک منجر می شد.

ارائه خدمات پزشکی به صورت آنلاین و با استفاده اپلیکیشن های تلفن همراه دلایل زیادی دارد که هر کدام می توانند به نحوی به ساده تر شدن دریافت این خدمات توسط بیماران کمک کنند که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد. استفاده از این بستر ارائه خدمات می تواند پزشکان و بیماران را بسیار راحت تر و سریع تر به یکدیگر متصل نماید.

 

۶ مزیت استفاده از اپلیکیشن پذیرش ۲۴ و نوبت گیری آنلاین در مقابل مراجعه حضوری

مزیت های استفاده از روش های آنلاین و استفاده از اپلیکیشن های نوبت گیری آنلاین و استفاده از خدمات پزشکی مانند اپلیکیشن پذیرش ۲۴ می تواند بسیار کمک کننده باشد. اگر بخواهیم این مزایا را نام برده و شرح دهیم می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. مهم ترین دلیلی که در سال های اخیر نیز بسیار مورد توجه بوده است، جلوگیری از حضورافراد بیمار در جامعه است. چرا که با شیوع بیماری های واگیر دار مانند کرونا این مسئله به مسئله ای بسیار حیاتی بدل گردیده و فرد با حضور در جامعه ممکن است با بیمار کردن دیگران باعث سرعت گرفتن زنجیره انتقال این بیماری ها گردد. پس با استفاده از این اپلیکیشن می توان خروج از منزل را تنها به موارد مهم و اجباری محدود نمود.

 

  1. باعث جلوگیری از تجمع بیماران در مطب و بیمارستان ها می گردد. چرا که با استفاده از این اپلیکیشن و نوبت گیری آنلاین، هر فرد می تواند در تاریخ و ساعتی که مشخص می گردد در مطب پزشک حضور پیدا نماید و علاوه بر این نیز می توان با استفاده از این اپلیکیشن نسبت به دریافت مشاوره آنلاین اقدام مود که به این ترتیب دیگر نیازی به مراجعه به مطب پزشک یا بیمارستان نیست.
  2. با استفاده از اپلیکیشن پذیرش ۲۴ می توانید هفت روزهفته ودرهرساعتی از شبانه روزوازهرموقعیت جغرافیایی از خدمات پزشکی آنلاین مانند نوبت گیری آنلاین و دریافت مشاوره  استفاده نمایید.
  3. بیماران بسیاری در نقاطی خارج از مراکز استان ها و در روستا ها  شهر های دور افتاده وجود دارند که استفاده از خدمات پزشکی برای آن ها یعنی متحمل شدن سفرهای چند روزه و سختی زیاد است. اما با استفاده از این اپلیکیشن دیگر نیازی به تحمل این مصائب نیست و می توانند تنها در صورت نیاز و صلاح دید پزشک به مطب مراجعه نمایند.
  4. مشکل مهم دیگری که با استفاده از این اپلیکیشن و نوبت گیری آنلاین برطرف می گردد، صرفه جویی در زمان و صرف هزینه کمتر است. خصوصا در شهرهای پر ترافیک و بزرگ مانند تهران، مشهد، اصفهان، تبریزکه برای مراجعه به مطب پزشک می بایست زمان زیادی را در ترافیک به سر برد. اینجاست که استفاده از خدمات غیر حضوری می تواند بسیار کمک کننده باشد.
  5. مورد دیگری که برای بسیاری از بیماران فوق العاده مهم و نجات بخش است این است که بیمارانی که دارای کهولت سن و یا عوارض مختلفی هستند که حرکت کردن را برایشان سخت کرده اس می توانند به بدون حضور در شلوغی ها و به زحمت انداختن خود و دیگران و منتظر ماندن های طولانی دربیمارستان ها ومطب پزشکان، خدمات خود را به صورت غیر حضوری دریافت نمایند.

 

چه افرادی می توانند از این نوع اپلیکیشن ها و نوبت گیری های آنلاین و غیر حضوری استفاده نمایند؟

خوشبختانه خبر خوش این است که سایت پذیرش ۲۴ محدود به بیماری خاص و یا بیمارستان و مطب خاصی نیست و تمامی افرادی که نیاز به استفاده از خدمات پزشکی دارند می توانند از آن استفاده نمایند.

از جمله بیماری هایی که می توان برای دریافت مشاوره و یا دریافت نوبت آنلاین در خصوص آن ها به این اپلیکیشن مراجعه کرد می توان به بیماری هایی مانند حلق و بینی، زنان و زایمان، توانبخشی، پزشک عمومی، مشاوره دارویی، متخصص داخلی، تغذیه، عفونی، مشکلات و بیماری های پوست، مو و زیبایی، غدد و دیابت، کرونا، بیهوشی و مراقبت های ویژه، جراحی، قلب و عروق، استخوان و ارتوپدی، چشم پزشکی، بیماری های اطفال، کودکان و نوزادان، مشکلات خونی، سرطان و انکولوژی، مشکلات و بیماری های معده و گوارش، اختلالات تنفسی و ریه، طب سنتی، کلیه و مجاری ادراری اشاره نمود.

 

آیا متخصص استخوان و مفاصل و دکتر چشم پزشک نیز در این اپلیکیشن فعالیت می کند؟

استخوان و اندام های حرکتی برای زندگی بسیار حیاتی می باشند و در صورت بروز دردهای مزمن و اذیت کننده، بهتر است در سریع ترین زمان ممکن به پزشکان متخصص استخوان و مفاصل مراجعه کنید. در ادامه شما را با حیطه کاری پزشکان متخصص استخوان بیشتر آشنا خواهیم کرد، پس ما را تا پایان همراهی کنید.

پزشکان متخصص پزشکانی هستند که به صورت تخصصی بر روی زمینه خاصی مطالعه کردند و آموزش دیدند. این نوع پزشکان با توجه به شناخت بسیار کاملی که در زمینه تخصص خود دارند می توانند مشکلات بیماران را به صورت دقیق تر شناسایی کنند و نسبت به درمان بیماران در زمینه کاری خود نیز می توانند قابل اعتماد ترین پزشکان باشند.

پزشک متخصص چشم شرایط چشمی بیمار را بررسی می کند و با توجه به علائم و نتایج بررسی ها می تواند اختلالات سیستم بینایی بیمار را تشخیص داده و درمان کند. این پزشکان متخصص امکان انجام جراحی های میکروسکوپی بیماری های چشمی را دارند و می توانند در صورت نیاز بیمار، عینک مناسب یا لنزهای تماسی مناسب برای بیمار و انواع دارو های لازم را تجویز کنند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *