همه چیز درباره ارز دیجیتال کیشو اینو

همه چیز درباره ارز دیجیتال کیشو اینو
  • 1400/8/18
  • محمد عالی
  • 0

ارز دیجیتال کیشو اینو چیست و چرا باید روی آن سرمایه گذاری کنیم؟ صحبت کردن درباره ارزهای دیجیتال همان قدر هیجان انگیز است که در حال خرید یکی از این ارزها در بازار باشیم. مخصوصا اگر قرار باشد که درباره یکی از محبوب ترین ارزهای دیجیتال این روزهای بازار ایران یعنی کیشو اینو صحبت کنیم. از آنجایی که معاملات بازار ارزهای دیجیتال با چالش های زیادی همراه است، مطالعه هر مقاله تبلیغاتی که به دنبال معرفی مزیت های یک ارز دیجیتال باشد، اصلا منطقی نیست. از این رو در این مقاله از مقالات نییل مارکت تصمیم گرفتیم تا به صورت کاملا بی طرفانه تنها به بررسی ساختار ارز دیجیتال کیشو اینو بپردازیم.

اگر قصد خرید و سرمایه گذاری روی ارز دیجیتال کیشو اینو را دارید، در این مقاله شما را راهنمایی خواهیم کرد تا تصمیم درستی در این باره بگیری. با ما همراه بمانید.

ارز دیجیتال کیشو اینو چیست؟

کیشو اینو یکی دیگر از ارزهای دیجیتالی است که بر پایه سگ با مزه ژاپنی ها روی کار آمده است. این ارز در همین سال ۲۰۲۱ و بر روی شبکه اتریوم پایه گذاری شده و از این رو می توان روی امنیت بلاک چین آن حساب کرد. ارز دیجیتال هایی که شبکه بلاک چین اختصاصی ندارند، در اصطلاح توکن نامیده می شوند. اکثر این ارزها به دلیل جذابیت بالا و رایگان بودن روی شبکه بلاک چین اتریوم پایه گذاری می شوند. کیشو اینو نیز یکی از این ارزها است.

 

تاریخچه ارز دیجیتال کیشو اینو

شاید اگر بخواهیم تاریخچه ای از این ارز دیجیتال بیان کنیم، در پیدا کردن داده های تاریخی به مشکل خواهیم خورد. تنها چند ماه از زمان عرضه اولیه کیشو اینو در آوریل ۲۰۲۱ می گذرد. اما این ارز دیجیتال را می توان از جنبه دیگری بررسی کرد.

کیشو اینو در واقع ادامه دهنده راه دوج کوین و شیبا اینو است. شاید اگر در آینده مشخص شود که توسعه دهنده تمام این ارزها یک نفر و یک موسسه است، خیلی نباید تعجب کنیم. دوج کوین یک رمز ارز به اصلاح شت کوین بود که با ورود نهنگ ها و سرمایه گذاران بزرگی مانند ایلان ماسک با رشد بسیار خوبی همراه شد. دقیقا همین اتفاق به همین ترتیب برای شیبا اینو نیز رقم خورد و حالا نوبت به کیشو اینو رسیده است.

چرا کیشو اینو یک شت کوین است؟

احتمالا عبارت شت کوین یا هم معنی آن میم کوین را درباره برخی از ارزهای دیجیتال شنیده باشید. لازم است تا یک بار دیگر معنی این عبارت را با شما در میان بگذاریم. زیرا کیشو اینو نیز یکی از آنها است.

ارزهای دیجیتال معمولا به دلایلی مختلفی به وجود می آیند. برای مثال اتریوم با این هدف توسعه یافته که مشکلات بیت کوین اعم از سرعت تراکنش پایین و قراردادهای هوشمند را برطرف سازد. سولانا ارز دیجیتال دیگری است که توانسته سرعت تراکنش ها در شبکه خود را به چندین هزار برابر سایر ارزها برساند. چنین اهدافی از قبل برای این ارزها در نظر گرفته شده و دلیل توسعه آنها نیز همین اهداف هستند.

شت کوین ها یا میم کوین ها دسته ای از ارزهای دیجیتالی هستند که دقیقا هیچ هدفی برای توسعه آنها وجود ندارد. ارز دیجیتال شیبا اینو با این همه سر و صدایی که در یک سال گذشته داشته یکی از این ارزها است. کیشو اینو نیز شرایط مشابهی داشته و این ارز دیجیتال میز به عنوان یک شت کوین شناخته می شود.

البته نداشتن هدف در شروع کار به این معنی نیست که این ارزها دائما بدون هدف باقی خواهند ماند. در حال حاضر شاهد هستیم که دوج کوین و شیبا دارای اهداف مشخصی شده اند. از این رو ممکن است شاهد چنین اتفاقی در آینده برای ارز دیجیتال کیشو اینو نیز باشیم، اما تا آن موقع کیشو اینو فقط یک شت کوین است.

 

ساختار و نحوه کارکرد ارز دیجیتال کیشو اینو

صحبت کردن از ساختار درباره ارز دیجیتال کیشو اینو کمی اغراق آمیز به نظر می رسد. اما با این حال با توجه به اینکه این ارز دیجیتال روی شبکه اتریوم پیاده سازی شده، می توان مزیت های بلاک چین اتریوم را از نظر امنیت به آن نیز نسبت داد.

کارکرد کیشو اینو نیز بسیار ساده است. کسانی که این ارز دیجیتال را در کیف پول خود دارند، به عنوان سهام داری از کل شبکه محسوب می شوند. از این رو بعد از انجام هر تراکنش در شبکه سهمی هر چند اندک از آن خواهند داشت. هم چنین برای جلوگیری از تورم، بعد از هر تراکنش درصدی از آن سوزانده می شود. این ساختار و نحوه کارکرد اگر برای شما آشنا است، احتمالا با ارز دیجیتال شیبا اینو و نحوه عملکرد آن نیز آشنا هستید.

 

اطلاعات فاندامنتالی درباره ارز دیجیتال کیشو اینو

کیشو اینو در حال حاضر در رنکینگ ارزهای دیجیتال در سایت کوین مارکت کپ در رتبه ۲۸۲۷ ارزهای دیجیتال قرار گرفته است. کیشو در زمان نگارش این مقاله با در نظر گرفتن دلار ۲۸۰۰۰ تومانی تنها ۰٫۰۰۰۱۶ تومان ارزش و قیمت دارد. در واقع شما با یک ۱۰ ریالی می توانید بیش از ۶۰۰۰ واحد کیشو اینو بخرید. البته بسیاری دیگر از ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین نیز شرایط مشابهی در زمان آغاز پیدایش خود داشتند.

ارزش بازار کیشو اینو در تمام صرافی های جهان کمی بیشتر از ۵۶۵ میلیون دلار است و در هر ۲۴ ساعت در حال حاضر ۴۷ میلیون تراکنش دارد. این مهم نشان می دهد که این ارز دیجیتال نیز مانند شیبا اینو در معرض دید بسیاری از کاربران قرار گرفته و در نتیجه می توان به آینده آن البته برای صعودهای مقطعی مانند شیبا امیدوار ماند.

بهترین کیف پول ارز دیجیتال کیشو اینو

معرفی کیف پول های مناسب برای این ارز دیجیتال نسبتا ساده است. زیرا تمام ارزهای دیجیتالی که روی شبکه اتریوم پایه گذاری شده باشند از سوی برخی کیف پول های مخصوص این شبکه پشتیبانی می شوند. از این رو از همان ابتدا نیز کیف پول هایی برای پشتیبانی از کیشو اینو وجود داشته است.

در حال حاضر بهترین و مناسب ترین کیف پول برای نگهداری از کیشو اینو همان تراست والت است. این کیف پول جذاب شرایط بسیار خوبی حتی برای کاربران ایرانی دارد. از این رو به راحتی می توانید برای نگه داشتن کیشو اینو نیز از آن استفاده کنید.

 

جمع بندی از ارز دیجیتال کیشو اینو

بدون اینکه قصد معرفی کیشو اینو به عنوان یک ارز دیجیتال جذاب برای سرمایه گذاری را داشته باشیم، به بررسی تمام اطلاعات مربوط به آن پرداختیم. در انتها نیز سعی داریم تا یک نظر شخصی را به عنوان یک راهنمایی با شما در میان بگذاریم.

ارز دیجیتال کیشو این از آن دسته از رمز ارزها است که نمی توان از همین الان آینده خیلی درخشانی برای آن توصیف کرد. البته زمان ممکن است همه چیز را تغییر دهد، اما با وجود بیت کوین، اتریوم، سولانا، کاردانو و حتی خود دوج کوین، ارز دیجیتال کیشو اینو جایی برای نگه داشتن به مدت طولانی ندارد. اما با این حال تجربه نشان داده که چنین ارزهایی در کوتاه مدت می توانند سود بسیار عالی و بی نظیری به سرمایه گزاران بدهند. از این رو سرمایه گذاری با این دید روی کیشو اینو می تواند یک نگاه بسیار عالی برای خرید و فروش آن باشد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *