از زبان سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ رزسا در مورد سئو سایت بدانید!

از زبان سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ رزسا در مورد سئو سایت بدانید!
  • 1400/8/19
  • میثم معتمدی
  • 0

سئو سایت همان بهینه سازی سایت توسط موتور جستجو است که در زبان انگلیسی با عبارت Search Engine Optimization شناخته شده است. عمل بهینه سازی یک وب سایت یا صفحه آن برای افزایش کمیت و کیفیت ترافیک آن از نتایج ارگانیک موتور جستجو است. به عبارت ساده تر با انجام اقدامات موثر در SEO می توان سایت را در صفحات اول گوگل مشاهده کرد. در این هنگام زمانیکه مردم محصولات یا خدمات مرتبط با کسب و کار شما را در گوگل، بینگ و سایر موتورهای جستجو جستجو می کنند و به نتیجه مطلوبی می رسند، روی آن لینک کلیک می کنند. هرچه صفحات شما در نتایج جستجو بهتر دیده شوند، احتمال بیشتری برای جلب توجه و جذب مشتریان بالقوه و فعلی به کسب و کار وجود خواهد داشت.

سئو چگونه کار می کند؟

موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ از ربات ها برای رفتن به صفحات در وب (به اصطلاح خزیدن یا رفتن از سایتی به سایت دیگر) به منظور جمع آوری اطلاعات مربوط به آن صفحات و قرار دادن آن ها در لیست سایت های مورد نظر گوگل استفاده می کنند. در واقع این لیست مانند یک کتابخانه بسیار بزرگ است که در آن یک کتابدار می تواند در پیدا کردن یک کتاب (یا یک صفحه وب) به شما کمک کند. این صفحه دقیقا همان چیزی است که شما دنبال آن می گردید.

در مرحله بعد، الگوریتم ‌های گوگل با در نظر گرفتن صد ها فاکتور یا سیگنال رتبه‌ بندی، صفحات موجود را تجزیه و تحلیل می‌ کنند تا تعیین کنند کدام از دیگری کامل تر است و می توان در پاسخ به نیاز کاربر به آن اعتماد کرد. اینجاست که نقش کارشناس بهینه سازی سایت مشخص می شود. وی برای بهبود وضعیت سایت برنامه ریزی می کند و کیفیت محتوا و تحقیق کلمات کلیدی را انجام و مورد تحلیل و بررسی قرار می دهد. نکته دیگری که گوگل به آن اهمیت می دهد، تخصصی کار کردن است روی سایت و صفحات آن است. این فعالیت موجب می شود جایگاه و رتبه افزایش پیدا کند. در اصل می توان گفت که الگوریتم های جستجو به گونه ای طراحی شده اند که صفحات مرتبط و معتبر را نشان دهند و تجربه جستجوی کارآمدی را در اختیار کاربران قرار دهند. این فعالیت ها باید توسط افراد حرفه ای و متخصص انجام شود تا در ابتدای راه با مشکل روبرو نشوند.

نقش سئوسایت در بازاریابی و فروش توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ رزسا

بهینه سازی سایت بخش اصلی بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ است زیرا تعداد زیادی از مردم برای رفع نیازها در گوگل جست و جو می کنند. جستجوی کاربران منبع اصلی افزایش ترافیک برای برندها است و دیده شدن بیشتر و رتبه بندی بالاتر در نتایج جستجو نسبت به رقبا می تواند تأثیر مهمی بر نتیجه داشته باشد. زمانی که سایت شما در نتایج اولیه گوگل دیده می شود، شانس سایت برای کلیک خوردن بسیار زیاد است. در این هنگام کاربر وارد سایت شده و مشغول مطالعه می شود. اگر به پاسخ سوال خود رسید در سایت می ماند و زمان ماندن وی افزایش پیدا می کند، در این زمان گوگل به شما امتیاز مثبت می دهد. صفحات زیبا با محتوای یونیک، رضایت کاربر را جلب می کند و وی را به خرید ترغیب می کند. بنا بر این توضیحات آژانس های دیجیتال مارکتینگ همچون مای کاستومر، آژانس دیجیتال مارکتینگ رزسا و راتین در راستای خدمات سئو و بهینه سازی سایت در حال ارائه خدمات سئو سایت هستند که منجر به فروش بالا می شود.

آژانس دیجیتال مارکتینگ رزسا

مدل های مختلف خدمات سئو در اصفهان

سئو به تنهایی در چند بخش خلاصه می شود. برای موفقیت در بخش دیجیتال مارکتینگ و جلب رضایت مشتری باید تمام ابعاد در سایت پیاده سازی شود. انجام این کار باید توسط متخصصین صورت گیرد، آژانس دیجیتال مارکتینگ رزسا یکی از معدود مجموعه هایی است که انواع سئو را روی سایت مشتری به مرحله اجرا در می آورد.

سئوی داخلی یا On-page SEO

سئوی داخلی تمام اقداماتی است که روی همه صفحات سایت شما انجام می گیرد. این موارد شامل کار برروی کلمات کلیدی، هدرها، عناوین متا، توضیحات متا، تصاویر و موارد دیگر می باشد. اهمیت به محتوا در این بخش حرف اول را می زند. زمانی که یک محتوای ناب و یونیک تولید شود، گوگل سایت شما را به عنوان یک مرجع  شناسایی می کند. بحث لینک سازی داخلی نیز یکی از مواردی است که صفحات مرتبط داخل سایت را بهم وصل می کند و کار را برای خزنده های گوگل راحت تر می نماید. یعنی اینکه با لینک سازی داخلی برای سئو در اصفهان (https://rozesadm.com/seo-esfahan/) در آژانس دیجیتال مارکتینگ رزسا باعث افزایش اعتبار صفحات داخلی سایت شما می شود و با داشتن یک استراتژی مناسب در off-page seo بتوانید بدرخشید.

سئوی خارجی یا Off-page SEO

سئوی خارج از سایت به هر کاری که خارج از وب سایت شما انجام می گردد، گفته می شود. این کار پتانسیل تأثیرگذاری بسیاری بر روی رتبه بندی موتورهای جستجو دارد. بهینه سازی سایت برای سئوی خارجی به این معنی است که شما از اعتبار، محبوبیت و ارتباط  یک  سایت مرجع از نظر گوگل، برای رتبه گیری بیشتر استفاده می کنید.  به عنوان مثال با لینک سازی خارجی برای کلمه کلیدی دیجیتال مارکتینگ در اصفهان (https://rozesadm.com/dm-isf/) در سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ رزسا رتبه بگیرد و در نتایج برتر گوگل نمایان شوید.

سئوی تکنیکال  یا Technical SEO

سئوی تکنیکال به هرگونه کاری گفته می شود که کراول کردن و ایندکس کردن را برای خزنده های گوگل راحت تر کند. با سئوی تکنیکال، می توانید به موتورهای جستجو کمک کنید تا بدون هیچ مشکلی به وب سایت شما دسترسی پیدا کرده و آن را ایندکس کند تا زودتر در صفحات اول دیده شود.

ممکن است برای شما سوال پیش آید که چرا فنی نامیده شده، زیرا هیچ ارتباطی با محتوای وب سایت یا تبلیغات آن ندارد. هدف اصلی سئو تکنیکال بهینه سازی زیرساخت یک وب سایت است.

سئوی محلی یا Local SEO

سئوی محلی فرآیند بهینه‌ سازی یک کسب‌ وکار، محصول یا خدمات برای یک جستجوی خاص است. گوگل (و سایر موتورهای جستجو) از موقعیت مکانی کاربر بر اساس آدرس IP (برای دسکتاپ) و موقعیت جغرافیایی (برای موبایل) استفاده می کند تا مشخص کند چه نتایجی را به کاربر نشان می دهد. بنابراین هنگامی که شخصی جستجوی محلی برای دندانپزشکی، کارواش یا قفل سازی را انجام می دهد، موتور جستجو مشاغل محلی مرتبط با موقعیت مکانی خود را نشان می دهد.

کلام پایانی به نقل از آژانس دیجیتال مارکتینگ رزسا

سئو سایت همان بهینه سازی سایت از طریق موتورهای جست و جوی گوگل است که اقداماتی موثر و هدفمند را برای رتبه گیری و آوردن سایت در نتایج اولیه گوگل را انجام می دهد و سایت را در معرض دید کاربر قرار می دهد. همین امر موجب شده تا محصول و خدمت شما توسط کاربر انتخاب شود و روی آن برای خرید کلیک کند. اغلب کسب و کارها به این بخش از دیجیتال مارکتینگ نیاز دارند تا سود خود را افزایش دهند. سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ رزسا (https://rozesadm.com/) بر تمام ابعاد آن احاطه دارد و در صورت نیاز مشتریان آن ها را پیاده سازی می کند.

آژانس دیجیتال مارکتینگ رزسا

—————————————————–

برچسب: آژانس دیجیتال مارکتینگ – بازاریابی اینترنتی – سئو و بهینه سازی – طراحی سایت – تبلیغات اینترنتی – دیجیتال مارکتینگ – اصفهان

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *