آشنایی با تتر، مهمترین استیبل کوین بازار رمزارزها

آشنایی با تتر، مهمترین استیبل کوین بازار رمزارزها
  • 1400/8/19
  • علی رفیعی
  • 0

اگر شما یکی از علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در بازار رمز ارزها باشید، احتمالا تتر را با نماد USDT  می‌شناسید. تتر یک ارز دیجیتال پایدار است. پایداری آن به این معنا است که قیمت USDT برابر با یک دلار آمریکا و هدف آن کنترل نوسانات بازار رمز ارزها است.

ما در این مقاله قصد داریم نحوه خرید تتر و همچنین فروش فوری تتر را برای شما در صرافی بزرگ و محبوب تترلند شرح دهیم. دانستن این موضوع از آن رو حائز اهمیت است که، به‌ دلیل این‌که قیمت USDT ثابت است، در زمان نوسانات شدید بازار رمز ارزها معامله‌گران می‌توانند دارایی خود را حفظ کنند و از نوسانات بازار در امان باشند.

قیمت تتر

چرا باید نحوه خرید تتر را بیاموزیم؟

برای درک بهتر این مسئله و این‌که متوجه شوید چرا باید نحوه خرید تتر و فروش فوری تتر را بدانید، مثالی را ارائه می‌کنیم.

فرض کنید در حال حاضر یک بیت کوین را به قیمت ۶۲۰۰۰ دلار خریداری کرده‌اید و بعد از مدتی قیمت آن به ۶۵۰۰۰ دلار می‌رسد. بر اساس تحلیل متوجه می‌شوید که امکان ریزش قیمت بیت کوین وجود دارد، بنابراین شما بیت کوین‌های خود را به تتر تبدیل می‌کنید و از آن‌جایی که قیمت USDT  برابر با یک دلار است شما ۶۵۰۰۰ واحد تتر نگهداری می‌کنید.

در این هنگام قیمت بیت کوین ریزش می‌کند و به ۶۰۰۰۰ دلار می‌رسد. در چنین شرایطی ارزش سرمایه شما به میزان ۶۵۰۰۰ دلار حفظ شده است و این بار در قیمت پایین‌تر می‌توانید مقدار بیشتری بیت کوین بخرید.

همچنین سایر مزایای تتر و چیزی که شما را ملزم می‌کند تا با نحوه خرید تتر و فروش فوری تتر آشنا شوید این است که تبدیل تتر به پول نقد بسیار آسان است و انجام تراکنش‌های آن با سرعت بالایی انجام می‌شود. همچنین خرید و فروش تتر کارمزد پایینی دارد. یکی دیگر از مزایای خرید تتر، شفافیت مالی آن است و شما می‌توانید اطلاعات مربوط به تتر را و همچنین قیمت USDT را به‌صورت لحظه‌ای و زنده مشاهده کنید.

در این بخش با مزیت‌های خرید تتر به‌دلیل اینکه قیمت USDT ثبات دارد آشنا شدید. حال در قسمت بعدی به طور دقیق نحوه خرید تتر و فروش فوری تتر را برای شما در صرافی تترلند تشریح می‌کنیم.

آشنایی با نحوه خرید تتر

نحوه خرید تتر به این ترتیب است که شما ابتدا باید یک صرافی ارز دیجیتال معتبر مانند تترلند را انتخاب و در آن احراز هویت کنید. پس از این‌که مراحل احراز هویت شما تکمیل شد وارد سایت و یا اپلیکیشن تترلند شوید. گزینه‌ای با عنوان «خرید تتر از ما» در سایت و اپلیکیشن وجود دارد. روی این گزینه کلیک کنید.

در قسمت بعدی گزینه «قبلا احراز هویت کرده‌ام» را انتخاب می‌کنید. سپس برای بالا بردن امنیت حساب کاربری شما باید شماره موبایل خود و کدی که به موبایل شما پیامک می‌شود را وارد کنید تا بتوانید وارد پنل کاربری خود شوید.

در قسمت بعدی باید شماره کارت بانکی خود را وارد کنید و دکمه «افزودن کارت» را بزنید. در مرحله بعدی آدرس کیف پول خود را با توجه به نوع تتر درخواستی در کادر موجود وارد کنید. نکته‌ای که جا دارد به آن اشاره کنیم، این است که هر کدام از شبکه های تتر کارمزد مختص به خود را دارد.

در قسمت بعدی مبلغی که می خواهید تتر بخرید را وارد کنید. نحوه خرید تتر به این صورت است که حداقل میزانی که می‌توانید تتر بخرید ۵۰ تتر و حداکثر میزان تتر از طریق درگاه بانکی با هرکارت ۵۰ میلیون تومان است. در مرحله بعدی شرایط و قوانین را مطالعه کنید و با زدن تیک آن را تایید کنید و به مرحله بعد بروید. از طریق درگاه بانکی مبلغ مورد نیاز را بپردازید و مراحل خرید خود را تکمیل کنید.

فروش فوری تتر چگونه است؟

برای فروش فوری تتر در تترلند همان‌گونه که در بخش قبلی نحوه خرید تتر را برای شما توضیح دادیم باید پس از احراز هویت، مراحل مشابهی را در سایت و یا اپلیکیشن طی کنید. برای فروش فوری تتر بعد از ورود به حساب کاربری در سایت، گزینه «فروش تتر به ما» را انتخاب کنید. در قسمت مشخص شده تعداد تترهایی که می‌خواهید آن را بفروشید را وارد کنید. سپس اطلاعات خواسته شده را تکمیل نمایید.

در بخش بعدی اطلاعات حساب بانکی خود را شامل شماره شبا و شماره کارت بانکی را وارد کنید. سپس با شرایط و قوانین تترلند روبرو می‌شوید، آن ها را مطالعه و سپس تایید کنید. در بخش بعدی نوع تتری که قصد فروش آن را دارید انتخاب کنید. (انواع تتر omni، erc20 و trc20)

در بخش بعد، جهت فروش فوری تتر آدرس کیف پول تترلند را کپی کنید و بعد از انتقال، شناسه تراکنش خود (TXID) را در کادر مربوطه وارد و سپس سفارش خود را ثبت کنید.

کیف پول تترلند

کلام پایانی

در این مقاله تلاش شد به شما اطلاعات مختصری به‌منظور آشنایی شما با این رمزارز پایدار داده شود و شما را با نحوه خرید تتر و فروش فوری تتر و مزیت های ثبات قیمتUSDT آشنا کنیم. چنانچه قصد سرمایه‌گذاری بر روی این ارز دیجیتال پایدار را دارید پیشنهاد می‌شود برای کسب اطلاعات بیشتر و کامل‌تر، به سایت تترلند (https://tetherland.net) مراجعه کنید و مقالات آموزشی متعددی که در آن قرار دارد را مطالعه فرمایید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *