معرفی ۴ شتاب دهنده برتر کسب وکار اینستاگرامی

معرفی ۴ شتاب دهنده برتر کسب وکار اینستاگرامی
  • 1400/8/25
  • وحید محمدی
  • 0

از آن جایی که نرم افزار اینستاگرام تبدیل به یک قطعه مهم برای موفقیت کسب و کار شده، دور از ذهن نیست که اینستاگرام تبدیل به یک فضای رقابتی بسیار تنگاتنگ در تمام جهان شود. این رقابت برای به دست آوردن سهمی از بازار به حدی است که صدها هزار کسب و کار صفحه اینستاگرام مختص خود را افتتاح کرده‌اند. قطعا شما که می‌خواهید برای کسب و کار نوپای خود یک صفحه اینستاگرام باز کرده و آن را تا حد امکان بهینه سازی کنید، ابتدا شانس بسیار کم‌تری نسبت به باقی کسب و کارها خواهید داشت و نمی‌توانید حتی سهمی کوچک از بازار را از آن خود کنید.

شتاب دهنده برتر کسب وکار اینستاگرامی

در چنین مواقعی بهترین کاری که می‌توان برای افزایش شانس موفقیت در بازار کار و افزایش سرعت رشد انجام داد، استفاده از خدمات شتاب دهنده کسب و کار اینستاگرامی است. برخی از شرکت‌‌ها به عنوان شتاب دهنده کسب و کار اینستاگرامی در ایران فعالیت می‌کنند که تمام کسب و کار می‌توانند با خرید و استفاده از خدمات آن‌ها، سرعت پیشرفت و شانس موفقیت خود را افزایش دهند. با توجه به این که تعداد شتاب دهنده کسب و کار در ایران بسیار زیاد است، در این مطلب ۴ عدد از برترین شتاب دهندگان را در ایران برایتان شرح می‌دهیم.

برترین شتاب دهندگان کسب و کار اینستاگرامی

برخی از افراد در ذهن خود هیچ زمینه‌ای از نوع خدمات و فعالیت شتاب دهنده کسب و کار اینستاگرامی ندارند. نکته‌ای که در مورد شتاب دهنده‌ها وجود دارد، این است که شتاب دهندگان می‌توانند نوع خدمات و فعالیت متفاوتی از یکدیگر داشته باشند؛ پس این فکر اشتباه است که می‌توان شتاب دهندگان ذکر شده را با یکدیگر مقایسه کرد. این شتاب دهندگان در حوزه کاملا متفاوتی فعالیت می‌کنند و هر کدام کسب و کار اینستاگرامی شما را یک نظر تقویت خواهند کرد. پس اطلاعات و مشخصات هر کدام را مطالعه کنید و با توجه به نیازهای خودتان، یکی را برگزینید:

۱٫ یکتانت (yektanet.com)

قطعا تبلیغات صحیح و مفید یک لازمه برای تمام کسب و کارهایی است که در اینستاگرام فعالیت دارند؛ چرا که تنها با تبلیغات مستمر و صحیح می‌توان جمعیتی از مخاطبان هدف را به سوی صفحه اینستاگرام روانه کرد. شرکت یکتانت به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال در زمینه تبلیغات اینترنتی، می‌تواند یکی از برترین شتاب دهندگان کسب و کارهای اینترنتی باشد. به این صورت که شما با استفاده از خدمات یکتانت تبلیغاتی گسترده را برای صفحه اینستاگرام خود آغاز می‌کنید و این تبلیغات می‌تواند باعث افزایش چند هزارتایی فالوورهای اینستاگرام شما شود. البته باید این را در نظر داشته باشید که موفق بودن یا ناموفق بودن تبلیغات کاملا بر عهده شما است و از طرفی، خدمات تبلیغات شرکت یکتانت هزینه فراوانی برای شما خواهد داشت.

۲٫ هایپرفالو (hyperfollow.ir)

یکی از بهترین شیوه‌ها برای بهینه سازی صفحات اینستاگرام و افزایش اعتبار آن‌ها، خرید فالوور است؛ چرا که با این کار، اعتبار صفحه اینستاگرام تا حد قابل توجهی افزایش می‌یابد که باعث روانه شدن جمعیتی از مخاطبان هدف برای صفحات اینستاگرام می‌شود. بهترین فروشگاه فالوور اینستاگرامی در کل ایران، وبسایت هایپرفالو است که در حال حاضر تمام خدمات اینستاگرامی مورد نیاز شما را می‌تواند انجام دهد. توصیه می‌کنیم خرید فالوور از هایپرفالو را اولین اولویت برای بهینه سازی صفحه اینستاگرام کسب و کارتان قرار دهید؛ چرا که این روش با وجود تاثیر به سزایی که دارد، بسیار کم هزینه بوده و حتی فالوورهای صفحه اینستاگرام شما را تا چندین برابر افزایش دهد.

مهم‌ترین ویژگی وبسایت هایپرفالو نسبت به باقی فروشگاه‌های آنلاین، صداقت بالایی است که این وبسایت با مشتریان خود دارد. چرا که هایپرفالو همواره سعی کرده تا مشتریان خود را قبل از خرید و پرداخت هرگونه پول، از تمامی نکات مهم آگاه سازد. این نکات می‌توانند در خرید خدمات شتاب دهنده‌های دیگر و حتی خود هایپرفالو بسیار کاربردی باشند و تا حدود زیادی هزینه و احتمال کلاهبرداری را کاهش دهند. به طور کلی توصیه می‌کنیم وبسایت شتاب دهنده هایپرفالو را برای خرید فالوور اینستاگرام و حتی خدمات لایک اینستا به عنوان اولویت خود در نظر بگیرند.

۳٫ دیدوگرام (didogram.com)

قطعا نوار فعالیت در اینستاگرام باید طبق برخی ترفندها و تکنیک‌ها انجام گیرد تا بتوان از این صفحه ایسنتاگرام کسب درآمد کرد. از آن جایی ممکن است شما امکانات لازم و یا تجربه و مهارت مورد نیاز را برای افزایش فالوورها و فروش در صفحه اینستاگرام خود نداشته باشید، شرکت دیدوگرام به عنوان یکی از برترین شتاب دهنده‌ها در کنار شما خواهد بود. این شرکت، خدمات خارق العاده‌ای در حوزه افزایش فالوورها و بازاریابی در اینستاگرام دارد و می‌توان آن را یک گزینه بی‌نظیر برای تمام افراد عنوان کرد. البته باید به این توجه داشته باشید که استفاده از چنین خدمات فوق العاده‌ای، نیاز به پرداخت مبلغ نسبتا زیادی نیز دارد؛ اما به هر حال بازگشت سرمایه در این کار حتمی است.

۴٫ همیار آکادمی (hamyar.co)

شما برای این که بتوانید از صفحه اینستاگرام خود کسب درآمد کنید، باید برخی از مهارت‌های بسیار مهم را یاد بگیرید؛ فرا گرفتن این مهارت‌ها شما را در ساختن یک فضای جذاب برای صفحه اینستاگرام‌تان یاری خواهد کرد و در مواردی نمی‌توان از آن به هیچ وجه چشم پوشی کرد. اگر این مهارت‌ها را بلد نیستید، وبسایت همیار آکادمی بهترین محفل برای شما است تا تمام مهارت‌های مورد نیاز را برای کسب درآمد از اینستاگرام فرا بگیرید. این وبسایت در حال حاضر صدها کارآموز دارد و به عنوان یکی از بهترین وبسایت‌های آموزشی در ایران شمرده می‌شود. البته باید توجه داشته باشید که این مهارت‌ها را خودتان باید فرا بگیرید و انجام آن به صورت کامل به عهده خودتان خواهد بود.

چگونه مناسب‌‎ترین شرکت شتاب دهنده را برای خودمان پیدا کنیم؟

شتاب دهنده برتر کسب وکار اینستاگرامی

مهم‌ترین نکته‌ای که باید در انتخاب شتاب دهنده برای خودتان در ذهن داشته باشید، انتخاب مناسب‌ترین مورد است. در این مطلب برایتان برترین شتاب دهنده‌های ایران را معرفی کردیم؛ شرکت‌هایی که می‌توانند صفحات اینستاگرام تمام افراد را به نقطه اوج خودشان برسانند. به شما توصیه می‌کنیم که در ابتدا، به صرفه‌ترین و مطمئن‌ترین شتاب دهنده را برای خودتان برگزینید تا ابتدا کمی آماده اوج گرفتن صفحه اینستاگرام خودتان باشید. برای این کار، خرید فالوور از هایپرفالو بهترین گزینه‌ای است که می‌توانیم به عنوان راهنما به شما پیشنهاد دهیم. توصیه می‌شود وبسایت هایپرفالو را به خوبی بررسی کنید و تعرفه خدمات آن را به صورت کامل بخوانید.

منبع: وبلاگ هایپرفالو

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *