آهنگ پیشواز همراه اول

آهنگ پیشواز همراه اول
  • 1400/8/29
  • محمد عالی
  • 0

آهنگ پیشواز گوشی های همراه را می توان یکی از بهترین ابتکارات اپراتورها در ارائه خدمات ویژه و جلب مشتری نام برد. چرا که قطعا گوش دادن به یک آهنگ یا نوای موسیقی بسیار دل انگیزتر از شنیدن صدای بوق های مکرر در زمان انتظار برقراری تماس می باشد. سرویس آهنگ پیشواز همراه اول که از همان روزهای اول بسیار مورد توجه کاربران و مشترکین قرار گرفت، سرویسی است که با هر نوع گوشی ( ساده یا پیشرفته ) بر روی سیم کارت نصب شده و احتیاجی به تنظیمات خاص گوشی هوشمند ندارد.

در این سرویس بعد از فعال سازی آهنگ پیشواز همراه اول، فرد تماس گیرنده به جای شنیدن صدای بوق معمولی، محتوای صوتی انتخاب شده را می شنود. این محتوای صوتی که می تواند آهنگ های مختلف موسیقی، نواهای مذهبی، سخنرانی و… باشد کاملا بنا به سلیقه مخاطب خواهد بود. این محتواهای سلیقه ای و متنوع معمولا بر اساس حالات روحی کاربر انتخاب میشوند، مثلا آهنگ های ملایم برای روزهای آرام، آهنگ های پرانرژی برای روزهای شاد و گزیده های سخنرانی برای لحظات عارفانه وحتی عاشقانه.

انتخاب آگاهانه و آزادانه نوع آهنگ پیشواز همراه اول را می توان یکی از اصلی ترین دلایل محبوبیت این سرویس نام برد، چرا که هر کاربر می تواند کاملا بر اساس احساسات و حالت های روحی خود یکی از محتواهای صوتی را انتخاب کند. در این بین کاربرانی نیز هستند که آهنگ پیشواز گوشی هوشمندشان مانند رایحه عطر شخصیشان، از مشخصه های فردی و منحصر بفردشان است و سالهاست که با یک آوای انتظار بخصوص، پذیرای مخاطبان خود هستند.

 

آوای انتظار همراه اول

 

” آوای انتظار ” نام انتخابی همراه اول برای سرویس آهنگ پیشواز خود می باشد که از طیف وسیعی از محتواهای صوتی متناسب با سلیقه کاربران این اپراتور تشکیل می شود. هزینه فعال سازی این سرویس در بازه زمانی ۳۰ روز ۳۰۰۰ ریال می باشد و مشترکین می توانند بعد از انتخاب آوای مورد نظر، نسبت به فعال سازی آن اقدام نمایند. هزینه تغییر آوای انتظار نیز تا ۱۵ روز بعد از فعال سازی رایگان بوده و از روز شانزدهم مبلغ ۳۰۰۰ ریال از حساب مشترک کسر می گردد.

مشترکین همراه اول در صورت تمایل به فعال سازی سرویس آوای انتظار ابتدا می توانند به سایت رندباز مراجعه کرده و فهرست کامل آواهای انتظار برتر و محبوب و یا آواهای انتظار جدید و به روز را مشاهده کرده و بعد از مشاهده و انتخاب آوای مورد نظر با استفاده از یکی از روش های زیر نسبت به فعال سازی آن اقدام نمایند :

  •   روش پیامکی

  •   کدهای دستوری

برای فعال سازی آهنگ پیشوازهمراه اول به وسیله هر کدام از این روشها، کاربران باید ابتدا کد آوای مورد نظر خود را بدانند که در حال حاضر سایت رندباز بهترین و در دسترس ترین منبع برای مراجعه می باشد. زیرا سایت رندباز علاوه بر این که بانک کاملی از آهنگ های پیشواز را برای کاربران فراهم کرده است، بهترین منبع برای مشترکینی خواهد بود که برای بار اول قصد فعال سازی آوای انتظار را دارند. رندباز با آموزش مرحله به مرحله، به کاربران خود کمک می کند تا به آسانی آهنگ مورد علاقه خود را انتخاب و فعال سازند. همچنین شما در این سایت رندباز میتوانید بخش گزیده ای از آهنگ پیشوازها را به طور آنلاین گوش دهید و سپس اقدام به انتخاب آوای انتظار مورد پسند خود کنید

کاربرانی که قصد تغییر آوای انتظار خود را دارند نیز می توانند با مراجعه به سایت رندباز، به آسانی نسبت به تغییر آوای انتظار خود اقدام نمایند.

جستجوی آوای انتظار نیز یکی دیگر از امکانات هیجان انگیز سایت رندباز می باشد که به کاربر کمک می کند، تنها با دانستن نام آهنگ پیشواز، خواننده، آلبوم یا سبک آهنگ به کد آوای مورد نظر خود دست پیدا کند.

فعال سازی آوای انتظار مورد نظر با استفاده از سایت رندباز، می تواند یک تجربه خوشایند برای کاربرانی باشد که از اتلاف وقت دوری کرده و به دنبال یک راه آسان و مطمئن برای انجام امور هستند.

آسانی سرویس آهنگ پیشواز همراه اول رندباز به قدری است که شما بعد انتخاب آهنگ پیشواز همراه اول از بین تقریبا ۷۰۰۰۰ آهنگ پیشواز موجود در سایت تنها با کلیک بر روی یکی از گزینه های فعالسازی با ssd ،یا فعالسازی با پیامک می توانید آن را برای سیم کارت همراه اول خود فعال نمایید. همچنین اگر با کامپیوتر وارد این صفحه شده اید با کلیک بر روی جزییات میتونید راهنمای فعال سازی آهنگ پیشواز انتخابی هم به صورت پیامک و هم به صورت ssd را مشاهده کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *