مرکز تخصصی تعمیر آل این وان ایسوس

مرکز تخصصی تعمیر آل این وان ایسوس
  • 1400/9/4
  • رقیه کرد
  • 0

آل این وان از جمله محصولات پرطرفدار کمپانی محبوب ایسوس است که به دلیل ساختار ویژه ای که دارد این روزها در ادارات و شرکت های مختلف مورد استفاده گسترده قرار می گیرد. آل این وان ها دارای ساختار ظریفی بوده و برعکس کامپیوترهای قدیمی که جای زیادی را اشغال می کنند، این دستگاه ها فاقد کیس بوده و ازمانیتور ظریفی برخوردار هستند. در کیفیت بالای آل این وان ایسوس شکی نیست اما وجود خرابی های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری امری طبیعی است که ممکن است هر کاربری با آن درگیر گردد. در مرکز تعمیر آل این وان ایسوس تعمیرات انواع مدل های آل این وان به صورت تخصصی انجام می گیرد. این مرکز با ارائه بالاترین سطح کیفی در انجام سرویس کردن و تعمیرات و همچنین متعهد بودن نسبت به مشتری، یکی از بهترین نمایندگی تعمیرات تخصصی آل این وان ایسوس می باشد.

چرا باید به مرکز تخصصی تعمیر آل این وان ایسوس مراجعه کرد

آل این وان ها دارای سیستم های پیچیده ای بوده و تعمیرات آنها باید به صورت کاملا تخصصی و توسط افراد حرفه ای و با تجربه انجام گیرد. قیمت بالایی که این سیستم ها دارند، باعث می شود تا نیاز به تکنسین های متخصص و با تجربه بیشتر احساس گردد. اگر آل این وان ایسوس شما دچار هرگونه مشکلی شده است توصیه می شود به هیچ عنوان آن را به دست افراد آماتور و بی تجربه نسپارید. چرا که ممکن است باعث خرابی بیشتر دستگاه شده و هزینه سنگینی را بر دوش کاربر قرار دهند.در مرکز تخصصی تعمیر آل این وان ایسوس از تعمیرکاران و متخصصینی استفاده شده است که دانش و سواد این کار را داشته و سالها در این زمینه فعالیت داشته اند. بهره مندی این مرکز از امکانات و تجهیزات تخصصی باعث می شود تا تشخیص عیوب انواع آل این وان به صورت دقیق امکان پذیر بوده و در نتیجه تعمیرات در کوتاه ترین زمان ممکن انجام گیرد.

در صورتی که آل این وان نیاز به تعویض قطعه داشته باشد، تکنسین های حرفه ای مجموعه از قطعات کاملا اورجینال و اصل استفاده کرده و آن را جایگزین قطعه معیوب می نمایند. بدین ترتیب دستگاه مانند روز اول کار کرده و تا سالها بدون مشکل کار خواهد کرد.

تعمیر آل این وان ایسوس

خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر آل این وان ایسوس

در مرکز تعمیر آل این وان ایسوس انواع تعمیرات به صورت فوق تخصصی و توسط تیم حرفه ای و زبده این مرکز انجام می گیرد. انواع اختلالاتی که ممکن است در انواع مدل های آل این وان ایسوس ایجاد گردد توسط تعمیرکاران و تکنسین های حرفه ای این مرکز به بهترین شکل ممکن انجام می گیرد. برطرف نمودن مشکلات مختلف در آل این وان ها اعم از مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری در حوزه تخصص مرکز تعمیر آل این وان ایسوس قرار می گیرد.

از جمله خدمات مهمی که در این مرکز قابل انجام است شامل مواردی مانند تعمیر مادربرد آل این وان ایسوس، نصب نرم ‌افزارهای سازگار با ساختار آل این وان ایسوس، نصب ویندوز، درایورها و نرم ‌افزارهای عمومی و تخصصی آل این وان ایسوس، به ‌روز رسانی انواع بایوس آل این وان ایسوس و نیز گشایش قفل آل این وان ایسوس، گشایش و به ‌روز رسانی انواع پسورد بایوس و هارد، تعمیر شکستگی لولا و قاب و تعویض قاب، ریکاوری اطلاعات و تست سلامت انواع هارد دیسک، تعمیرات کیبورد و تعویض کیبورد آل این وان ایسوس، بررسی هارد از نظر سالم بودن سیلندر و مکانیک هارد آل این وان ایسوس و غیره می گردد.

تعمیرات ال سی دی آل این وان ایسوس

مشکلات مختلفی در صفحه نمایش آل این وان ایسوس ممکن است ایجاد گردد که کاربران را دچار نگرانی هایی می سازد. از جمله این مشکلات می توان به مواردی مانند برفکی شدن تصاویر، شطرنجی شدن تصویر، وجود خطوط سیاه بر روی تصویر و … اشاره کرد. گاهی نیز ممکن است پیکسل های سوختگی نیز بر روی ال سی دی آل این وان ایسوس مشاهده گردد. هر یک از این مشکلات به دلیل خرابی قطعه ای خاص در ال سی دی بوده و باید به صورت تخصصی توسط تعمیرکاران حرفه ای در این کار برطرف گردد.

گاهی نیز ممکن است ال سی دی دچار شکستگی شده و قابل ترمیم نباشد. در این صورت بایستی نسبت به تعویض نمایشگر اقدام نمود. تعویض ال سی دی آل این وان امری کاملا تخصصی بوده و معمولا نیازمند صرف هزینه بالایی می باشد. در مرکز تعمیرات تخصصی آل این وان تعمیر و تعویض ال سی دی به صورت کاملا حرفه ای و با استفاده از قطعات اورجینال صورت می گیرد.

نمایندگی تعمیر آل این وان ایسوس

تعمیرات فن آل این وان ایسوس

یکی دیگر از خدمات مهمی که در مرکز تعمیرات آل این وان ایسوس انجام می گیرد، تعمیر و یا تعویض فن است. فن ها معمولا در صورت ضربه خوردن یا نفوذ آب، دچار مشکل شده و منجر به بروز خرابی هایی در دستگاه می گردند. گاهی هم ممکن است بر اثر ورود گرد و خاک و یا آلودگی به داخل آل این وان، فن دستگاه دچار مشکل شده و قادر به کار کردن صحیح نباشد. از آنجایی که فن در آل این وان ها و سایر سیستم های کامپیوتری وظیفه دارد تا به خنک کردن دمای سیستم بپردازد، در صورت شکستگی و خرابی آن، قطعات مهم سیستم دچار مشکل شده و در نتیجه عملکرد آل این وان مختل می گردد. اگر متوجه حرارت بیش از حدی در آل این وان خود شدید، نیاز است تا هرچه سریعتر جهت برطرف نمودن این مشکل و تعمیر فن به یک مرکز معتبر مراجعه نمایید. تکنسین های فعال در مرکز تعمیرات آل این وان ایسوس، قادرند فن سیستم را عیب یابی نموده و آن را تعمیر یا در صورت نیاز تعویض نمایند.

تعمیر هارد آل این وان ایسوس

خراب شدن هارد در آل این وان می تواند سبب بروز مشکلات مختلفی در این دستگاه ها می گردد. خرابی هارد می تواند ناشی از ضربه شدید به سیستم و یا ورود آب به داخل دستگاه باشد. اگر سرعت هارد شما کاهش یافته است، اطلاعات موجود در هارد شما از بین رفته است و یا برای جابجایی فایل های خود با مشکل مواجه می گردید، باید بدانید که ایراد از هارد دستگاه شماست و باید توسط تعمیرکاران حرفه ای عیب یابی شده و مشکل آن برطرف گردد.

در صورت مواجه شدن با این مشکلات، هارد از نظر سخت افزاری و نرم افزاری و توسط دستگاه ها و تجهیزات مختلف عیب یابی شده و اقدامات ترمیمی هرچه سریعتر انجام می گیرد. در این تعمیرات انواع عملیات مانند اصلاح سطح پلاتر، ریکاوری اطلاعات، یکپارچه سازی یا Defragment و یا تعویض هارد به صورت کاملا تخصصی صورت می گیرد.

تعمیر all in on asus

واحدهای موجود در مرکز تعمیر آل این وان ایسوس

قابل توجه است که تعمیراتی که در مرکز تعمیر آل این وان ایسوس انجام می شود در واحدهای تخصصی صورت گرفته و در هر بخش تعمیرات به خصوصی صورت می گیرد. این مرکز دارای یک واحد مشاوره است که در این بخش مشتریان مشکل آل این وان را با کارشناسان در میان گذاشته و دستگاه برای فرستادن به سایر واحدها بررسی می گردد.واحد مهم دیگری در در این مرکز به چشم می خورد واحد عیب یابی است. در این قسمت نیز دستگاه در اختیار متخصصین امر قرار گرفته و با توجه به نشانه های خرابی که دارد، مشکل آن به صورت دقیق تشخیص داده می شود. همچنین در این بخش هزینه هایی که ممکن است برای تعمیرات مورد نیاز باشد نیز به مشتری اعلام می گردد.پس از عیب یابی، بسته به نوع مشکلی که آل این وان دارد، به واحدهای مختلف سخت افزار یا نرم افزار ارسال می گردد. در هر یک از این واحدها متخصصینی حضور دارند که سابقه بالایی در انجام کارهای مربوطه دارند. در نهایت پس از رفع ایراد سیستم به واحد تست و تحویل به مشتری ارسال می گردد.

ارائه گارانتی تعمیرات در مرکز تعمیر آل این وان ایسوس

مزیتی که انجام تعمیرات در این مرکز دارد، ارائه گارانتی معتبر تعمیرات به مشتریان است. وجود این گارانتی به صورت مدت دار باعث می شود تا اعتماد مراجعه کننده جلب شده و در صورتی که در طول این مدت، همان قطعه مجددا دچار مشکلی شد امکان تعمیر آن به صورت رایگان وجود داشته باشد.

تعمیرکاران فعال در این ایسوس توتال ، نمایندگی رسمی ایسوس نسبت به محصولات تولید شده توسط ایسوس آشنایی کامل داشته و به ویژه در حوزه تعمیر آل این وان ایسوس تخصص بالایی دارند. شما می توانید با خیالی آسوده تعمیر آل این وان خود را به مرکز تعمیرات تخصصی آل این وان ایسوس سپرده و دستگاه خود را به صورت سالم تحویل بگیرید.برای مشاوره با تکنسین های این مرکز می توانید با شماره ۴۵۱۰۲ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمایید .

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *