پرینتر چک و پرفراژ تالی داسکام T5040

پرینتر چک و پرفراژ تالی داسکام T5040
  • 1400/9/20
  • سمیه شماعی زاده
  • 0

گسترش ارتباطات و تجارت در دنیای امروز مزایای زیادی برای بشر به همراه دارد اما همانقدر که حوزه‌های مختلف پیشرفت کرده و ارتقاء می‌یابند، به همان نسبت نیز حساسیت‌هایی پیدا می‌کنند و عملکرد صحیح در حوزه‌های تجارت، امنیت و دقت بیشتری می‌طلبد. مسئله جعل چک یک مسئله جدی است که گاهی برای فعالان اقتصادی به معضل بزرگی تبدیل می‌شود. با توجه به گسترش تجارت در این روزها و نیاز به جایی برای حجم زیادی از پول قطعا باید سیستم‌های انتقال به خصوص بانک‌ها و شرکت ها به تجهیزاتی مجهز شوند که فعالان اقتصادی نسبت به حفظ سرمایه خود احساس امنیت داشته باشند. این امنیت لازمه تداوم چرخه اقتصاد و تجارت است. برای رسیدن به این هدف، صدور چک‌ها که مهم‌ترین ابزار معاملاتی هستند با دستگاه‌هایی تحت عنوان پرینتر پرفراژ چک انجام می‌شود. پرینتر پرفژار چک ، شبیه به دستگاه پرفراژ چک است که مزایای بسیار زیادی به همراه دارد.

پرفراژ چک

پرفراژ چک

این دستگاه بر روی انواع چک‌ها، پرینتی مطمئن ارائه می‌دهد و بارزترین مزیت آن جلوگیری از جعل چک و دستکاری آن و افزایش امنیت انواع چک و اسناد مهم اداری و تجاری است. به همین دلیل بیشتر در ادارات دولتی و همچنین شرکت‌های خصوصی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای شرح اهمیت این دستگاه می‌توان این مثال را بیان کرد؛ تصور کنید چکی که شما به طرف مقابل خود می‌دهید، قابلیت دستکاری داشته باشد. در این صورت افراد سودجو به راحتی می‌توانند رقم چک را پاک کرده و رقمی درشت‌تر را جایگزین آن کنند بدون این که چیزی در ظاهر چک مشخص باشد. قطعا این مسئله دردسر بزرگی برایتان ایجاد خواهد کرد. در حالی که پرینتر پرفراژ چک با چاپ عمیق و سوزنی، جوهر دستگاه را بر روی برگه چک حک کرده و به هیچ وجه امکان دستکاری آن وجود ندارد.

دستگاه پرفراژ چک اما در دو نوع دستی و برقی وجود دارد. پرینتر پرفراژ چک اما قابل اتصال به کامپیوتر بوده و راندمان صدور چک را افزایش می‌دهد. ضمن این که چک صادر شده از امنیت بالایی نسبت به تقلب برخوردار می‌باشد. تکنولوژی و فناوری به کار رفته در این نوع پرینتر پرفراژ چک از نوع فناوری ضربه‌ای است و عملکرد آن به این صورت است که جوهر دستگاه بر اثر ضربه سوزن‌های تعبیه شده در پرینتر بر روی نوار ریبون وارد تار و پود چک شده و ثابت و ماندگار می‌ماند. این نفوذ جوهر در نسوج چک، محل چاپ را پرفراژ و به اصطلاح برجسته ساخته و امکان پاک کردن و تغییر عدد و مشخصات چک را از متقلبین سلب می‌کند. بنابراین نه تنها چک بلکه هر مدرک و سندی که به امنیت بالا احتیاج دارد، با استفاده از پرینتر پرفراژ سوزنی چاپ می‌گردد. حال که با دستگاه پرفراژ و کاربرد آن آشنا شدید بهتر است به معرفی پرینتر چک و پرفراژ تالی داسکام T5040 بپردازیم.

پرینتر چک و پرفراژ تالی داسکام

این دستگاه به عنوان ایده آل‌ترین پرینتر چاپ چک شناخته می‌شود. غیرممکن است چک یا سندی که با این پرینتر چاپ می‌گردد، جعل شود.‌ پیش‌تر راجع به مزایای چاپ سوزنی پرینتر پرفراژ چک توضیح دادیم. حال باید بدانید که این دستگاه تمام ویژگی‌ها و قابلیت‌های یک پرینتر سوزنی را با کیفیت بالا ارائه می‌دهد. این پرینتر ضمن سرعت و دقت بالا در چاپ، کاربری بسیار ساده‌ای نیز دارد. بنابراین برای استفاده از آن به تخصص و مهارت خاصی نیاز ندارید. در معرفی سایر ویژگی‌های این دستگاه نیز خالی از لطف نیست اگر بدانید پرینتر چک تالی توسط شرکت مهندسی داسکام آلمان طراحی و ساخته شده است. بنابراین نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا به عنوان سریع‌ترین، باکیفیت‌ترین و قدرتمندترین دستگاه پرینت چک به شهرت رسیده است.

پرینتر چک و پرفراژ

قطعا پرینتر تالی داسکام اولین پرینتر تولید شده نیست اما می‌توان گفت اولین چاپگری است که از نقاط ضعف و جزئی‌ترین مشکلات پرینترهای دیگر برای بهبود سطح کیفی خود بهره جسته و به چنین عملکرد بی‌نظیری رسیده است. این چاپگر به دلیل عدم محدودیت پورت، قابلیت نصب بر روی هر نوع سیستم عامل و هر نوع کامپیوتری را دارد. از دیگر مزایای چاپگر تالی داسکام این است که عملیات چاپ سوزنی را بر روی طیف گسترده‌ای از فرم‌ها و کاغذها از جمله: انواع چک، قبض‌ها، فیش‌ها، فرم‌های تک برگ و چند برگ با سرعت و دقت بالا انجام می‌دهد. در واقع طراحی این پرینتر پرفراژ چک به گونه‌ای است که اسناد و فرم‌ها به شکل استانداردی در دهانه دستگاه قرار گرفته وعملیات چاپ با دقت و کیفیت انجام می‌شود.

کاربرانی که از دستگاه پرفراژ چک تالی T5040 استفاده می‌کنند، اطمینان دارند که به هیچ وجه سند داخل دستگاه گیر نمی‌کند، چاپ ناهماهنگ و کج انجام نمی‌شود، احتمال پاره شدن کاغذ صفر است و در کل تمام عملیات به صورت صحیح پیش می‌رود تا چاپ باکیفیتی حاصل شود. این ویژگی‌ها به پرینتر تالی داسکام برتری بخشیده است. پیرو این قابلیت‌ها امروزه بسیاری از مراکز مانند بانک‌ها، شرکت‌ها و فروشگاه‌ها، مراکز خدمات درمانی، کارخانجات مختلف، سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی و بسیاری از مراکز دیگر برای پرینت، اطلاعات مختلفی مانند: صورت حساب مشتری، رسیدها، چک‌ها، دفترچه حساب‌ها، اوراق سهام، کارت‌های گارانتی محصولات، نسخه‌های دارویی، پرونده‌های پزشکی، گواهینامه‌ها، مدارک تحصیلی، سندهای حسابداری و اسناد و مدارک بیشمار دیگر از دستگاه پرینتر چک و پرفراژ تالی داسکام استفاده می‌کنند.

 

پرینتر پرفراژ چک را از کجا تهیه کنیم؟

تا اینجا با این دستگاه چاپگر سوزنی و مزایای آن آشنا شدید و حتما به این نتیجه رسیده‌اید که وجود یک پرینتر پرفراژ چک برای هر سازمانی که با اسناد و مدارک مهم سر و کار دارد، ضروری است. ضمن این که متأسفانه این روزها افراد سودجوی بسیاری به دنبال فرصتی برای جعل مدرک و تقلب هستند، لزوم داشتن یک پرینتر مطمئن اهمیت بیشتری می‌یابد. تهیه یک دستگاه پرینتر چک ساده‌ترین راه برای سرعت بخشیدن به امور چاپ و البته افزایش سطح اعتماد ارگان‌های مختلف است. در این راستا شرکت واریان به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان و واردکنندگان اصلی چاپگرهای پرفراژ سوزنی انواع مختلفی از پرینترهای چاپ چک را با قیمت عالی عرضه می‌کند. شرکت واریان خاورمیانه نماینده انحصاری پرینتر تالی داسکام  آلمان است و پرینتر چک و پرفراژ تالی داسکام T5040 ، دارای گارانتی ۲۴ ماهه و شامل ۱۰ سال خدمات پس از فروش از زمان خرید دستگاه می باشد !

شما می‌توانید جهت خرید پرفراژ چک با کلیک کردن بر روی سایت شرکت واریان ، وارد وب سایت آن شرکت شده و سفارش خود را ثبت کنید. طول عمر بالا، حجم زیاد ریبون دستگاه، سرعت و قدرت فوق العاده آن شما را به استفاده بهینه‌ای از این چاپگر می‌رساند. بنابراین می‌توانید تجربه مطمئنی از این خرید ماندگار داشته باشید.

شرکت واریان نماینده انحصاری تالی

https://www.varianme.com

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *