مزایای انتخاب تشک خوشخواب،تشک طبی،فنری و سرویس خواب در فروشگاه مهد تشک

مزایای انتخاب تشک خوشخواب،تشک طبی،فنری و سرویس خواب در فروشگاه مهد تشک
  • 1400/10/8
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

یکی از محصولات ارائه شده در فروشگاه، تشک طبی می باشد. تشک طبی برای افرادی که از درد کمر و مفاصل رنج می برند طراحی شده اند. این نوع دردها نیاز به توجه خاص دارند. تشک های طبی با استفاده از فناوری های خاص به بهبود و کاهش درد این افراد کمک می کند. مطالعات نشان دادند که کیفیت و استحکام تشک ها پس از گذشت ۷ سال از بین می رود. پس از ۸ ساله شدن تشک، تهیه یک تشک جدید و طبی یکی از ضروریات تأمین یک خواب راحت برای شماست.

ضرورت داشتن یک تشک خوشخواب

تشک خوشخواب  از مهمترین لوازم هر خانه ای به شمار می رود که از دیدگاه علم پزشکی هم اهمیت زیادی دارد. اگر تشک غیراستاندارد و قدیمی استفاده می کنید امکان دارد به بیماری های عضلانی از جمله دیسک کمر دچار شوید.

 

انواع تشک خوشخواب

تشک خوشخواب مدل‌ها و انواع متنوع مختلفی در دست تولید دارد که اگر تمایل داشته باشید در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت:

نوع فنر متصل

در مدل آناهیتا که در تشک خوشخواب است، از پارچه ضد آلرژی در قسمت بیرونی تشک استفاده شده است که حتی افراد با سابقه بیماری آلرژی نیز می‌توانند با خیال راحت روی آن استراحت کنند. در مدل آناهیتا برای دوام بهتر و بالاتر لبه‌ها و حاشیه‌های کناری تشک از یک فنر تقویت شده نیز استفاده شده است. ارتفاع تشک در این مدل حدود ۲۵ سانتی متر است.

مدل دوم از تشکهای فنر متصل خوشخواب، مدل فرست کلاس است که تمام ویژگی‌های منحصر بفرد تشک آناهیتا را دارد و تنها تفاوت ارتفاع بیشتر نسبت به آن است. ارتفاع تشک فرست کلاس حدود ۲۷ سانتی متر است.

مدل فنری و طبی هم وجود دارد که مانند دو مدل اول ویژگی‌های بخصوصی با ارتفاع ۲۵ سانتیمتر دارد. خاصیت مدل‌های فنرمتصل تشک خوشخواب، دوام وکیفیت بالا و قیمت مناسب آنهاست.

فنرمنفصل‌ها

مدل سوپراستار که در نوع فنر منفصل تشک خوشخواب وجود دارد در گروه زیباترین و با کیفیت‌ترین نوع تشک خوشخواب است. پارچه مورد استفاده در لایه خارجی تشک از پارچه ضد آلرژی گردبافت است و فنر به کار رفته در آن با آناتومی بدن و گودی کمر سازگاری بسیار بالایی دارد. ارتفاع این تشک حدود ۳۰سانت است.

مدل طبی پاکتی نیز همانند مدل سوپراستار است ولی ارتفاع ۲۰سانتی دارد که آن را از مدل سوپر استار متمایز می‌کند. مدل بعدی سوپر کلاس هارد نام دارد که ارتفاع ۲۵ سانتی دارد و تمام ویژگی‌های عالی و مناسب دو مدل بالا را نیز شامل می‌شود.

مدل آخر از فنر منفصل‌ها در تشک خوشخواب مدل بیوریتمیک مموری نام دارد که حدود ۳۷ سانتی متر ارتفاع دارد. این نوع تشک‌ها تمام لرزش‌ها و ارتعاشات هنگام چرخیدن روی آن را به حداقل رسانده‌اند چراکه؛ فنرهای به کار رفته در آن، جنس الیاف مصنوعی دارند که از ساییدگی و ایجاد صدای آزاردهنده جلوگیری می‌کنند و تمام حجم شخص را در قسمت‌های مختلف تشک به یک میزان پخش می‌کنند که مانع از فرورفتن یک طرف اسفنج می‌شود که در نهایت دوام بالای آن را نیز به دنبال دارد.

فنرهای موجود در تشک خوشخواب

فنرهای به کار رفته در تشک خوشخواب شامل فنر نازک و فنر ضخیم است که اگر فنر ضخیم برای آن به کار رود، تشک دوام بهتر و بالاتری پیدا می‌کند و البته سفت‌تر نیز خواهد شد و اگر فنر به کار رفته در تشک خوشخواب نازک باشد، تشک نیز نرم تر خواهد شد، پس انتخاب این موارد بسته به سلیقه و نظر مشتری می‌تواند متفاوت باشد.

همچنین به دلیل راحتی بدن در تشک خوشخواب و اینکه با اصول گودی‌های بدن مطابق باشد از فنر  Sمانند در این تشک استفاده می‌شود که بر خلاف فنرهای موجود در تشک‌های قدیمی، انعطاف و سازگاری بسیار بالایی با بدن دارد و حتی به دلیل طراحی خاص خود، زمانی که بدن شخص روی آن قرارمی‌گیرد، تمام قسمت‌های بدن را با حالت آرگونومی مناسبی که دارد پر می‌کند و یک حالت نرمی دلپذیری به خود می‌گیرد که البته بعد از بلندشدن فرد از تشک به حالت طبیعی و اولیه خود بازمی‌گردد.

اگر بخواهیم به طور خلاصه چند نمونه از خصوصیات بسیار کاربردی تشک خوشخواب را بیان کنیم می‌توان گفت که

  • این نوع تشک‌ها، خاصیت تعادل بسیار منطقی با ستون فقرات شخص ایجاد می‌کنند.
  • مقاومت بسیار بالایی در مقابل مواد آلرژی زا دارند.
  • یک نوع ویژگی به خصوصی که دارند قابلیت تنظیم مختلف را دارد.
  • ویژگی خوب بعدی که در آن موجود است، اگر فوم متراکم در آن به کار رفته باشد گرما در داخل تشک حفظ می‌شود و یک احساس بسیار لذت بخش در زمستان به شخص وارد خواهد شد که این به دلیل انتقال همان گرمای داخل تشک است که به بدن فرد منتقل می‌شود.

تشک خوشخواب لاتکسی که می‌تواند نوع طبیعی و مصنوعی نیز داشته باشد و مناسب برای اشخاصی است که از غرق شدن در داخل تشک لذت می‌برند. البته برای اشخاصی که فوم متراکم دوست ندارند و زیاد اهل گرما نیستند، نیز می‌توان تشک خوشخواب لاتکس را پیشنهاد داد.

تشکهای خوشخواب ترکیبی نیز وجود دارند که فوم مناسب و نوع لاتکس را با هم و یکجا دارند که برای افراد سرما دوست، گزینه بسیار مناسبی هستند.

 

 

 

انتخاب سرویس خواب مناسب برای سنین افراد

برای چیدمان اتاق یک زوج تازه ازدواج کرده، باید سرویس خوابی انتخاب شودکه شرایط یک سرویس خواب مناسب از نظر کیفیت و قیمت مناسب در آن لحاظ شود تا هیچ فشار اقتصادی متوجه آنها نشود و علاوه بر صرفه اقتصادی، نوع رنگ و جنس سرویس خواب نیز در این انتخاب باید مورد توجه قرار گیرد و با توجه به این نکته که عروس و دامادها، فضای کمی برای زندگی را انتخاب می‌کنند لحاظ کردن این نکته نیز می‌تواند برای آنها مناسب باشد. رنگ سرویس خواب تازه عروس، اگر روشن باشد فضای کوچک اتاق او را بزرگتر و دلبازتر خواهد کرد و یک روحیه مضاعفی به آنها خواهد داد و البته خرید یک سرویس خواب اسپرت نیز برای آنها انتخاب مناسبی می‌تواند باشد.

اما اگر قصد خرید سرویس خواب برای یک کودک را دارید، باید به ارتفاع تخت و نکات امنیتی آن توجه مخصوصی صورت گیرد تا هنگام استفاده کودک از آن، هیچ خطری متوجه او نشود. رنگ‌های مورد استفاده برای کودک پسر و دختر نیز می‌تواتند متفاوت باشد و با توجه به روحیه و علاقه او به رنگ مورد نظر انتخاب شود تا خواب متفاوت و لذت بخشی تجربه کند.

در انتخاب سرویس خواب برای کودک، توجه به نکات ریزی نیز باید مورد توجه باشد به عنوان مثال، وجود آینه های زیاد و شیشه‌های پی در پی، به عنوان طبقات کمد کودک به نظر انتخاب درست و اصولی نیست چراکه؛ کودکان مدت زمان زیادی را در اتاق خود مشغول بازی هستند و ممکن است از غفلت والدین سوءاستفاده کرده و کارهای خطرناکی انجام دهند و حتی ممکن است در برخی شرایط برای رسیدن به اسباب بازی مورد نظر خود در بالاترین طبقه، دست به اقدام خطرناکی زده و از آن بالا بروند و در نهایت، نتوانند خود را کنترل کنند و کمدی را که شیشه های مختلف و زیادی دارد روی خود بیاندازند و صدمات جبران ناپذیری به خود وارد کنند پس رعایت تمام این نکات ریز میتواند به نفع خریدار باشد.

 

 

سرویس خواب‌های رنگارنگ و اسپرت نیز، گزینه مناسبی برای کودکان و حتی نواجوانان است که با قرار گیری در فضای شاد اتاق کودک، حس شادی و سرزندگی را به او و تمام اعضای خانواده خواهند داد. البته اگر رنگ سرویس خواب با وسایل دیگر اتاق مانند پرده و فرش موردنظر همخوانی داشته باشد، یک انتخاب درست و جذابی خواهد بود.  سرویس خواب برای کودکان و نوجوانان که دارای تخت با ابعاد کوچک تک نفره است، غالبا انتخاب مناسبی میتواند باشد و فضای اتاق را زیاد اشغال نمی‌کند و برای راحتی کودک و یا نوجوان نیز بسیار کاربردی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مهد تشک در ارتباط باشید:

اطلاعات تماس شرکت :

آدرس :تهران ، میدان ولیعصر (عج)، ضلع شمال غربی ، مجتمع پردیس ، طبقه همکف ، واحد ۵۴ ، فروشگاه مهد تشک

تلفن تماس  ۸۸۴۹۷۷۶۸ – ۸۸۴۹۷۷۴۶

همراه :۰۹۳۶۲۰۴۱۶۴۵

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *