بهترین بازی‌های اندروید رایگان موجود در حال حاضر

بهترین بازی‌های اندروید رایگان موجود در حال حاضر
  • 1400/10/14
  • ملیکا امامی
  • 0

بهترین بازی‌های اندروید رایگان موجود در حال حاضر

همه ما می‌دانیم که این روزها بهترین بازی‌های اندروید همیشه رایگان نیستند، اما اگر کمی حوصله و صبر داشته باشید، می‌توانید بسیاری از آنها بسیار راحت پیدا کنید. بسیاری از تنگناهای بازی‌های رایگان زمانی رخ می‌دهند که بازیکنان حوصله‌اشان سر رفته و منتظر پایان بازی هستند و معمولا می‌توانند در دام هزینه‌ها بیفتند. آنچه ما در اینجا داریم بهترین بازی‌های اندرویدی رایگان است که باید بتوانید به راحتی و بدون خریدهای درون برنامه‌ای زیاد بازی کنید و امیدواریم از آنها لذت ببرید.

این یک لیست از بهترین بازی‌های اندروید است، بنابراین گزینه‌های موجود در اینجا تنها در صورتی تغییر خواهند کرد که بازی بهتری ساخته شود. بیایید شروع کنیم.

 

Alto’s Odyssey

Odyssey Alto یک انتخاب عادی و خوب برای یک بازی رایگان اندروید می‌باشد. این بازی دارای مکانیک ساده، گرافیک زیبا و سبک آرامش بخش است. بازیکنان در هنگام اجتناب از موانع و ایجاد جهش‌های بزرگ در حال اسکی کردن از یک تپه نیز هستند. همچنین مواردی برای جمع ‌آوری آن برای گزینه‌های سفارشی ‌سازی مختلف نیز وجود دارد.

این بازی به شدت، به گرافیک مناسب خود برای والپیپر متکی است. آنها ساده اما موثر هستند و رنگ‌های تیره و متحرک یک فضای خوب برای بازی کردن، اضافه می‌کنند.

دانلود و بازی با برخی از تبلیغات محدود کاملا رایگان است. خریدهای درون ‌برنامه‌ای وجود دارد، اما همه آنها برای موارد سفارشی‌ سازی هستند، بنابراین کاملا اختیاری است و بر روی بازی تأثیر نمی‌گذارد. این بازی خیلی دوستانه و سرگرم‌ کننده است. همچنین فیلم ماجراجویی Alto’s Adventure نیز به این بازی تعلق دارد.

 

Asphalt 9: Legends (آسفالت ۹: افسانه‌ها)

۹ Asphalt امتیاز بسیار خوبی دارد و جز محبوب‌ترین بازی‌های مسابقه‌ای موبایل است. Asphalt 8: Airborne و Asphalt Xtreme بزرگ‌ترین‌ بازی‌های این سری بودند. با این حال، Asphalt 9: Legends در جولای ۲۰۱۸ منتشر شد. این آخرین بازی در این سری مسابقات است. این پروژه شامل ۵۰ خودرو، یک سری چالش و یک سری محتوا برای بازی است. این شامل بازی چند نفره آنلاین، موارد تک نفره و موارد دیگر است.

این دستگاه از یک مکانیسم خودکار استفاده می‌کند به طوری که شما نمی‌توانید شتاب خود را کنترل کنید. این موضوع برخی از بازیکنان را عصبانی کرده ‌است. گرافیک این بازی خوب است و عناصر اجتماعی نیز در آن وجود دارند. این یک بازی فریمیوم است. بنابراین، جنبه رقابتی آنلاین ممکن است کمی منحرف شود. با این حال، بازی‌های تک نفره به طور کلاسیک در مسابقات آرکید خوبی است. همچنین می‌توانید از خریدهای درون ‌برنامه‌ای با سنگ ‌زنی اضافی صرف ‌نظر کنید، این کار کمی خسته‌ کننده است اما کاملا عملی است.

 

Brawl Stars (براول استارز)

Brawl Stars جدیدترین بازی سوپرسل است. این یک جنگجو با عناصر چند نفره آنلاین و همچنین برخی از عناصر MOBA است. بازیکنان با چند هم تیمی وارد یک بازی می‌شوند، با حریفان دعوا می‌کنند و سعی می‌کنند برنده شوند. چند حالت بازی وجود دارد، از جمله حالت نزاع مستقیم، حالتی که در آن کریستال‌ها را جمع ‌آوری می‌کنید، حالت دزدی که گنج حریف را می‌دزدید و حالت جایزه‌ای که در آن حریفان خاصی را در یک تیم شکست می‌دهید.

این بازی، شبیه یک بازی سوپرسل است و این بسیار موضوع خوبی است. سوپرسل همچنین سازنده کلش رویال، کلش اف کلنز و بوم بیچ است. اگر به بازی‌های استراتژیک (کلش رویال) یا بازی‌های استراتژی سازنده پادشاهی (کلش آف کلنز و بوم بیچ) علاقه دارید، می‌توانید این بازی را داشته باشید.

 

Call of Duty: Mobile

Call of Duty: Mobile جدیدترین بازی این لیست است. ما معمولاً کمی صبر می‌کنیم تا ببینیم یک بازی چگونه انجام می‌شود، اما این یکی به قدری محبوب و بسیار خوب است که اساسا مجبور شدیم بلافاصله آن را اضافه کنیم.

این بازی شامل بازی‌های آنلاین کلاسیک FPS PvP مانند هر Call of Duty است. با این حال، یک حالت بتل رویال ۱۰۰ نفره شبیه به PUBG Mobile و Fortnite نیز دارد. این موضوع، آن را در رده نادری از یک بازی خوب FPS معمولی مانند Critical Ops و همچنین یک بازی سلطنتی خوب مانند PUBG Mobile قرار می‌دهد.

این بازی خریدهای درون برنامه ای دارد، اما به نظر می‌رسد که آنها صرفا برای لوازم آرایشی یا لوازم تزئینی هستند و مقدار مناسبی از آن به عنوان پاداش بازی در دسترس است. این یک بازی فوق العاده جذاب است و به نظر می‌رسد مردم این بازی را بسیار دوست دارند. این بازی نسبتا جدید است، بنابراین برخی از اشکالات در آن وجود دارد، اما آنها باید به مرور زمان برطرف شوند.

 

Critical Ops

Critical Ops در نسل جدید تیراندازی‌ها یکی از اولین‌ها است و این یکی از بهترین‌هاست. در این بازی، شما در سطوح مختلف شهری با تروریست‌ها مبارزه خواهید کرد یا اگر بخواهید می‌توانید به عنوان یک تروریست بازی کنید. این بازی یک قسمت چند نفره آنلاین قوی دارد که می‌توانید با دوستان خود نیز بازی کنید. این هنوز یک بازی در حال پیشرفت است، اما به نظر می‌رسد که به همه علائم رسیدگی شده است و مرتبا به روز می‌شود.

تنها نقطه ضعف آن، این است که تعداد بازیکنان تیراندازی محبوب‌تری مانند PUBG، Fortnite یا Call of Duty: Mobile را ندارد.

 

EA Sports games

EA دارای بازاری است که در بازی‌های ورزشی به دام افتاده‌ است و مخصوص بازی‌های ورزشی است. آن تنها توسعه‌ دهنده‌ای هستند که سالانه برای اکثر ورزش‌ها، از جمله بازی Madden NFL Overdrive، FIFA Soccer، NBA Live Mobile، EA Sports UFC، و غیره بازی‌هایی را، راه‌اندازی می‌کنند. این بازی‌ها همگی عناصر بسیار مشابهی دارند. شما می‌توانید ورزش واقعی را بازی کنید و یک مکانیک خاص و مشابه در تمام این بازی‌ها وجود دارد.

گرافیک معمولا بسیار مناسب است و کنترل‌ها به طور کلی خوب هستند. با این حال، بازی‌های ورزشی EA دارای عناصر سنگین فریمیوم هستند. این یک ناامیدی مکرر برای بسیاری از بازیکنان است و به طور کلی توصیه EA را دشوار می‌کند. متأسفانه، EA تنها توسعه ‌دهنده‌ای است که بازی‌ها را برای اکثر ورزش‌ها می‌سازد تا به ‌طور پیش ‌فرض آنها را جز بهترین‌ها کند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *