بهترین سایت برای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل ، یوسی پابجی و جم فری فایر

بهترین سایت برای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل ، یوسی پابجی و جم فری فایر
  • 1400/7/7
  • محمد عالی
  • 0

در حال حاضر که تکنولوژی پیشرفت زیادی داشته است و از فضا و عرصه دیجیتال، الکترونیک و اینترنت برای بسیاری از مقاصد و نیازها استفاده می‌شود، عرصۀ سرگرمی و در زیر شاخۀ آن بازی‌های کامپیوتری و دیجیتالی نیز در پلتفرم‌های گوناگون جایگاه ویژه‌ای یافته‌اند و هیجان موجود در آن‌ها، توانسته تا میزان زیادی از نیاز افراد را به داشتن تفریح، سرگرمی و هیجان پاسخگو باشد. سال‌ها قبل، پیش از ظهور و فراگیر شدن گوشی‌های تلفن همراه هوشمند، بسیاری از بازی‌ها به شکل دسکتاپ قابل دسترسی و ارائه بود، ولی در حال حاضر در هر دو شکل دسکتاپ و موبایل عرضه شده و طرفداران این نوع بازی‌ها به صورت آنلاین از طریق گوشی‌های تلفن همراه خود در سیستم‌های اندروید یا ios می‌توانند بازی کنند. در ادامه در مورد خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل، یوسی پابجی و جم فری فایر از یک وبسایت معتبر، با شما صحبت خواهیم کرد.

بازی کالاف دیوتی

امروزه بازی‌های آنلاین، جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده‌اند و طرفداران بسیاری دارند. بازی‌های آنلاین را بسیاری از افراد با کلش اف کلنز تجربه کرده و حالا شرکت اکتیویژن بازی کالاف دیوتی را ارائه داده است. با معرفی این بازی، کاربران بسیاری در سراسر دنیا و در ایران از آن استقبال کرده و رقابت شدیدی بین این دانلود این بازی و دانلود بازی معروف دیگر، یعنی پابجی، شکل گرفته است.

بازیکنان با خرید اکانت خود و ذخیره کردن آن روی پلتفرم‌های گوگل، فیس‌بوک و پلتفرم خود شرکت اکتیویژن، امکان دسترسی راحت را برای خود فراهم نمایند. این بازی که در ابتدا برای بازی در سی پی و کنسول‌های بازی ساخته شده بود، در نسخۀ موبایل نیز عرضه شد.

بازی کالاف دیوتی دارای بخش‌های مختلف است که امکان بازی گروهی را به صورت آنلاین فراهم می‌کند که بازیکنان با داشتن بیشترین کیل، امکان رفتن به مرحله یا بخش بعد را خواهند داشت. این بازی امکاناتی را در اختیار بازیکن قرار خواهد داد که بخشی از آن رایگان بوده، اما برای پیشرفت و ارتقاء و استفاده از دیگر امکانات پیشرفته شما نیاز دارید تا اقدام به خرید سی ‌پی کالاف دیوتی نمایید.

بازی پابجی

بازی دیگری که بسیار معروف شده است و طرفداران بسیار زیادی دارد، بازی پابجی است. این بازی نیز مانند بازی کالاف دیوتی، هنگامی که نسخه موبایل آن معرفی گردید و به بازیکنان این امکان را داد تا در هر زمان و مکانی تنها با استفاده از گوشی تلفن همراه به راحتی بازی کنند، بسیار مورد استقبال قرار گرفت. بازی PUBG که باز همانند کالاف دیوتی از بازی‌های بتل رویال محسوب می‌شود، زمینه‌ساز بازی‌های دیگری همانند فورتنایت و کالاف دیوتی شد و سبک جدیدی از بازی‌های آنلاین را به گیمرها معرفی کرد. این بازی نیز به شکل گروهی و آنلاین انجام می‌شود و بازیکنان سعی در جمع‌آوری و به‌دست آوردن امکانات، سلاح و تجهیزات داشته و با داشتن کیل بیشتر، به مراحل بعدی می‌روند.

این بازی نیز دارای نقشه وسیع و گسترده است و برخی امکانات را به شکل رایگان و برخی دیگر را به شکل پولی در اختیار بازیکن قرار می‌دهد و برای پیشرفت نیاز به خریداری آن امکانات از طریق خرید ارز یا خرید یوسی پابجی است.

بازی فری فایر

بازی فری فایر که همانند بازی‌های قبلی یک بازی اکشن و ماجراجویی است، پس از بازی‌های کالاف دیوتی، پابجی و فورتنایت از جهت جذابیت و استقبال کاربران و بازیکنان در رتبۀ چهارم قرار گرفته است. این بازی با استقبال زیادی روبرو شد و در برخی مواقع از بازی‌های قبلی نیز از جهت تعداد دانلود در جایگاه بالاتری قرار گرفت و درآمد بالایی را سهم کمپانی سازندۀ خود کرد. اگرچه که برخی اعتقاد دارند این بازی از سطح گرافیکی پایین‌تری نسبت به بازی‌های مشابه قرار دارد، ولی یک بازی بتل رویال جذاب بوده و طرفداران بسیار زیادی دارد. نام اصلی این بازی که گارنا فری فایر است، توسط شرکت سنگاپوری گارنا عرضه گردید.

این بازی نیز به شکل آنلاین و گروهی انجام می‌شود و بازیکنان با انتخاب شخصیت مورد علاقۀ خود به دنبال جمع‌آوری اسلحه، تجهیزات و امکانات می‌گردند و می‌توانند با ادامۀ بازی و البته خرید جم فری فایر، به مراحل بعدی بروند.

 خرید سی پی کالاف دیوتی، یوسی پابجی و جم فری فایر

در بازی‌هایی که تا اینجا به آن پرداختیم، برای پیشرفت و ارتقاء سطح بازی و همچنین استفاده از تمامی امکانات بازی که برخی رایگان و برخی پولی هستند، نیاز است تا شما اقدام به خرید ارز یا پول رایج هر بازی نمایید. برای کالاف دیوتی؛ پول یا ارز آن سی پی، برای پابجی پول آن یوسی و برای بازی فری فایر، باید جم خریداری کنید.

به عنوان مثال شما با خرید سی پی کالاف دیوتی هم می‌توانید امکانات و نقشه بازی خود را ارتقاء دهید و هم در نبردهای سخت شرکت کرده و شانس پیروزی خود را افزایش دهید. با داشتن یک اکانت و خریداری سی پی، اکانت شما به حالت پریمیوم درآمده و شکل بازی برایتان جذاب‌تر خواهد شد؛ چرا که قابلیت‌های بیشتری را در اختیار خواهید داشت و ارزش اکانت یا حساب کاربری شما در بازی افزایش می‌یابد. البته هر زمان تمایل داشته باشید، می‌توانید اکانت خود را به فروش برسانید.

خرید یوسی پابجی نیز به همین شکل بوده و به شما در استفاده از امکانات موجود در بازی، مانند تجهیزات، اسلحه‌ها، کمک می‌کند. با خرید یوسی شما شانس بیشتری برای زنده ماندن و پیروز شدن خواهید داشت؛ چراکه از تمام فرصت‌ها و آیتم‌های بازی می‌توانید استفاده کرده و عملکرد بهتری داشته باشید.

در بازی فری فایر پول یا ارز رایج آن، جم یا الماس است که با داشتن آن این امکان را خواهید داشت که علاوه بر استفاده از قابلیت‌های بازی و ارتقاء آن‌ها، شخصیت‌های انتخابی خود را نیز در بازی ارتقاء داده و در نتیجه شانس موفقیت شما بیشتر خواهد بود.

گیم سنتر، معتبرترین سایت خرید بازی آنلاین

گفتنی است برای هر سه این بازی‌ها باید اکانت کاربری داشته و با خرید پول‌ها یا ارزهای این بازی‌ها بتوانید به عنوان یک گیمر حرفه‌ای و موفق از این بازی‌ها لذت ببرید. علاوه بر قیمت، در هنگام خرید سی ‌پی کالاف دیوتی، پوسی پابجی و یا جم فری فایر باید از اعتبار و مطمئن بودن سایت فروشندۀ این ارزها اطمینان حاصل کنید. به دلیل تحریم بودن ایران، امکان خریداری این پول‌ها برای گیمرهای ایرانی به راحتی فراهم نیست؛ در نتیجه می‌بایست از سایت‌ها و مراکز معتبر خریداری نمایید. در همین راستا، سایت گیم سنتر برای راهنمایی و خرید هر یک از این پول‌ها و ارزهای مربوط به این بازی‌ها در خدمت شماست و با اطمینان کامل،  به شما در خریداری کمک می‌نماید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *