به‌روزترین دستگاه بسته‌بندی حبوبات موجود در ایران کدام است؟

به‌روزترین دستگاه بسته‌بندی حبوبات موجود در ایران کدام است؟
  • 1400/10/15
  • محمدرضا مرتضایی
  • 1

به‌روزترین دستگاه بسته‌بندی حبوبات توسط کدام شرکت داخلی تولید می‌شود؟ پیشرفته‌ترین دستگاه بسته‌بندی حبوبات متعلق به کدام ماشین ساز است؟

تا به حال با خود اندیشیده‌اید که این بسته‌بندی‌های زیبا و بهداشتی توسط چه ماشین‌آلاتی تولید می‌شود.از همه مهم‌تر این‌که میدانید این ماشین‌آلات عمدتاً در داخل کشور تولیدشده و در بسیاری موارد کیفیتی بهتر از نمونه‌های خارجی دارند!

شرکت بهفر ماشین البرز مدرن‌ترین دستگاه بسته‌بندی حبوبات بازار ایران را تولید کرده و باقدرت می‌توان گفت که چندین قدم از رقبای ماشین ساز خود جلوتر است.

این ماشین‌آلات هیچ نمونه ایرانی نداشته و به نسبت نمونه‌های خارجی قیمت بسیار خوبی هم آن دارند. دستگاه بسته‌بندی حبوبات ۵ طرف دوخت به‌روزترین نوع بسته‌بندی (۵ طرف دوخت) را داشته که به نسبت نمونه‌های بسته‌بندی بالشتی و پاکتی موجود در بازار از زیبایی بسیار بیشتری برخوردار است.

در این مطلب دستگاه بسته‌بندی حبوبات ۵ طرف دوخت و کلیه ماشین‌آلات بسته‌بندی این مجموعه را از منبع سایت behfarmachine.com با توضیحات فنی و شماره‌های مشاوره و پشتیبانی معرفی خواهیم کرد…

دستگاه بسته‌بندی حبوبات ۵ طرف دوخت –تنوع و توضیحات فنی

این دستگاه قابلیت بسته‌بندی در بازه وزنی ۲۵۰ گرم تا ۱۰ کیلوگرم را داشته  و قدرت وزن‌کشی در این مدل دستگاه پیشرفته، انواع  بسته‌بندی مواد غذایی و شیمیایی را به‌راحتی پوشش می‌دهد.

در این نمونه ماشین‌آلات بازه وزنی و سرعت بسته‌بندی قابل‌تغییر است.

دستگاه بسته‌بندی حبوبات ۵ طرف دوخت در نمونه‌های ۲،۴،۶ و ۱۲ توزین طراحی و تولید می‌شود که با افزایش تعداد وزن کشها (توزین‌ها)،سرعت بسته‌بندی هم بیشتر می‌شود.

مهم‌ترین خصوصیت دستگاه بسته‌بندی ۵ طرف دوخت در نوع بسته‌بندی آن است که هیچ نمونه  داخلی نداشته و برای اولین بار در ایران  طراحی و تولید می‌شود.

تولیدکنندگان انواع مواد غذایی بسته‌بندی‌شده به‌خوبی می‌دانند که افزایش زیبایی و منحصربه‌فرد بودن نوع بسته‌بندی، درفروش نهایی تأثیر مستقیم دارد.

شکل بسته‌بندی ماشین‌آلات بسته‌بندی حبوبات ۵ طرف دوخت به نسبت نوع بسته‌بندی‌های موجود در بازار متفاوت است. ازاین‌رو این نوع بسته‌بندی در میان قفسه بسته‌بندی‌های انواع محصولات غذایی و شیمیایی کاملاً منحصربه‌فرد می‌باشد.

استفاده از این نوع بسته‌بندی می‌تواند تولیدات صاحبان این دستگاه بسته‌بندی منحصربه‌فرد را به نسبت رقبای دیگر کاملاً متمایز کرده و در فروش هم بسیار مآثر باشد.

https://behfarmachine.com/grain-packing-machine/

نکات منحصربه‌فرد در  دستگاه بسته‌بندی حبوبات ۵ طرف دوخت

۱- همگام با  بسته‌بندی‌های به‌روز دنیا

۲-بازه وزن‌کشی بالاتر

۳-بیشترین زیبایی در نوع  بسته‌بندی موجود در بازار

۴-استحکام بسته‌بندی بالاتر

۵-۱۰۰% خودکار

این مجموعه  سازنده انواع دستگاه بسته‌بندی ۴ طرف دوخت و همچنین دستگاه بسته‌بندی حبوبات بالشتی و پاکتی است که در ادامه مطلب  به معرفی آن‌ها  خواهیم پرداخت…

دستگاه بسته‌بندی حبوبات ۴ طرف دوخت

این ماشین‌آلات همانند نمونه ۵ طرف دوخت، یکی از بروزترین ماشین‌آلات این مجموعه محسوب می‌شوند. بهفر ماشین یکی از اولین تولیدکنندگان نمونه ۴ طرف دوخت در بازار ایران محسوب می‌شود.

نمونه بسته‌بندی ۴ طرف دوخت بسیار شبیه به نمونه دستگاه بسته‌بندی حبوبات ۵ طرف دوخت است. با این تفاوت که در این نوع بسته‌بندی دوخت پشت بسته‌بندی موردنظر حذف می‌شود.

توان وزن‌کشی و بسته‌بندی دستگاه بسته‌بندی حبوبات ۵ طرف دوخت بیش از ده برابر نمونه چهار طرف دوخت است. ازاین‌رو دستگاه ۴ طرف دوخت مناسب بسته‌بندی‌های با وزن پایین و ۵ طرف دوخت مناسب وزن‌کشی‌های بالاتر است.

ماشین‌آلات بسته‌بندی حبوبات بالشتی و پاکتی

نمونه ماشین‌آلات بسته‌بندی حبوبات بالشتی و پاکتی ،بسته‌بندی ساده‌تر و قدیمی‌تری داشته و قیمت پایین‌تری هم دارند. ازاین‌رو به نسبت نمونه‌های ۴ و ۵ طرف دوخت اقتصادی‌تر هستند.

نمونه‌های بالشتی و پاکتی بیشتر برای افرادی توصیه می‌شود که در ابتدای کار بوده و محدودیت مالی دارند.

این ماشین‌آلات دقیقاً همانند نمونه دستگاه بسته‌بندی حبوبات ۵ طرف دوخت، کاملاً خودکار عمل کرده  و در مراحل  بسته‌بندی نیازی به نیروی انسانی ندارند.

دیگر ماشین‌آلات بهفر ماشین اطلس البرز

تنوع ماشین‌آلات بهفر ماشین تنها به نمونه دستگاه بسته‌بندی حبوبات و دستگاه بسته‌بندی آجیل و خشکبار و یا دستگاه بسته‌بندی ادویه خلاصه نمی‌شود.

این مجموعه طراح و سازنده انواع دستگاه میکسر پودر صنعتی، دستگاه شیرینگ پک نیمه و تمام‌اتوماتیک و انواع دستگاه شستشو است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌های بخش مشاوره خرید ما در زیر همین مطلب تماس بگیرید.

۰۲۶۳۴۷۲۵۲۲۱

۰۹۱۲۵۸۸۳۴۶۹

در ادامه ماشین‌آلات تولیدی دیگر مجموعه بهفر ماشین البرز را معرفی خواهیم کرد…

انواع دستگاه بسته‌بندی حبوبات صنعتی بهفر ماشین

تنوع ماشین‌آلات بسته‌بندی با توجه به انواع محصولات غذایی و مواد شیمیایی، مشخص می‌شود. البته همان‌طور که اشاره شد، این ماشین‌آلات انعطاف‌پذیر بوده و تا حد بسیار زیادی قابلیت تغییر کاربری را دارند.

این ماشین‌آلات بسته به نیاز تولیدکننده و بازار فروش طراحی و سفارشی‌سازی می‌شوند.

دستگاه بسته‌بندی حبوبات و آجیل و خشکبار کیسه‌پرکن:

ماشین‌آلات کیسه‌پرکن بهفر ماشین در مدل‌های تک توزین، ۲ توزین و ۴ توزین طراحی و تولید می‌شوند که انواع کیسه و کارتون را در میانگین وزنی ۲ تا ۵۰ کیلوگرم و با سرعت ۱ الی ۱۵ عدد در دقیقه در داخل انواع کارتون و کیسه بسته‌بندی می‌کنند.

دستگاه بسته‌بندی حبوبات صنعتی کیسه‌پرکن در ۳ مدل دستی، نیمه‌خودکار و خودکار ساخته و تولید می‌شوند.

در مدل تک توزین آنالوگ(دستی) نیاز به یک اپراتور وجود دارد. نمونه دو توزین قابلیت طراحی برای بسته‌بندی نیمه‌خودکار و خودکار را دارد. این قابلیت بسته به نیاز مشتری طراحی و سفارشی‌سازی می‌شود.

اما مدل کیسه‌پرکن حبوبات ۴ توزین که تنها در مدل خودکار طراحی و تولیدشده و بالاترین ظرفیت و سرعت تولید را در میان دستگاه‌های بسته‌بندی حبوبات کیسه‌پرکن این مجموعه دارد.

دستگاه بسته‌بندی ادویه پودری سلفونی:

این نمونه ماشین  مخصوص بسته‌بندی ادویه در سلفون‌های رولی پاکتی و بالشتی است. دستگاه پودری سلفونی از نوع ۱۰۰% خودکار بوده و در فرایند بسته‌بندی احتیاجی به نیروی انسانی ندارد.

تنها نیاز است که برای یک‌بار plc دستگاه را تنظیم کرده و رول مخصوص بسته‌بندی بر روی دکل دستگاه نصب‌ شود. با راه‌اندازی دستگاه، بسته‌بندی به‌صورت کاملاً خودکار آغاز می‌شود.

 

انواع دستگاه بسته‌بندی ساشه بهفر ماشین البرز

دستگاه‌های ساشه در دو نوع مایع و پودری طراحی و ساخته می‌شوند که نمونه پودری مناسب بسته‌بندی ادویه‌های یک‌بارمصرف و نمونه مایع مخصوص بسته‌بندی انواع مایعات غلیظ و رقیق است.

مانند سس خردل، سس کچاپ و سماق تک‌نفره. سرعت بسته‌بندی این دستگاه بالاتر از نمونه‌های توزین دار است. ازاین‌رو به به‌صرفه بودن مشهور بوده و فضای زیادی هم اشغال نمی‌کند.

دستگاه ساشه مایع و پودری قابلیت بسته‌بندی در دو مدل  ۳ طرف دوخت و مدادی را دارد.

این دستگاه از نوع دیجیتال بوده و کنترل آن توسط پی ال سی رنگی انجام می‌شود.

دستگاه تی بگ‌زن:

این ماشین‌آلات، با توانایی بسته‌بندی ۴۰ تا ۵۰ چای نپتون در دقیقه، انواع نوشیدنی‌های گرم (دم‌نوش و چای) را بسته‌بندی می‌کنند.این دستگاه هم همانند نمونه ساشه وزن و حجم کمی (۴۰۰ کیلوگرم) داشته و قابل‌استفاده در مشاغل خانگی و کارگاهی هستند.

خطوط تولید بهفر ماشین البرز

بهفر ماشین اطلس البرز تولیدکننده انواع دستگاه بسته‌بندی حبوبات و دستگاه بسته‌بندی آجیل و خشکبار و دستگاه بسته‌بندی ادویه و همچنین خطوط تولید وابسته است. در ادامه انواع خطوط تولید و بسته‌بندی این مجموعه را معرفی خواهیم کرد.

 

۱-خط تولد ادویه‌جات

۲-خط تولید حبوبات و خشکبار

۳-خط تولید آجیل و خشکبار

۴-خط تولید میوه خشک

۵-خط تولید سبزی خشک‌شده

۶-خط تولید سبزی سرخ‌شده

 ۷-خط تولید پیازداغ

۸-خط تولید چیپس سیب‌زمینی

۹-خط تولید قند شکسته

۱۰-خط تولید قند حبه

۱۱-خط تولید کینوا

۱۲-خط شستشو سبزی

https://behfarmachine.com/packing-line-of-nuts-and-dried-fruits/

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *