مهاجرت تحصیلی آسان با علم ویرا

مهاجرت تحصیلی آسان با علم ویرا
  • 1400/10/15
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

طی سال‌های اخیر متقاضیان مهاجرت تحصیلی به میزان قابل توجهی افزایش داشته است. با این حال در صورتی که به صورت مستقل برای اخذ پذیرش تحصیلی اقدام کنید، احتمال موفقیت شما پایین خواهد بود. به همین جهت پیشنهاد می‌کنیم برای تسهیل پروسه‌ی پذیرش خود از مشاورین متخصص و معتبر کمک بگیرید. در ادامه با ما همراه باشید تا مهاجرت تحصیلی به برخی از کشورها بررسی کنیم.

مهاجرت به کشور ترکیه

ترکیه یک کشور مسلمان است که بخش اعظم آن در آسیا و بخش کوچکی از آن در جنوب شرقی آسیا قرار گرفته است. ویژگی‌های این کشور باعث شده که افراد زیادی به خصوص ایرانیان به فکر مهاجرت به این کشور باشند.

کشور ترکیه یکی از گزینه‌های مناسب برای مهاجرت تحصیلی است. مخارج زندگی در این کشور متعادل است. همچنین، نزدیکی دین و زبان این کشور به دین و زبان ایران، زندگی در این کشور و یاد گرفتن زبان آن را برای مهاجران ایرانی آسان‌تر می‌کند. نزدیکی و تشبهات فرهنگی ترکیه با ایران باعث می‌شود که مهاجران بتوانند به سرعت خود را با شرایط زندگی در این کشور وفق دهند.

علاوه بر این، هزینه‌های تحصیل در این کشور نسبت به کشور‌های هم سطح پایین‌تر است و آموزش در کشور ترکیه کیفیت مطلوبی دارد.

دانشگاه‌های معتبر و معروف زیادی در ترکیه وجود دارد. برای مثال، دانشگاه آنکارا و دانشگاه کوچ دو مورد از بهترین دانشگاه‌های کشور ترکیه هستند. این دو دانشگاه رنکینگ جهانی ۴۰۱ را به خود اختصاص داده‌اند. بررسی اجمالی این دانشگاه‌ها خالی از لطف نیست.

خدمات مهاجرتی ترکیه

موسسه مشاوران علم ویرا به عنوان یکی از موسسه های مطرح در فرآیند مهاجرت، خدمات بسیاری را به مهاجران عزیز ارائه می‌کند.

همانطور که می‌دانید برای مهاجرت و تحصیل در ترکیه، قبل از هرچیزی نیازمند ویزای تحصیلی این کشور هستید. مؤسسه علم ویرا مراحل اخذ ویزای تحصیلی را در کمترین زمان ممکن انجام می‌دهد.

اگر قرار باشد که به هر دلیلی مدتی در کشور ترکیه بمانید، لازم نیست که نگران رزرو هتل باشید. مجموعه علم ویرا بهترین هتل‌ها را برای شما رزرو می‌کند.

یکی دیگر از خدماتی که از طرف علم ویرا دریافت می‌کنید رزرو بلیط است. دیگر نیازی نیست که دغدغه رزرو بلیط را داشته باشید. علم ویرا بلیط رفت را برای شما رزرو خواهد کرد.

از دیگر خدمات مجموعه علم ویرا رزرو ترانسفر است. علم ویرا ترانسفر شما را از فرودگاه به هتل و دانشگاه به عهده می‌گیرد.

اجاره خودرو از دیگر خدمات مؤسسه ویرا در کشور ترکیه است. اگر گواهینامه بین‌المللی دارید نگران پروسه اجاره خودرو در ترکیه نباشید. ویرا این پروسه را برای شما انجام می‌دهد.

مجموعه علم ویرا علاوه بر خدمات بالا، تور گردشگری کشور ترکیه را نیز به دوست‌داران دیدنی‌های این کشور ارائه می‌کند.

نگران مشکلات دست و پاگیر و دردسر‌های تبدیل ارز و پرداخت‌های بانکی خود در کشور ترکیه نباشید. مجموعه علم ویرا خدمات تبدیل ارز و پرداخت شهریه شما را نیز به عهده می‌گیرد.

مهاجرت به کشور روسیه

کشور روسیه پهناورترین کشور جهان است. این کشور از نظر اقتصادی در سطح خوبی قرار دارد و شرایط سیاسی آن به ثبات مشخصی رسیده است. نکته مثبتی که در مورد این کشور وجود دارد این است که اکثر دانشگاه‌های این کشور به تأیید وزارت علوم و بهداشت ایران رسیده است. به همین جهت یکی از بهترین گزینه‌ها برای مهاجرت تحصیلی به شمار می‌آید.

آموزش عالی این کشور در سطح بالایی قرار گرفته است. این در حالی است که هزینه‌های مهاجرت و تحصیل در این کشور به نسبت پایین هستند. برای مثال دانشگاه لومونسوف مسکو با رتبه ۷۸ در رنکینگ جهانی و دانشگاه دانشگاه سن پترزبورگ با رتبه ۲۴۲ در رنکینگ جهانی از بهترین دانشگاه‌های روسیه هستند. مزیت تحصیل در این کشور این است که با وجود دوره‌های پادفک، لازم نیست دانشجویان بین‌الملل مدرک زبان ارائه کنند.

خدمات مهاجرتی روسیه

مجموعه علم ویرا برای مهاجرت و تحصیل در کشور روسیه خدمات ویژه‌ای را به مهاجران ارائه می‌دهد. این مجموعه تمام فرآیند‌های مربوط به اخذ ویزای تحصیلی شما را انجام می‌دهد و دیگر نیازی نیست که نگران اخذ ویزای خود باشید.

مؤسسه علم ویرا همچنین تمام خدمات مربوط به رزرو بلیط و رزرو هتل را برای شما انجام خواهد داد. بنابراین؛ اگر قرار است در روسیه بمانید، لازم نیست که نگران جایی برای ماندن یا رزرو بلیط باشید.

یکی دیگر از خدماتی که مجموعه علم ویرا در کشور روسیه به شما ارائه می‌کند، رزرو ترانسفر است. اگر قصد مهاجرت به کشور روسیه را دارید و با این کشور آشنایی ندارید، لازم نیست که نگران ترانسفر خود باشید. مجموعه ویرا رفت و آمد شما از فرودگاه به هتل و یا دانشگاه را فراهم خواهد کرد.

بسیاری از مهاجرینی که قصد تحصیل در کشور دیگر را دارند، نگران پروسه تبدیل ارز و پرداخت شهریه‌ی خود هستند. مجموعه علم ویرا برای رفع این دغدغه و نگرانی فرآیند تبدیل ارز و پرداخت شهریه دانشگاه را به عهده می‌گیرد.

تحصیل در باکو و نخجوان

مهاجرت به کشور آذربایجان

آذربایجان یکی از همسایه‌های کشور ما است و فاصله چندانی با ایران ندارد. این کشور اخیراً به منظور گردشگری و مهاجرت مورد توجه بسیاری از مهاجران ایرانی قرار گرفته است. زندگی در آذربایجان برای ایرانیان می‌تواند کار نسبتاً ساده‌ای باشد. زیرا از نظر فرهنگی تشابهات زیادی با ایران دارد.

مهاجرت تحصیلی به کشور آذربایجان نیز بسیار مورد استقبال و توجه قرار گرفته است. آموزش این کشور در سطح مطلوبی قرار دارد. همچنین، شهریه دانشگاه‌های این کشور نسبت به بسیاری از کشور‌های دیگر ارزان‌تر است. نکته دیگری که موجب جذب دانشجو‌های بین‌المللی بسیاری شده این است که دانشجویان می‌توانند بدون آزمون ورودی و برحسب معدل پذیرش بگیرند. برای مثال، متقاضی با این شرایط می‌تواند در دانشگاه دولتی نخجوان و یا طب باکو درس بخواند.

خدمات مهاجرتی آذربایجان

مجموعه علم ویرا برای مهاجرت و سفر به آذربایجان خدمات بسیاری به مهاجران ارائه می‌کند. یکی از این خدمات رزرو بلیط است. اگر شما قصد سفر یا مهاجرت به کشور آذربایجان را دارید، نیازی نیست که نگران رزرو بلیط خود باشید. مجموعه ویرا بلیط هواپیما را برا شما رزرو خواهد کرد.

یکی دیگر از خدمات مؤسسه علم ویرا أخذ ویزای آذربایجان است. این مؤسسه تمام فرآیند مربوط به اخذ ویزای شما را انجام می‌دهد. در نتیجه، شما به راحتی می‌توانید ویزای کشور آذربایجان را دریافت کنید.

اگر قبل از مهاجرت ماندن شما در آذربایجان لازم باشد، نگرانی جایی برای ماندن یا رزرو هتل را نخواهید داشت. زیرا مجموعه علم ویرا بهترین هتل‌ها را با بهترین خدمات را برای شما رزرو می‌کند.

یکی دیگر از خدمات مؤسسه علم ویرا رزرو ترانسفر است. با این وجود لازم نیست که نگران رفت و آمد خود باشید. چرا که علم ویرا حمل و نقل شما را از فرودگاه به هتل و دانشگاه به عهده می‌گیرد.

علاوه بر موارد گفته شده مجموعه علم ویرا خدمات دیگری نیز ارائه می‌دهد. از جمله این خدمات می‌توان به تور‌های گشت شهری برای دیدن جاذبه‌های کشور آذربایجان و اجاره خودرو اشاره کرد. این مجموعه تمام پروسه اجاره خودرو در آذربایجان را برای شما انجام می‌دهد.

اگر به فکر تحصیل در باکو و تحصیل در نخجوان هستید، دیگر نگران پرداخت شهریه نباشید. مجموعه علم ویرا همچنین وظیفه پرداخت شهریه را نیز به عهده می‌گیرد.

مهاجرت به کشور چین

کشور چین که در شرق آسیا واقع شده در چندین دهه اخیر توانسته به رشد اقتصادی خود سرعت ببخشد. به این صورت که، در حال حاضر دومین قدرت اقتصادی جهان است. علاوه بر این، هزینه‌های زندگی و تحصیل در این کشور نسبت به کشور‌های هم تراز ارزان‌تر است. به همین جهت مسافران و مهاجران بسیاری را متوجه خود کرده است.

موضوع دیگری که باعث جلب توجه مهاجران زیادی شده سطح آموزشی این کشور است. دانشگاه‌های این کشور رتبه‌های عالی در رنکینگ جهانی دارند. به همین خاطر دانشجویان بین‌المللی بسیاری برای تحصیل در این دانشگاه‌ها به کشور چین مهاجرت می‌کنند. دانشگاه سینگوا با رتبه ۱۵ در رنکینگ جهانی از بهترین دانشگاه‌های این کشور هستند.

خدمات مهاجرتی چین

مجموعه علم ویرا برای آسان‌تر کردن متقاضیان تحصیل در چین خدمات بی‌نظیری ارائه می‌دهد. در ادامه به معرفی این خدمات می‌پردازیم.

مؤسسه علم ویرا در تمام مراحل اخذ ویزا همراه شماست و فرآیند أخذ ویزای کشور چین را تسهیل می‌کند. ویرا رزرو هتل شما را نیز به عهده می‌گیرد. در نتیجه، این مؤسسه همچنین دغدغه جا و مکان افرادی که قصد ماندن در چین دارند را حل است

از دیگر خدمات مجموعه علم ویرا می‌توان به رزرو بلیط و ترانسفر اشاره کرد. مجموعه علم ویرا رزرو بلیط‌های رفت و برگشت شما را به عهده می‌گیرد. همچنین، در رزرو ترانسفر و رفت و آمد آسان به شما کمک می‌کند. بنابراین؛ دیگر نگرانی چگونگی رزرو بلیط یا رفت و آمد از فرودگاه به هتل را نخواهید داشت.

سخن آخر

علاوه بر کشورهایی که نام بردیم، مجموعه‌ی علم فرایند پذیرش شما را برای کشورهای اوکراین، بلاروس و گرجستان نیز انجام می‌دهد. ویرا خدمات متنوعی را برای هر یک از این کشورها ارائه می‌کند.

چنان که گفته شد مجموعه علم ویرا با هدف سفر و مهاجرتی راحت برای شما عزیزان خدمات بسیاری را در کشور‌های مختلف از جمله ترکیه، چین، آذربایجان، روسیه، قبرس، اوکراین، بلاروس و گرجستان ارائه می‌دهد و شما را در تمام مراحل اخذ ویزا تا پرداخت شهریه دانشگاه همراهی می‌کند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *