معرفی پرفروش‌ترین برندهای لپ‌تاپ

معرفی پرفروش‌ترین برندهای لپ‌تاپ
  • 1400/11/2
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

لپ تاپ یکی از مهمترین ابزارهای ما در عصر تکنولوژی است و همچنین با مجازی شدن آموزش، نیاز به لپ تاپ در تمام سنین احساس می‌شود. به همین دلیل است که افراد برای کارهای روزمره نیز به داشتن لپ تاپ نیاز دارند. در این مقاله به بررسی بهترین و با کیفیت ترین لپ‌تاپ‌های موجود در بازار خواهیم پرداخت و در نهایت برای خرید و بررسی قیمت لپ تاپ انتخاب را به خود شما واگذار خواهیم کرد.

لپ تاپ asus

لپ تاپ ایسوس، ساخت کشور تایوان و  یکی از  برندهای شناخته شده و با کیفیت موجود در بازار  می باشد، که محبوبیت خاصی را در بین خریداران و مشتریان این برند، بخصوص در بازار ایران بدست آورده است. کمپانی برند ایسوس، علاوه بر رایانه های شخصی (مانند لپ تاپ و PC ) در زمینه تولید قطعات کامپیوتر( مانند مادربردهای حرفه ای ) و گوشی موبایل نیز فعالیت می‌کند که هر بار سعی بر پیشرفت و بهتر شدن کیفیت محصولات خود داشته است. هر چند تولید کننده این برند، سعی داشته تا همه انواع دسته بندی های لپ تاپ را نیز، در کاتالوگ تولیدات خود جای دهد.

کمپانی ایسوس در تولیدات خود از بهترین پردازنده های (CPU) موجود در بازار مانند Intel و AMD و همینطور بهترین پردازنده گرافیکی (GPU) مانند NVIDIA و AMD  استفاده کرده است. علاوه بر این، سیستم عامل به کار رفته در سری های ویندوز آن اغلب از ویندوز ۱۰ و ۱۰ Pro می باشد. لپ تاپ ایسوس مانند سایر لپ تاپ های موجود در بازار در سری ها و مدل های مختلفی موجود می‌باشد که در ادامه سعی می کنیم تا توضیحاتی را در مورد سری و همینطور مدل های مختلف لپ تاپ ایسوس داشته باشیم.

لپ تاپ های ایسوس شامل سری‌های نوک بوک و کاربری عمومی، گیمینگ و لپ تاپ‌های حرفه‌ای است. این برند با قیمت های بسیار کم و زیاد برای تمام افرادی که به لپ تاپ نیاز دارند محصول دارد و استفاده از آن در ایران بسیار منطقی و مناسب می‌باشد. یکی از سری های کاربری عمومی این لپ تاپ شامل ویوو بوک است. قیمت لپ تاپ ایسوس نیز در مقایسه با سایر لپ تاپ ها بسیار معقول‌تر به نظر می‌رسد.

ایسوس ویوو بوک

ASUS VivoBook نام گروه بزرگی از لپ تاپ های ASUS است، یعنی تنوع مدل و کارایی لپ تاپ ها در این سری بسیار زیادتر از سایر سری ها می باشد، برای هر کارایی یک مدل از این سری درنظر گرفته شده است، چه برای یک دانش آموزی که بخواهد در مدرسه یادداشت برداری کند و چه برای مهندسی که بخواهد به ویرایش یک ویدئو بپردازد. در مجموع می‌توان پذیرفت که ایسوس با داشتن سه لاین لپ تاپ ایسوس بسیار گزینه مناسبی برای خرید لپ تاپ است.

لپ تاپ Lenovo

لنوو یک برند بسیار معتبر در زمینه تولید و ساخت لپ تاپ و تجهیزات دیجیتال است که در سال‌های گذشته طرفداران فراوانی در ایران پیدا کرده است. این برند نیز مشابه ایسوس با تولید انواع لپ تاپ برای قیمت‌های مختلف و البته ساخت لپ تاپ های این برند بسیار زیباست و علاوه بر طراحی این برند از پردازنده و پردازنده گرافیکی های بسیار معتبر در سطح جهانی استفاده می‌کند. در ادامه به بررسی برخی از لپ تاپ ها و سری‌های این برند خواهیم پرداخت.

انواع لپ تاپ لنوو

شرکت لنوو با خریداری امتیاز بخش لپ تاپ شرکت IBM، طراحی و ساخت این لپ تاپ ها را از آن خود ساخت و در حال حاضر طراحی و عرضه این لپ تاپ ها بجای امریکا در چین صورت می‌پذیرد. Thinkpad های جدید لنوو، شکلی تازه به لپ تاپ های قدیمی بخشیده و آنها را از حالت سنتی خارج ساخته است. برخی از لپ تاپ های عرضه شده از سوی کمپانی لنوو دو منظوره هستند که هم کار تبلت و هم کار لپ تاپ را انجام می دهند.

بد نیست بدانید که لپ تاپ های لنوو در سری L ,W ,S ,E ,X ,T همگی از خانواده Thinkpad هستند. مدل های سری Twis ،Yoga و Helix را نیز می‌توان در این دسته جای داد. از میان مدل های ذکر شده، سری های E ,S ,T و X در ایران رایج هستند. اگر قصد خرید لپ تاپ لنوو را دارید می‌توانید با بررسی پردازنده و سایر مشخصات این لپ تاپ‌ها اقدام به خرید کرده و محصول مورد نظر خود را در میان انواع لپ تاپ‌های ایسوس انتخاب کنید.

اچ پی

یکی از بزرگ‌ترین و با سابقه‌ترین نام‌های دنیای کامپیوتر‌های شخصی و لپ‌تاپ‌ها اچ‌پی است که محصولات متنوعی برای کاربران خانگی و عادی تا گزینه‌های مناسب برای افراد حرفه‌ای و سازمان‌ها به بازار عرضه می‌کند. این شرکت توانسته از هر ۵ رایانه‌ای که در جهان فروخته شده است، یکی را به خود اختصاص دهد. اچ‌پی محصولات خود را به گونه‌ای طراحی و تولید می‌کند که کاربران مختلف با قدرت خرید و نیاز‌های متفاوت، محصول ایده‌آل خود را بیابند. اچ‌پی به دلیل سرمایه‌گذاری گسترده و تخصص عالی در تولید لولاهای ۳۶۰ درجه، عموم محصولات خود را در نوع عادی و X360 به بازار عرضه می‌کند که نمایشگر مدل‌های دوم قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه‌ای و استفاده به عنوان تبلت را نیز دارند.

انواع لپ تاپ اچ پی

سری اسپکتر، پاسخ اچ‌پی به اولترابوک‌های رده بالا و گران بازار مانند مک‌بوک پرو ۱۳، سرفیس لپ‌تاپ و دل XPS است. اچ‌پی در سری اسپکتر در کنار استفاده از جدید‌ترین سخت‌افزار‌های دنیای کامپیوتر‌های شخصی، تمام توانایی خود در توسعه و تولید لپ‌تاپی باکیفیت و مدرن را به‌کار می‌گیرد. علاوه بر این سری انوی، اومن، زد‌بوک و الیت‌بوک نیز جزو سری‌های مختلف این لپ تاپ هستند که با کیفیتی مثال زدنی می‌توانند شما را قانع کنند.

اپل

شرکت اپل قطعا در زمینه فناوری و کالاهای دیجیتال یکی از بزرگترین برندهای جهان است اما اگر بخواهیم قیمت و قابلیت های این محصول را نیز لحاظ کنیم این برند همینجای لیست قرار می‌گیرد. برای استفاده کامل از تمام ویژگی های یک مک بوک شما ناچارید برنامه های زیادی را ب دلار خریداری کنید. علاوه براین برای اتصال گوشی شما باید حتما صاحب یک ایفون باشید تا بتوانید از لپ تاپ و گوشی خود به صورت سینک استفاده کنید. در ادامه موارد ذکر شده به بررسی بهترین مک بوک‌های موجود در بازار خواهیم پرداخت تا جدا از قیمت گزاف به کاربردهای فوق العاده این محصول اشاره کنیم.

لپ تاپ های اپل در چند نوع مختلف تولید شده که هر کدام ویژگی ها و قابلیت های خاص خود را دارند. مک بوک ایر و پرو، اصلی ترین انواع مک بوک هستند؛ این کمپانی همچنین یک مدل دیگر لپ تاپ هم دارد که تحت عنوان مک بوک شناخته می‌شود. مک بوک ایر، ظرافت فوق العاده بالایی داشته و به سبب باریکی، توانسته توجه کاربران و کارشناسان دنیای تکنولوژی را به خود جلب کند. این محصول در دو مدل ۱۱ و ۱۳ اینچی عرضه شده و به دلیل وزن پایین، حمل و نقل آنها برای کاربران بسیار راحت است. مک بوک پرو را می توان به نوعی نقطه مقابل این محصول دانست. این مدل، که به تازگی نیز یک مدل ۱۵ اینچی آن توسط اپل تولید و عرضه شده است، در شمار لپ تاپ های حرفه ای اپل شناخته می‌شود.

مدل پرو در دو سایز “۱۳” و “۱۵” اینچی تولید شده و در اختیار کاربران قرار گرفته است. جالب است بدانید که مک بوک پرو، قابلیت پشتیبانی از ویندوز را هم دارد. سری جدید این مدل از انواع مک بوک، به دلیل برخورداری از قدرت پردازشی بالا و بسیاری قابلیت های سخت افزاری دیگر، به عنوان یکی از حرفه ای ترین لپ تاپ های موجود شناخته می شود. مک بوک نیز یکی از دیگر از انواع لپ تاپ های اپل است که به دلیل وزن فوق العاده پایین، برای حمل و نقل آسان و راحت، مناسب می باشد.

باید اشاره کرد که نام برخی برندهای مطرح در زمینه لپ تاپ در این لیست خالی به نظر می‌رسد اما همچنان می‌توان گفت که این لپ تاپ ها جزو بهترین محصولات هستند وشما می‌توانید با بررسی قیمت لپ تاپ و مراجعه به فروشگاه اینترنتی کالاوما نسبت به خرید لپ تاپ اقدام کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *