معرفی معتبرترین شرکت برای حمل بار و اثاثیه به ترکیه

معرفی معتبرترین شرکت برای حمل بار و اثاثیه به ترکیه
  • 1400/12/4
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

برای ارسال بار به ترکیه باربری های بسیاری هستند که خدمات حمل و نقل بین المللی را در اختیار شما قرار می دهند ، اما شما چقدر از سوابق کاری آن ها اطلاع دارید ؟ چقدر به باربری ها اعتماد دارید ؟ اصلا چگونه باید باربری که مطمئن و معتبر باشد را شناسایی کنیم ؟ ما در این مقاله سعی داریم بهترین و معتبرترین باربری جهت حمل و نقل بار و کالا از ایران به ترکیه وبالعکس را به شما معرفی کنیم و شما را با انواع خدمات آن ها و تمامی موارد مهم برای باربری به ترکیه آشنا کنیم ؛ با ما همراه باشید.

بهترین شرکت باربری جهت ارسال بار به ترکیه کدام اند ؟

برای شناسایی باربری های معتبر و با سابقه بهتر است اول از همه به صفحه اصلی سایت آن ها مراجعه کنید و با انواع خدمات آن ها ، سابقه کاری ، روش های ارائه خدمات و . . . آشنا شوید .

 

قطعا شرکت حمل و نقلی که سابقه کاری بالایی داشته باشید و همچنین خدمات متنوع ، چه در داخل کشور ، چه خارج از کشور قابل اعتماد تر است زیرا این شرکت های باربری تجربه فراوانی در زمینه حمل و نقل دارند و باربری بدون دردسر و استرسی را برای شما انجام میدهند.

 

پیشنهاد ما شرکت حمل و نقل داخلی و بین المللی آنی بار می باشد ؛ زیرا این شرکت سالهاست که به صورت تخصصی و حرفه ای در زمینه باربری به ترکیه فعالیت می کند ؛ البته خدمات آنی بار تنها محدود به باربری ترکیه نمی باشد و باربری به تمامی کشور های اروپایی ، آسیایی ، آفریقایی و آمریکایی را تحت پوشش قرار می دهند.

 

در سال های اخیر به دلایل مختلف ارسال بار به ترکیه رونق گرفته است ؛ مثلا بهتر شدن روابط تجاری ایران و ترکیه  ، پیشرفت فرهنگی و اقتصادی ترکیه به خصوص شهر استانبول و . . .

 

افراد بسیاری به دلایلی همچون صادرات و واردات کالا ، مهاجرت ، تحصیل ، مسافرت و . . . به خدمات باربری به ترکیه نیاز پیدا می کنند ، شرکت آنی بار آماده ارائه هر گونه خدمات باربری به ترکیه می باشد.

 

برای ارسال بار به ترکیه باید به چند مورد توجه کنید و از آن ها اطلاع کامل داشته باشد ؛

 

  • مدارک مورد نیاز
  • موارد ممنوعه
  • روش های ارسال بار
  • هزینه های باربری

 

در ادامه به صورت کوتاه هر یک از این موارد را برای شما توضیح می دهیم و پیشهاد می کنیم برای کسب اطلاعات کاملتر و دقیق تر به سایت آنی بار مراجعه کنید.

 

روش های ارسال بار به ترکیه

 

حمل بار به ترکیه را می توانید به دو صورت هوایی و زمینی انجام دهید ؛ روش باربری با توجه به نوع بارتان ، مقدار آن ، هزینه های باربری ، محدودیت زمانی و . . .  انتخاب می شود.

 

روش هوایی خدمات شامل دو نوع باشد ؛

 

  • کارگو که مخصوص حمل بار و کالاهای تجاری در مقیاس بالا می باشد و با هواپیماهای باربری حمل می شود.
  • فریت بار که مخصوص حمل بارهای شخصی مانند اثاث منزل می باشد و معمولا با هواپیماهای مسافربری حمل می شوند.

 

 

باربری هوایی شامل هزینه های سنگینی می شود که معمولا به صرفه نیست و اغلب افراد از روش زمینی برای ارسال بارهایشان به ترکیه استفاده می کنند ؛ این روش با توجه به نزدیکی و همسایگی دو کشور ایران و ترکیه مناسب ترین روش باربری است.

 

باربری زمینی برای ترکیه با استفاده از تریلی چادری ترانزیت و یا کامیونت های مسقف ایسوزو انجام میشود که بنا بر حجم و ابعاد و وزن محموله باید گزینه مناسب را انتخاب کرد . روش حمل زمینی نیز بصورت خرده بار و حمل دربستی انجام خواهد شد .  شما می توانید با توجه به مقدار بارتان از دو روش دربستی و خرده بار استفاده کنید.

 

مدارک مورد نیاز جهت باربری به ترکیه

 

برای ارسال انواع بار به ترکیه ، چه بارهای تجاری ، چه بارهای شخصی مانند اثاثیه و . . .  مدارکی نیاز می باشد که شامل :

 

  • اصل پاسپورت فرستنده و گیرنده
  • اصل کارت ملی فرستنده و گیرنده
  • کپی بلیط
  • آدرس کامل فرستنده و گیرنده به همراه کد پستی / Zip Code گیرنده و شماره تلفن
  • لیست بسته بندی کالا به همراه ابعاد بسته ها به سانتیمتر
  • کیملیک کارت همان کارت اقامت موقت در ترکه که به آن C kimlikkaet گفته می شود.

 

در صورت نداشتن هر یک از موارد بالا هنگام ارسال بار و خروج از کشور با مشکل مواجه می شوید و منجر به افزایش هزینه هایتان می شود.

 

 

ارسال چه کالاهایی به ترکیه ممنوع است ؟ 

 

ارسال برخی کالاها از ایران به ترکیه ممنوع می باشد و در صورتی که این موارد در بارهای شما دیده شود اجازه ارسال به آن داده نمی شود و در مواردی همچون مواد مخدر و امثال آن منجر به پرداخت جریمه و  پیگیری قاننی می شوید ودر صورتی که مواد غذایی ذکر شده در محموله شما وجود داشته باشد اداره گمرک ترکیه آنها را ضبط خواهد کرد .

 

  • مواد خوراکی نظیر خشکبار ( آجیل و خشکبار )
  • مواد غذایی شامل حبوبات ، برنج و . . .
  • میوه و سبزیجات خشک و منجمد
  • عرقیجات و ترشیجات
  • اقلام آرایشی و بهداشتی ، عطر و ادکلن
  • انواع دارو و یا دخانیات
  • برخی اقلام نیز ممکن است برای مدت کوتاهی جزو اقدام ممنوعه صادراتی قرار بگیرند . مانند شکر که برای مدتی صادرات آن ممنوع شده است .

 

این لیست هر چند وقت ممکن است دچار تغییراتی شود که لیست دقیق و به روز آن را می توانید در سایت آنی بار مشاهده کنید.

 

 

حمل اثاث و لوازم منزل به ترکیه

 

مهاجرت به ترکیه به دلایل مختلفی در سال های اخیر افزایش یافته است ، بسیاری از مهاجران به دلیل گران بودن خرید وسایل نو تصمیم به ارسال اثاث منزلشان به ترکیه می کنند ، برخی افراد نیز به دلیل وابستگی و حفظ ارزش معنوی آن ها ترجیح می دهند برخی وسایل را همراه خود ببرند.

 

ارسال لوازم منزل به ترکیه  به صورت دربستی در مدت زمان کوتاهی ( حدوداَ ۵ الی ۷ روز ) انجام می شود ، این روش دارای ایمنی بسیار بالایی است و در تمام طول مسیر امکان ردیابی اثاثیه می باشد.

 

البته شما می توانید از روش خرده بار نیز برای ارسال اثاث منزل به ترکیه استفاده کنید ، بدین صورت که اثاثیه شما همراه با اثاث افرادی دیگر توسط یک خودرو باربری به شهر مورد نظرتان ارسال شود.

 

مهمترین نکته برای ارسال اثاثی به ترکیه ؛ بسته بندی اصولی و استاندارد می باشد زیرا فاصله باربری زیاد است و به دلیل چک کردن اثاث در گمرگ جابجایی آن ها زیاد می شود بنابراین ممکن است آسیب ببینند و نیاز به بسته بندی دارند .

 

آنی بار خدمات بسته بندی اثاثیه را توسط کارگران ماهر و آموزش دیده در اختیاتان قرار می دهد ، اصلا جای نگرانی و اضطراب وجود ندارد.

انتقال انواع بار و کالا به ترکیه  با کاملترین بیمه نامه

 

شرکت آنی بار تمامی خدمات حمل و نقل و باربری بین المللی را تحت پوشش بهترین و کاملترین بیمه نامه بین المللی را در اختیارتان قرار میدهد. بیمه نامه CMR تا ۲۰ هزار دلار بیمه جهت حفاظت از محموله در اختبار شما قرار میدهد اما در بسیاری از موارد ارزش محموله های صاحبین بار بیش از این میزان است . به همین دلیل مجموعه آنی بار برای حفاظت بیشتر از بیمه نامه های شرکت های داخلی با پوشش کامل بر اساس ارزش بار در اختیارتان قرار میدهد .

 

اگر قصد کسب اطلاعات بیشتر در زمینه بیمه دارید به سایت آنی بار مراجعه کنید.

 

حمل بار به تمامی شهر های ترکیه

 

برای ارسال بار به ترکیه هیچ گونه محدودیتی از طرف شرکت آنی بار وجود ندارد و می توانید انواع بار و کالا ( به جز موارد ممنوعه ) را به هر یک از شهر های ترکیه ارسال کنید . خدمات آنی بار به ترکیه شامل :

 

  • باربری به استانبول
  • باربری به آنکارا
  • باربری به آنتالیا
  • باربری به وان
  • باربری به ازمیر و . . .

 

البته تمامی خدمات باربری آنی بار به صورت دو طرفه می باشد یعنی شما می توانید از خدمات آنی بار جهت باربری ترکیه به ایران نیز استفاده کنید .

 

ارسال بار از ترکیه به تمامی شهر های ایران انجام می شود ؛ باربری از ترکیه نیز به دو صورت هوایی و زمینی ، همراه با بیمه بین المللی ، بسته بندی و . . . انجام می شود.

 

تعرفه حمل و نقل از ایران به ترکیه

 

هزینه های باربری به ترکیه با توجه به مواردی مشخص می شود که به صورت خلاصه عنوان می کنیم :

 

  • روش باربری

در روش هوایی هزینه باربری با توجه به ابعاد و وزن بارتان محاسبه می شود و اغلب شامل هزینه بیشتری نسبت به روش زمینی می شود ، در روش زمینی نیز با توجه به نوع خدمات دربستی و خرده بار و همچنین نوع کامیون هزینه ها متغییر می باشند.

  • قیمت لیر

نوسانات بازار ارز تاثیر مستقمی بر نرخ کرایه باربری به ترکیه می گذارد .

  • بسته بندی

در صورت استفاده از خدمات بسته بندی هزینه آن به صورت جداگانه محاسبه می شود.

  • مقصد باربری

هر چه فاصله بین مبدا و مقصد بارتان بیشتر باشد ، طبیعی است که هزینه های حمل و نقل نیز افرایش میابد.

 

برای استعلام نرخ کرایه حمل بار و کالا به ترکیه باید به صورت مستقیم با کارشناسان آنی بار صحبت کنید ؛ از طریق شماره ۰۲۱-۵۷۶۶۹ می توانید با شرکت آنی بار ارتباط برقرار کنید.

 

ارتباط با آنی بار از طریق:

۰۲۱-۵۷۶۶۹  و   anibar.net

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *