تبلیبغات گوگل را با اثربخشی بالا از ادنگاه بخواهید

تبلیبغات گوگل را با اثربخشی بالا از ادنگاه بخواهید
  • 1400/12/9
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

گوگل مهم‌ترین پلتفرمی است که کاربران از آن استفاده کرده و در مورد موضوعات، کالاها، سرویس‌ها و بسیاری از موارد دیگر جستجو می‌کنند. حال به نظر شما این عالی نخواهد بود که تنها با یک دکمه، مشتریان شما بتوانند در لحظه محصولات یا خدمات شما را دنبال کرده و به لینک مدنظر شما بیایند؟ البته این کار چندان آسان نیست و باید استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ مناسبی را بتوانید پیاده‌سازی کنید تا همه چیز به نفع شما تغییر پیدا کند. برای این منظور هم باید سئو دانسته و از PPC برای هدایت مشتریان خود به سایت خود استفاده کنید. ما قصد داریم که در آژانس دیجیتال مارکتینگ ادنگاه شما را راهنمایی کرده و با عبور از حاشیه‌های این بازار، کمک لازم را برای اثر بخشی بیشتر تبلیغات ارائه کنیم.

تبلیغات گوگل چگونه کار می‌کنند؟

گوگل از سرویسی به‌نام ‌Google Ads استفاده می‌کند و یکی از بهترین پلتفرم‌های تبلیغات پرداخت به ازای کلیک در جهان است. اساسا شما کلمات کلیدی هدفمند را انتخاب کرده و براساس میزان پولی که می‌خواهید برای هر کدام خرج کنید، پیشنهاد قیمت خودتان را ارائه خواهید کرد. شما کلمات کلیدی را بدین واسطه انتخاب خواهید کرد که می‌تواند کلمات یا عبارات خاصی باشند. اغلب هم این کلمات جستجوهای مربوط به محصول یا خدمات شما هستند.

اگر تبلیغات گوگل را هم راستا با تبلیغات اینستاگرام سایت خود قرار دهید، به یکباره جهش شگفت انگیزی را تجربه کرده و می‌توانید محصولات خود را بیشتر به مشتریان خود معرفی کنید. هنگامی که کاربر جستجویی را انجام می‌دهد که حاوی کلمات کلیدی شما است، تبلیغات شما در بالای نتایج جستجو و به‌صورت ارگانیک نمایش داده خواهد شد و بدون اینکه نگران سئو مطلب خود باشید، به نوعی می‌توانید تبلیغی کاملا موثر را برای کسب و کار خود شکل دهید. تبلیغ شما در شبکه‌های جستجوی بخش‌های دیگر گوگل هم نمایش داده می‌شوند و می‌توانیم به ‌Google Maps و Google Images اشاره کنیم.

گوگل سرویس دیگری دارد که Google Display Network نام دارد و می‌توانید تبلیغات نمایشی هدفمندی را در وب سایت‌های مورد علاقه کاربران به نمایش گذارید. به‌طور مثال، احتمالا تبلیغ سایت شما در جیمیل، یوتیوب و سرویس‌های دیگر هم نمایش داده خواهد شد. هر بار که کاربر روی تبلیغ شما کلیک می‌کند، مبلغی که برای آن کلمه کلیدی پیشنهاد داده‌اید، از شما دریافت خواهد شد. این مبلغ معمولا ۱ الی ۳ دلار است، اما در موقعیت‌های بسیار رقابتی می‌تواند بالاتر هم باشد. این روند نشان دهنده زیبایی تبلیغات گوگل است. شما تنها زمانی پرداخت را انجام خواهید دید که کسی تبلیغ شما را دیده باشد. در سرویس‌های دیگر شما در هر شرایطی حتی اگر تبلیغ‌تان موثر هم نباشد، باید هزینه آن را بپردازید.

تبلیغ گوگل از آن‌جایی ارزش بالایی دارد که می‌تواند اثر بخشی عالی به همراه داشته باشد. با کمک آژانس دیجیتال مارکتینگ ادنگاه می‌توانید تبلیغ گوگل را به‌صورت هدفمند ارائه داده و در صورت دلخواه، تبلیغات اینستاگرام را هم به برنامه‌های خود اضافه کنید. ما چند مورد را بررسی کرده و خواهیم فهمید که اثر بخشی تبلیغ گوگل چقدر می‌تواند بالا باشد و نباید آن را دست کم بگیرید.

تبلیغات کلیکی نتایج سریع‌تری از سئو دارند

بزرگ‌ترین تفاوتی که بین تبلیغات کلیکی یا همان PPC با سئو وجود دارد، مدت زمانی است که برای دیدن نتایج جستجو لازم خواهد بود. با سرویس تبلیغ گوگل نتایج فورا نمایش داده خواهد شد و شما دیگر نیازی به صبر برای این منظور نخواهید داشت. به‌طور جدی، می‌توانید در عرض چند دقیقه پس از تبلیغ، ترافیک جدید ایجاد شده روی سایت خود را مشاهده کنید. برای شروع، کافی است که از خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ ادنگاه استفاده کرده و فهرستی از کلمات کلیدی مورد نظر را به دقت تحقیق کرده و سپس به سرویس تبلیغ گوگل بردهید. حداکثر قیمت پیشنهادی و بودجه را هم تعیین کنید تا ترافیک بالایی از همان لحظه وارد سایت شما باشند. با استفاده از سئو، شما اغلب برای دیدن نتایج جستجو، گاهی اوقات باید چندین ماه صبر داشته باشید.

سئو برای پایداری طولانی مدت بسیار مهم است، اما PPC می‌تواند نتایج آنی و لحظه‌ای را ارائه دهد و بسیاری از صاحبان سایت آن را دوست خواهند داشت. اگر تبلیغات اینستاگرام را هم از آژانس دیجیتال مارکتینگ ادنگاه دریافت کنید، این دو به‌صورت مکمل می‌توانند سایت شما را بالا آورده و ترافیک عظیمی از بازدید را برای سایت شما داشته باشند.

پتانسیل نامحدود در تبلیغات گوگل

سیستم تبلیغ گوگل یک استراتژی بازاریابی مقیاس پذیر است که میلیون کلمه کلیدی برای ارائه پیشنهاد وجود دارد و روزانه هم موارد جدیدی به آن اضافه می‌شود. این بدان معنی است که مخاطب هدف شما هم تقریبا نامحدود خواهد بود. برای افزایش ترافیک سایت خود باید چندین کلمه کلیدی را تحقیق کرده و آن‌ها را اضافه کنید. می‌توانید یک کمپین PPC ایجاد کرده و درامدزایی را برای خودتان داشته باشید. هزینه‌های روزانه خود را می‌توانید افزایش داده و کلیک‌های بیشتری را دریافت کنید. تبلیغ گوگل کاملا اثر بخشی دارد و در لحظه می‌توانید نتایج آن را دریافت کنید. مطلب شما در لینک اول صفحات گوگل قرار می‌گیرد و همین کمک می‌کند که کاربران بیشتری روی آن کلیک کرده و وارد سایت شما شوند. تبلیغات اینستاگرام هم روش خوبی است که در کنار تبلیغ گوگل می‌توانید آن را مدنظر قرار دهید.

با تبلیغات گوگل، کلمات کلیدی در یک سیستم مزایده رتبه بندی می‌شوند. وقتی که پیشنهاد بالاتری برای گوگل داشته باشید، می‌توانید موقعیت لینک خود را بهتر کنید. بنابراین، اگر به‌طور مثال در موقعیت چهار هستید، می‌توانید مبلغ بالاتری را پیشنهاد داده و به موقعیت دو بروید. پول بیشتر در این زمینه برای شما سودمند است و باعث بیشتر دیده شدن خواهد شد. ترافیک و کلیک‌های بالاتری هم برای موقعیت‌های بالاتر وجود خواهد داشت. مشتریان بالقوه شما در این شرایط بیشتر شده و می‌توانید با خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ ادنگاه تاثیرپذیری بالای تبلیغ گوگل را به‌صورت واضح داشته باشید.

ردیابی و تجزیه و تحلیل عملکرد

با سیستم تبلیغ گوگل به ابزاری دسترسی خواهید داشت که مملو از تجزیه و تحلیل‌های ارزشمند و روشن گرانه است. این سیستم به شما کمک می‌کند که به راحتی نسخه‌های A/B و صفحات لندینگ خود را تست کرده و بازده بازگشت سرمایه خود را هم به حداکثر میزان برسانید. این کلید موفقیت برای شما است و در کمپین‌های بازاریابی دیجیتال می‌توانید کاملا موفق عمل کنید. آمار پرداخت هم به ازای کلیک شما خواهد بود و کاملا مشخص می‌کند که فعالیت شما در تبلیغ گوگل موفق بوده است یا خیر.

برای رسیدن به موفقیت در بازارهای دیجتالی، تبلیغات نقش پررنگی دارند و از آن‌جایی که سرچ تمام کاربران دنیا اکثرا از طریق گوگل انجام می‌شود، استفاده از تبلیغ گوگل می‌تواند اثربخشی بالایی را برای شما داشته باشد. با خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ ادنگاه می‌توانید از این خدمات استفاده کرده و کاملا کارشناسانه تبلیغات خود را در گوگل پیگیری کنید. ادنگاه امکان تبلیغات اینستاگرام را نیز برای شما فراهم کرده است و کمک می‌کند که سایت شما بیش از پیش دیده شود.

اثر بخشی تبلیغ گوگل کاملا اثبات شده است و تبلیغات اینستاگرام هم به واسطه محبوبیتی که در بین شبکه‌های اجتماعی دارد، یقینا بالا خواهد بود. دو پلتفرم عالی و تبلیغ در آن‌ها در نهایت سبب بالا رفتن ترافیک سایت شما خواهد شد و مشتریانی را دریافت خواهید کرد که بالقوه بوده و خودشان هم مشتریان جدیدی را به شما می‌توانند معرفی کنند. بنابراین، فرصت را از دست نداده و حتما از خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ ادنگاه برای تبلیغ گوگل و گزینه‌های دیگر استفاده کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *