رینگ اسپرت متناسب با خودرو: چرخ و یدک

رینگ اسپرت متناسب با خودرو:  چرخ و یدک
  • 1401/1/28
  • گویا آی تی
  • 0

رینگ اسپرت بیکی از لوازمی است که در جهت زیبایی و فرمان پذیری هر چه بهتر خودرو به کار می‌ رود. رینگ اسپرت ظاهری جذاب به خودرو داده و باعث زیبایی هرچه بیشتر آن خواهد شد همچنین فرمان پذیری خودرو و عملکرد مناسب آن با استفاده از رینگ اسپرت ایجاد می گردد. از دیگر مزایای رینگ اسپرت می‌توان به افزایش مانور خودرو و بیشتر شدن سطح تماس تایر با زمین اشاره کرد.

 

انتخاب رینگ اسپرت مناسب

معمولاً خودروسازان برای خودروها از رینگ فولادی استفاده می کنند اما امروز در بازار انواع رینگ آلومینیومی آلیاژی بسیار گسترش پیدا کرده و این رینگ ها در کنار مقاومت بالا، دارای انعطاف لازم و طرح های زیبا می باشند البته استفاده از رینگ اسپرت آلومینیومی غیر آلیاژی پیشنهاد نمی‌شود. در بازار انواع رینگ اسپرت از جنس الیاف کربن و منیزیم نیز وجود دارد که این رینگ ها بسیار مقاوم هستند و همچنین وزن سبکی دارند که قیمت آنها نسبت به سایر رینگ ها بالاتر است. به طور کلی رینگ اسپرت در جهت افزایش کارایی خودرو و زیباسازی آن به کار می ‌رود که برخی از افراد به دلیل زیبایی و جذابیت خودرو رینگ اسپرت را به کار می ‌برند و برخی دیگر کارایی خودرو برایشان مهم بوده و به همین جهت از این رینگ ها استفاده می کنند. فروشگاه چرخ و یدک از توزیع کنندگان انواع قطعات خودرو از جمله رینگ اسپرت می باشد.این مجموعه با توجه به تقاضای بالای مشتریان جهت خرید انواع لاستیک و رینگ و سایر محصولات اقدام به طراحی وب سایت اختصاصی خود نموده و از طریق اینترنت ، فروش محصولاتش را نیز ارائه می نماید، بنابراین در صورت تمایل به خرید با مراجعه به سایت چرخ و یدک می ‌توانید از محصولات دیدن نموده و خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید.

تفاوت رینگ معمولی و رینگ اسپرت

رینگ معمولی یا فولادی با رینگ اسپرت یا آلومینیومی دارای تفاوت هایی می باشد، از نظر ظاهری رینگ اسپرت ظاهر زیباتری به خودرو خواهد داد و به همین جهت افراد زیادی به خصوص جوانان از رینگ اسپرت برای جذابیت خودرو استفاده می کنند. به طور کلی رینگ ها باعث افزایش فرمان پذیری و کنترل بهتر خودرو می‌شوند و کارایی بسیار خوبی در خودرو خواهند داشت و از نظر مقاومت، رینگ آلومینیومی بسیار مقاوم تر است رینگ های فولادی می باشد و در برابر فشار بسیار مستحکم هستند، در صورتی که رینگ ‌فولادی مدت ممکن است در مقابل فشار زیاد خرد شود. در صورتی که می خواهید یک لاستیک مناسب را انتخاب کنید و نیاز به دریافت مشاوره دارید تا بتوانید انتخاب مناسب تری را انجام دهید ، همکاران ما در مجموعه بزرگ چرخ و یدک خدمت شما هستند تا اطلاعات لازم را به شما بدهند.

 

انواع رینگ اسپرت

رینگ اسپرت دوتکه یا فورگد

رینگ اسپرت دو تکه از انواع رینگ های اسپرتی است که در ساخت این رینگ ها ،رینگ با استفاده از ریخته گری در بخش‌هایی از لبه چرخانده می شود که روش دیگری هم برای ساخت این رینگ اسپرت وجود دارد که به این صورت است که رینگ اسپرت و حلقه‌ ای که در پشت آن قرار می‌ گیرد به وسیله جوش به یکدیگر متصل می شوند. این نوع رینگ ها معمولاً قیمت بالایی دارند و کمتر در بازار یافت می شوند.

رینگ اسپرت یک تکه یا مونوبلاک

رینگ یک تکه از انواع بهترین رینگ هایی است که به تولید رسیده است، این رینگ ها در صورت آسیب به صورت تخصصی باید تعمیر شوند و قیمت بالایی دارند.

رینگ اسپرت سه تکه یا فورگد

یکی از انواع رینگ های اسپرت، رینگ سه تکه است که از سه بخش تشکیل شده است که این سه بخش شامل لبه بیرونی، مرکز و حلقه داخلی می باشد. این رینگ ها نسبت به سایر رینگ های اسپرت ، قیمت مناسب تری دارند اما ساختار آن دارای مقاومت نسبتاً پایین تری می باشد.

سایز مناسب برای انتخاب رینگ اسپرت

در زمان خرید رینگ اسپرت نکات مهمی وجود دارد که در صورتی که به آن توجه کنید، می توانید انتخاب مناسبی را داشته باشید یکی از این نکات مهم برای تهیه رینگهای اسپرت ،سایز این قطعه می باشد. باید حتما سایز رینگ اسپرت مناسب با خودرو باشد و در صورتی که از سایز نامناسب استفاده شود کارکرد مناسبی را از خودرو مشاهده نخواهید کرد و همچنین به اجزای دیگر خودرو به خصوص به تایر ها و سیستم تعلیق فشار وارد خواهد شد. کمپانی های تولید کننده خودرو بر روی تایر ها، سایزی را برای رینگ در نظر گرفته اند که مناسب با آن خودرو بوده و می توانید به کمک آن سایز مناسب رینگ اسپرت را بدست آورید.

مزایای مهم رینگ اسپرت

  • افزایش قدرت مانور
  • کنترل پذیری مناسب
  • قدرت ترمز گیری بالا
  • بالا رفتن ایمنی خودرو
  • مقاومت بالایی
  • زیبایی

 

فرمان پذیری بهتر خودرو

زمانی که در خودرو از رینگ اسپرت استفاده می شود به دلیل اینکه قطعات داخلی خودرو بر روی سیستم تعلیق فشار آورده و در نتیجه رینگ در قسمت خارجی خودرو وجود دارد ،می‌تواند از فشار قطعات به بدنه جلوگیری کند و در نتیجه فرمان پذیری و کنترل بهتری را از خود رو مشاهده می کنیم.

افزایش بازدهی و بالا رفتن طول عمر لاستیک

یکی از مزایای استفاده از رینگ اسپرت ،بازدهی بیشتر و بهتر تایر و بالارفتن دوام تایر می باشد. به طور کلی زمانی که با خودرو حرکت می نماییم، تایرها با برخورد با سطح زمین داغ می‌شوند و رینگ اسپرت با توزیع یکنواخت و انتقال گرما می تواند موجب خنک شدن تایر شود و به همین جهت طول عمر تایر افزایش پیدا خواهد کرد.

شتاب گیری خودرو

برای این که خودرو بتواند شتاب بگیرد در صورتی که از رینگ سنگین استفاده شده باشد، نیاز به سوزاندن سوخت بیشتری و در نهایت قدرت بیشتری برای شتاب گیری بوده و به همین جهت است که باید از رینگ ‌های مناسب و سبک استفاده شود تا مصرف سوخت کاهش پیدا کند.

بالانس مناسب

رینگ های اسپرت به دلیل اینکه در ساختشان از لایه ی اکسیدی استفاده می شود می تواند مقاومت بسیار بالایی داشته و با حفظ بالانس چرخ ،می ‌تواند موجب عملکرد بهتر خودرو شود بنابراین رینگ اسپرت در مقابل ضربات و ارتعاشات بسیار مقاوم است.

فروش اینترنتی رینگ اسپرت

محصولات چرخ و یدک در نوع اصل و با کیفیت می باشند و به دلیل عرضه ی مستقیم ، قیمت مناسبی هم دارند بنابراین در صورت نیاز به خرید رینگ اسپرت، به شما پیشنهاد می کنیم حتماً به سایت چرخ و یدک مراجعه کنید و محصولات بی نظیر این مجموعه را مشاهده نمایید. این مرکز فروش اینترنتی را برای افراد در سراسر کشور در نظر گرفته و با توجه به سابقه ی طولانی مدت چرخ و یدک و اعتبار بالای این فروشگاه ،خرید شما مطمئن و ایمن خواهد بود.

افراد زیادی امروزه به خرید اینترنتی تمایل دارند تا زمان کمتری را به خریدشان اختصاص دهند و به همین دلیل فروشگاه چرخ و یدک در راستای پاسخ به نیاز تمامی مشتریانش، فروش اینترنتی محصولاتش را در نظر گرفته تا بتوانند خدمات ‌دهی بهتری را به آنها ارائه کنند.

 

فروش انواع رینگ اسپرت

در فروشگاه چرخ و یدک رینگ اسپرت در تنوع گوناگون ارائه می گردد. این رینگ ها در سایز های مختلف و مناسب با خودروهای مختلف در نظر گرفته شده است و شما با مراجعه به سایت چرخ و یدک می توانید به راحتی رینگ مناسب با خودروی خود را تهیه نمایید و در صورت نیاز به دریافت مشاوره ، همکاران ما در این مجموعه راهنمایی های لازم را به شما ارائه می‌ کنند و پشتیبانی فروشگاه چرخ و یدک به صورت همه ساعته و کامل می باشد.

https://charkhoyadak.com/

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *