تفاوت سیستم گیمینگ استوک با سیستم گیمینگ دست دوم

تفاوت سیستم گیمینگ استوک با سیستم گیمینگ دست دوم
  • 1401/2/13
  • گویا آی تی
  • 0

شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که مهم ترین تفاوت موجود میان سیستم گیمینگ استوک و دست دوم چیست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که سیستم های گیمینگ استوک محصولات مهم و کاربردی هستند که در دسته بندی های مختلفی به فروش می رسند. امروز، ما قصد داریم تا در مورد انواع سیستم گیمینگ استوک، نو و دست دوم با شما صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

تعریف سیستم گیمینگ استوک

سیستم گیمینگ استوک  با سیستم گیمینگ دست دوم تفاوت های زیادی دارد. بیایید کارمان را با سیستم گیمینگ استوک شروع کنیم. این مدل از سیستم مخصوص بازی، در یک کشور خارجی همچون کشور های اروپایی و آمریکایی برای اولین بار فروخته شده و کاربر آن را دریافت کرده است. کاربر پس از خرید، به هر دلیلی از خرید خود پشیمان شده است. شرکت های تولید کننده نمی توانند در یک کشور همچون آمریکا، خریدار را به حال خود رها کنند. آنها باید محصول فروخته شده را پس بگیرند و آن را بررسی کنند. آنها دیگر نمی توانند محصول مورد نظر را به عنوان نو بفروشند. پس آنها سیستم گیمینگ مورد نظر را به صورت استوک در بازار عرضه می نمایند.

بطور کلی سیستم گیمینگ و سیستم تدوین و رندرینگ و کامپیوتر اداری استوک فرق زیادی با نو ندارد. تنها تفاوت آن در باز شدن جعبه و چند ساعت کار عادی می باشد. محصولات استوک گرید های مختلفی دارند. هر کدام از این گرید ها نشان دهنده یک میزان سلامتی هستند. معمولا محصولات ارائه شده در کشور ما همگی گرید A بوده و قدرت بالایی هم دارند

تعریف سیستم مخصوص بازی دست دوم

یک سیستم گیمینگ دست دوم، مدت زمان زیادی کار کرده است. معمولا محصولات دست دوم چند سال کار کرده و هنگامی که صاحبان قبلی از آنها خسته می شوند، برای فروش آماده می شوند. سیستم های گیمینگ دست دوم معمولا قیمت پایین تری در مقایسه با محصولات استوک دارند. ولی، شما باید به این نکته هم توجه داشته باشید که محصولات دست دوم طول عمر پایین تری هم داشته و بیشتر کار کرده اند. در نتیجه، مدل های دست دوم سیستم بازی بازدهی خیلی زیادی برای اکثر افراد نخواهد داشت.

 

تاثیر بودجه بر روی خرید سیستم گیمینگ

برای خرید سیستم بازی، شما باید به بودجه تان توجه ویژه ای داشته باشید. در واقع مهم ترین عاملی که شما باید برای خرید این محصول مد نظر خود قرار دهید، بودجه است. بودجه شما بیشترین تاثیر را بر روی نوع سیستم و نوع خرید می گذارد. اگر شما بودجه کافی دارید، در اولین مرحله بهتر است که خودتان یک سیستم نو اسمبل کنید.

در این صورت شما هزینه اسمبل کردن را به شرکت های تولید کننده و فروشنده پرداخت نمی کنید. ولی، اگر شما چاره ای ندارید و به دنبال سیستم های استوک هستید، بهتر است که به دنبال بهترین فروشگاه ها باشید. در ضمن، شما می توانید قطعات استوک را نیز دریافت کنید و آنها را اسمبل کنید. قطعات استوک به گونه ای طراحی شده اند که بازدهی بالایی برای همه افراد داشته باشند. یعنی شما لزوما نباید سیستم های استوک را به صورت اسمبل شده تهیه کنید. شما خیلی راحت می توانید آنها را اسمبل کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *