ویژگی‌های جدید پلتفرم اینستاگرام

ویژگی‌های جدید پلتفرم اینستاگرام
  • 1401/2/21
  • فاطمه مرادخانی
  • 0

به‌روز‌رسانی‌های جدید اینستاگرام این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید از طریق رایانه شخصی، مک و آی‌پد پستی را ارسال و به اشتراک گذارید.

در به‌روزرسانی جدید اینستاگرام  افراد می‌توانند از طریق وب‌سایت دسکتاپ اینستاگرام پستی را به اشتراک گذارید اما این تنها ویژگی جدید اینستاگرام نیست.

پیش از این به‌روز‌رسانی، اینستاگرام در به‌روز‌رسانی‌های پیش تعدادی آپشن از جمله: Reels را ایجاد کرد تا همکاری در این پلتفرم آسان‌تر شود.

در این به‌روزرسانی امکان انتشار تصاویر و ویدئوها در فید اصلی اینستاگرام از طریق وب‌سایت اینستاگرام در رایانه شخصی، مک، آی‌پد و … بدون برنامه اختصاصی اینستاگرام است.

اینستاگرام اعتراف می‌کند که کاربران آن، تا به حال مجبور بود محتوا رابه صورت انحصاری از طریق برنامه اختصاصی پست کند، که این امکان برای اکثر افراد راحت و آسان است اما برای افراد خلاق و تاثیرگذاری که عکس‌ها و ویدئوها را در رایانه‌های خود و یا مک ویرایش می‌کنند، چندان راحت نیست.

علاوه بر انتشار به‌روزرسانی اینستاگرام از طریق دسکتاپ، شرکت رسانه‌های اجتماعی Superbeat و Dynamic Lyrics را به Reels معرفی می‌کند.

طبق گفته اینستاگرام، Superbeat «به طور هوشمند جلوه‌های ویژه را بر روی ضرب آهنگ یک کاربر اعمال می‌کند»، در حالی که Dynamic Lyrics «اشعار سه‌ بعدی را نمایش می‌دهد که با شیار جریان دارند»، با هدف بهبود گردش کار کسانی که حرکات نمایشی انجام می‌دهند و موسیقی را در پلتفرم Reels به نمایش می‌گذارند.

به‌روزرسانی‌هایی که انجام می‌شود بیش‌تر برروی افراد خلاق و تاثیرگذار متمرکز است تا برروی کاربران روزمره اما برای کاربران قدرتمند اینستاگرام، همه این تغییرات بسیار خوشایند هستند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *