کدام سرفیس ها پس از ۱ سال هم هنوز ارزش خرید دارند؟

کدام سرفیس ها پس از ۱ سال هم هنوز ارزش خرید دارند؟
  • 1401/4/6
  • گویا آی تی
  • 0

سرفیس ها در حوزه لپ تاپ ها و تبلت های ویندوزی همیشه در صدر جدول هستند چرا که با کیفیت ساخت بسیار بالا ، کارایی های مختلف و طراحی های منحصر به فرد از رقبای خود چندین پله فاصله می گیرند.

برای کسانی که کمی با لپ تاپ ها و تبلت ها سر و کار دارند ، آشکار است که سرفیس ها قدرت پردازشی و کیفیت ساخت بالایی دارند و شما با خرید این دستگاه ها بدون شک تا سال ها نیازی به دستگاه دیگری نخواهید داشت.حالا بعد از ۱ سال ، سرفیس هایی وجود دارند که هنوز هم

با ما همراه باشید تا این محصولات را با جزئیات به شما معرفی کنیم.

 

سرفیس پرو ۷ پلاس

 

سرفیس پرو ۷ پلاس پرچمدار سری پرطرفدار سرفیس پرو ها در سال قبل بود که با مشخصات فنی ارتقا یافته و امکانات جدید روانه بازار شد.

این دستگاه در مشخصات فنی مقداری ضعیف تر از نسل جدید یعنی سرفیس پرو ۸ عمل می کند اما همچنان قدرت بسیار بالایی دارد و اگر شما در هنگام خرید سرفیس پرو ۷ پلاس از کانفیگ های قوی انتخاب نمایید ، تا سال ها نیازی به دستگاه جدیدی نخواهید داشت.

ناگفته نماند که سرفیس پرو ۷ پلاس مخصوص کاربران حرفه ای طراحی شده است و برای کار های مدیریتی ، تدریس ، ترید ، طراحی و … بهترین گزینه است. از امکانات این دستگاه می توان به قدرت پردازشی بالا ، قابلیت حمل و نقل آسان ، پشتیبانی از قلم با بهترین حس ممکن در هنگام استفاده ، نگهداری شارژ باتری تا ۱۳ ساعت و … اشاره کرد.

این دستگاه جزو سرفیس هایی است که پس از ۱ سال باز هم ارزش خرید بسیار بالایی دارد و شما می توانید با توجه به بودجه و نیازی که دارید ، سرفیس پرو ۷ پلاس را با کانفیگ مورد نظرتان خریداری کنید.

 

سرفیس لپ تاپ ۴

سرفیس

سرفیس لپ تاپ ۴ آخرین ورژن از این سری سرفیس هاست که ۱ سال پیش معرفی و عرضه شده است. این دستگاه یک اولترابوک کامل است اما امکاناتی از قبیل جدا شدن صفحه نمایش ( تبدیل به تبلت ) مانند سرفیس بوک ۳ را ندارد. اگر که به دنبال یک اولترابوک با کیفیت و امکانات عالی هستید ، سرفیس لپ تاپ ۴ می تواند یک گزینه ی خوبی برای شما باشد.

از امکانات این دستگاه می توان به قدرت پردازشی بالا و کانفیگ های متنوع ، کیفیت ساخت بسیار بالا ، رنگ های متنوع و جذاب ، پشتیبانی صفحه نمایش این دستگاه از تاچ و همچنین قلم اشاره کرد که یک اولترابوک حرفه از آن می سازد.

مایکروسافت در این دستگاه علاوه بر این که از پردازنده هایی با قدرت های متفاوت استفاده کرده است ، از دو نوع پردازنده AMD و Intel بهره برده است تا شما بتوانید با توجه به سلیقه تان انتخاب کنید. این تنوع در این جا تمام نمی شود و شما می توانید سرفیس لپ تاپ ۴ را در دو سایز ۱۳ اینچ و ۱۵ اینچ خریداری کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

یکی دیگر از نقاط قوت این دستگاه ، شارژدهی تا ۱۹ ساعت است (بسته به نوع پردازنده ممکن است متفاوت باشد) که شما را در ۲ روز کاری بدون شارژهمراهی می کند.

چناچه که بودجه خرید یک اولترابوک تمام عیار را دارید بدون شک خرید سرفیس لپ تاپ ۴ می تواند یکی از بهترین گزینه های شما باشد.

 

جمع بندی

مایکروسافت سرفیس تنوع بسیار خوبی در دستگاه های خود دارد و سعی کرده است تا هر دستگاه را مناسب برای یک طیف افراد بسازد. در زمان نوشتن این مقاله سرفیس پرو ۸ ، سرفیس لپ تاپ استودیو و سرفیس گو ۳ جدیدترین دستگاه هایی هستند که اخیرا وارد بازار شده اند و شما می توانید از بین این دیوایس ها یکی را انتخاب کنید اما بهتر است که یک نگاهی هم به دستگاه های معرفی شده در سال قبل داشته باشید چرا که این دستگاه ها هم هنوز ارزش خرید بالایی دارند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *