معرفی و بازیگران سریال یاغی، آفتاب پرست و پدر گواردیولا

معرفی و بازیگران سریال یاغی، آفتاب پرست و پدر گواردیولا
  • 1401/5/1
  • گویا آی تی
  • 1

سریال های شبکه نمایش خانگی باتوجه به پتانسیلی که در جذب مخاطب دارند این روز ها نظر تهیه کنندگان را به خود جلب کرده اند، از این رو شاهد رشد چشمگیر تولید این سریال‌ها برای شبکه نمایش خانگی هستیم. در این مقاله قصد معرفی سه سریال پرمخاطب یاغی به کارگردانی محمد کارت، آفتاب پرست به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و سریال پدر گواردیولا به کارگردانی سعید نعمت الله را داریم. اگر به آثار شبکه نمایش خانگی علاقه مند هستید خوشحال میشویم باما همراه باشید.

 

معرفی سریال یاغی

سریال شبکه نمایش خانگی یاغی در ژانر خانوادگی و اجتماعی به کارگردانی محمد کارت و تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی در سال ۱۴۰۱  در کشور ایران ساخته شده است. سریال یاغی که داستان آن حول محور رمان سالتو نوشته مهدی افروزمنش است که یک داستان جنایی و معمایی را قرار است روایت کند.

بازیگران سریال یاغی

در این سریال پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، فرهاد اصلانی، نیکی کریمی، آبان عسکری، مهدی حسینی نیا، مه لقا باقری، عباس جمشیدی فر، جواد خواجوی، ناهید مسلمی، امیر رضا دلاوری، بهرام ابراهیمی، نادر شهسواری، سیدمحمد هادی دیباجی، الیکا ناصری، محمد صابری، توفیق حیدری، سامان مهکویه، افشین حسنلو، حسن همتی، شهاب کرلو، محمد مطهری پور، سعید شریف، عباس ایمانی، علی محمد حسام فر، پگاه سعیدی، لادن ژاوه وند، هوشنگ قوانلو، صفر محمدی، امیر مقیمی، مائده تقوایی، مهرداد خانی و نیلوفر شهفری به هنرمندی پرداخته‌اند.

در سریال یاغی بازیگر نقش اول سریال پارسا پیروز فر است که مدت هاست به دلیل نامعلوم تصمیم گرفته که کمتر جلوی دوربین برود اما محمد کارت توانسته پیروزفر را قانع نماید که در سریال خود به ایفای نقش بپردازد شاید اما در سریال یاغی پیروزفر تنها ستاره این سریال نمی باشد و طناز طباطبایی هم مانند پیروزفر کم کار تر از همیشه اینبار در این سریال ایفای نقش کرده اند آخرین سریالی که طباطبایی در شبکه نمایش خانگی در آن جلوی دوربین رفته است شاهگوش بود اما پس از چند سال حال دوباره به عرصه شبکه نمایش خانگی بازگشته است.

جهت دانلود و تماشای سریال یاغی میتوانید از سایت هکس دانلود اقدام نمایید :‌ دانلود سریال یاغی

معرفی سریال آفتاب پرست

سریال آفتاب پرست با موضوع کمدی محصول سال ۱۴۰۰ کشور ایران به کارگردانی برزو نیک‌نژاد، کارگردان ۵۰ ساله متولد گرگان که در رزومه کاری خود سریال هایی با موضوع طنز را تا پیش از در شبکه نمایش خانگی و تلویزیونی کارگردانی کرده است که تمامی سریال های او یکی از یکی موفق تر بوده و توانسته اند نظرات کاربران را به خود جلب نمایند.

سریال آفتاب‌پرست، داستان دو رفیق خفت‌گیر به نام‌های جمال و منوچ است که عشق لاتی و سطح یک شدن در خفت‌گیری را دارند اما از بی عرضه‌گی و بدشانسی گیر پلیس می‌افتند و به زندان می‌روند. جمال در زندان به همه می‌گوید که در سطح یک فقط پورشه‌سوار خفت کرده‌اند و به همین خاطر به جمال پورشه معروف می‌شود و…

بازیگران سریال آفتاب پرست

در سریال جدید آفتاب پرست سعی شده است از بازیگرانی استفاده شود که هر کدام در سریال های کمدی به خوبی توانسته اند نظر مخاطبان را به خود جلب نمایند، در آفتاب پرست بازیگر نقش اول این سریال کسی نیست جز پژمان جمشیدی کسی که این روزها بیشتر از هر ستار های سینما فیلم ها و سریال های او مورد استقبال قرار میگیرد کسی که در سال ۱۴۰۱ با فیلم ایرانی علفزار که در ژانری متفاوت از جمشیدی می باشد توانسته موفقیت های فراوانی را در گیشه به دست آورد و تبدیل به پرفروش ترین فیلم غیر کمدی سال تبدیل شود  در کنار پژمان جمشیدی هنرمندان دیگری همچون امیرحسین رستمی، باران کوثری، حسن زارعی، حمیدرضا آذرنگ، روشنک گرامی، سولماز غنی، سیاوش چراغی‌ پور، گلاره عباسی به هنرنمایی پرداخته اند.

جهت دانلود و تماشای سریال آفتاب پرست میتوانید از سایت هکس دانلود اقدام نمایید :‌ دانلود سریال آفتاب پرست

معرفی سریال پدر گواردیولا

پدر گواردیولا سریال شبکه نمایش خانگی در ژانر خانوادگی درام اجتماعی است که در ۱۵ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای به نویسندگی و کارگردانی سعید نعمت الله و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی در سال ۱۴۰۰ تدارک دیده شده است. همچنین سریال پدر گواردیولا ، اولین سریال سعید نعمت الله ویژه شبکه نمایش خانگی است که از بهار ۱۴۰۱ به صورت هفتگی از رسانه هکس دانلود توزیع میشود.

جهت دانلود و تماشای سریال پدر گواردیولا میتوانید از سایت هکس دانلود اقدام نمایید :‌ دانلود سریال پدر گواردیولا

بازیگران سریال پدر گواردیولا

مهران مدیری، هنگامه قاضیانی، مهدی سلطانی، آرش عدل پرور (آرش AP) به همراه ستاره اسکندری و امیر مهدی ژوله و نرگس محمدی، حمید فرخ نژاد، علیرضا خمسه، مرجانه گلچین، پریوش نظریه، نسیم ادبی، سیامک صفری،سارا خویینی ها، علی اوجی، محمدرضا علیمردانی، مسعود شریف، سهیل قاصدی، النا حیدری، محمدرضا هاشمی و جانان نعمت اله در سریال پدر گواردیولا به نقش آفرینی می پردازند.

 

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *