بازی کامپیوتری جدید COD modern warfare 2 2022

بازی کامپیوتری جدید COD modern warfare 2 2022
  • 1401/5/15
  • گویا آی تی
  • 0

نسخه جدید بازی Call of Duty در آستانه انتشار است. برای خرید اکانت قانونی call of duty modern warfare II چه اقدامی باید انجام دهید؟ در این مقاله قصد داریم شما را با نسخه جدید این بازی و نحوه تهیه آن به صورت قانونی آشنا کنیم. این بازی قرار است به زودی منتشر شود و این خبر خوبی برای علاقه‌مندان به دنیای بازی کامپیوتری خواهد بود.

دنیای بازی کامپیوتری در سال‌های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است. Call of Duty یکی از محبوب‌ترین بازی‌های سال‌های اخیر است که نسخه‌های فراوانی از آن به فروش رفته و موفقیت بالایی را برای سازندگان آن به همراه داشته است. با توجه به این موفقیت، سازندگان این اثر در نظر دارند هفته آینده نسخه بتای Call of Duty Modern Warfare 2 را منتشر کنند. بنابراین علاقه‌مندان به این بازی بی‌صبرانه در انتظار انتشار آن هستند تا بتوانند نسبت به خرید اکانت قانونی  ps5 اقدام کنند.

 

Call of Duty Modern Warfare 2: هر آنچه می‌دانیم

تاریخ انتشار Call of Duty 2022: Modern Warfare 2 به سرعت در حال نزدیک شدن است. در این مطلب نگاهی کامل می‌اندازیم به همه چیزهایی که باید بدانیم، از تاریخ انتشار تا حالت‌های بازی.  Modern Warfare 2 در روز جمعه، ۲۸ اکتبر ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد. طبق معمول، علاقه‌مندان به این بازی به احتمال زیاد می‌توانند نسخه‌های دیجیتالی بازی را از قبل بارگذاری و نسبت به خرید بازی  modern warfare 2022 اقدام کنند.

 

 

جنگ مدرن ۲ هنر کلیدی سرباز سبز و سفید

در حال حاضر ‌نمی‌توان گفت که آخرین سیستم‌ها نسبت به کنسول‌های قدیمی‌تر چه مزایایی دارند. از افزایش FPS گرفته تا گرافیک بهبود یافته، هر چیزی در نسخه جدید ممکن است. البته این مسئله مطرح شده است که Modern Warfare 2 می‌تواند بر روی چندین دیسک برای نسخه‌های PS4 و Xbox One عرضه شود. علاوه بر این، تام هندرسون، مسئول برجسته Call of Duty، اعلام کرده است که این ممکن است آخرین عنوانی باشد که روی کنسول‌های نسل قبلی پشتیبانی می‌شود.

 

Call of Duty: Modern Warfare 2 2022 بتا

در ادامه سنت سالانه Modern Warfare 2 ، تایید شده است که مسئولین این بازی یک دوره Open Beta قبل از عرضه نسخه اصلی عرضه می‌کنند. شما با پیش خرید هر نسخه از Modern Warfare 2 بر روی هر پلتفرمی، می‌توانید دسترسی زودهنگام خود را به نسخه بتای چند نفره تضمین کنید. این بخش از نسخه بتا فقط برای پلی‌استیشن از ۱۵ تا ۱۹ سپتامبر اجرا می‌شود. مدت کوتاهی پس از آن، دسترسی بتا بر روی تمامی پلتفرم‌های باقی‌مانده در ۲۲ تا ۲۶ سپتامبر باز خواهد شد. ظاهرا رونمایی کامل چند نفره Modern Warfare 2 برای ماه سپتامبر نیز در نظر گرفته شده است.

 

تریلرهای Call of Duty: Modern Warfare 2 2022

پس از ماه‌ها انتظار، سرانجام تریلر رونمایی از Modern Warfare 2 در ۸ ژوئن پس از چند تیزر اولیه منتشر شد. در این تریلر ما اعضای گروه ضربت ۱۴۱ را می‌بینیم که طیف وسیعی از عملیات را در سراسر جهان انجام می‌دهند. از مجموعه‌های اکشن شدید گرفته تا مأموریت‌های شبانه مبتنی بر مخفی کاری که در نوشته‌های قبلی دیده‌ایم، طیف گسترده‌ای از فرصت‌های جنگی در تریلر حضور داشتند.

اکانت کال آو دیوتی

نکات مثبت و نکات منفی بازی

نکات مثبت این بازی به شرح زیر است:

  • کمپین داستانی که ذهن را به خوبی درگیر می‌کند
  • استفاده از بخش آنلاین در بازی
  • گرافیک فنی و هنری بسیار زیبا و چشمگیر
  • تغییرات عمده در گیم‌پلی

نکات منفی این بازی نیز به این شرح است:

  • بیرون افتادن از بخش تک‌نفره بازی در پی قطع شدن اینترنت
  • نت‌کد نامناسب که باعث می‌شود نتوانید برخی حالات را در بازی تجربه کنید
  • وجود مشکلاتی در پرفورمنس بازی از قبیل استاتر در کات‌سین و بارگذاری نشدن تکسچرها

 

آیا حالت زامبی در Modern Warfare 2 وجود خواهد داشت؟

توسعه دهندگان Infinity Ward با پایان دادن سریع به هر گونه حدس و گمان، روشن کرده‌اند که Modern Warfare 2 دارای اجزای مربوط به زامبی نخواهد بود. توسعه‌دهندگان در گفتگو با VentureBeat تأیید کردند که هیچ زامبی وجود نخواهد داشت. این در حالی است که طرفداران زامبی در سال‌های اخیر طیف گسترده‌ای را دنبال کرده‌اند. اگر چه در حال حاضر قطعا باید انتظارات را کنترل کرد. اما ممکن است تا زمانی که پروژه مستقل گزارش شده در اواخر سال ۲۰۲۳ شروع به کار کند، در مورد CoD Zombies چیزی نشنویم.

 

حالت‌های Call of Duty 2022: Modern Warfare 2

اولین حالت جدیدی که برای Modern Warfare 2 تایید شده است، تکامل یافته لیست پخش Gunfight است که به آن Knockout گفته می‌شود. این چرخش جدید روی فرمول باعث می‌شود تیم‌هایی با تعداد محدودی از افراد مبارزه کنند. هدف از حذف حریفان در هر دور، کنترل یک بسته زمانی است که تایمر تمام شود. علاوه بر این، یک حالت الهام گرفته از Rainbow Six Siege که قبلا فاش شده بود نیز در دست ساخت است. این حالت منحصر به ‌فرد که به عنوان نجات زندانی شناخته می‌شود، رویکرد تاکتیکی‌تری برای نبردهای دور محور دارد. تیم‌ها به‌جای استفاده از اسلحه‌های آتشین، ابتدا باید در مورد دو گروگان روی نقشه برنامه‌ریزی کنند. بازیکنان به ابزارها و تله‌های جدید دسترسی دارند و حتی می‌توانند از دوربین‌ها برای شناسایی مخالفان استفاده کنند.

نکات مهم در مورد خرید اکانت قانونی COD modern warfare 2 2022 برای  ps5  و ps4

  • شما می‌توانید اکانت قانونی بازی COD modern warfare 2 2022 را از یانگ سنتر تهیه نمایید.
  • امکان خرید هر سه ظرفیت ۱، ۲ و ۳ برای شما فراهم شده است.
  • در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانید با تیم پشتیبانی یانگ سنتر در ارتباط باشید.
  • بعد از خرید و پرداخت هزینه می‌توانید فیش واریزی را به اکانت yungsupport ارسال و اطلاعات کاربری و همچنین قوانین و مقررات بازی را همراه فایل نصب آن دریافت کنید.

 

کلام آخر

اگر قصد خرید اکانت قانونی call of duty modern warfare II را دارید، می‌توانید نسخه معتبر آن را از فروشگاه Yungcenter تهیه کنید. فروشگاه یانگ سنتر از سال ۱۳۹۹ فعالیت خود را به عنوان یک فروشگاه معتبر در زمینه فروش اکانت‌های قانونی انواع بازی‌های مربوط به پلی استیشن، فروش لوازم جانبی موبایل، کنسول بازی، خدمات مربوط به برنامه‌های بازی موبایل و دیگر خدمات مربوط به انواع بازی‌ها؛ آغاز کرد.

فروشگاه در زمینه فروش نسخه اصلی بازی‌ها فعالیت دارد و این اطمینان را به مشتریان می‌دهد که نسخه ارائه شده توسط یانگ سنتر، هیچ گونه مشکلی از نظر حق قانون کپی رایت و مسائل دیگر نخواهد داشت.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *