صفر تا صد تحصیل در ترکیه

صفر تا صد تحصیل در ترکیه
  • 1401/6/3
  • گویا آی تی
  • 0

آمادگی کامل برای آزمون یوس

آزمون یوس شامل پنج مبحث ریاضی، هوش، منطق عددی و پرابلم است. در ادامه راجع به مباحث منطق عددی و پرابلم بیش‌تر توضیح خواهیم داد. شاید تابه‌حال در سایت‌های مختلفی با مورد تفاوت در سؤالات آزمون یوس و زمان پاسخگویی به سؤالات آزمون یوس برخورد کرده و کمی سردرگم شده باشید. این نکته را بدانید، تعداد دقیق سؤالات آزمون یوس و همچنین زمان پاسخگویی به سؤالات این آزمون بنا به سیاست هر دانشگاهی در ترکیه که اقدام به برگزاری آزمون یوس می‌کند، متفاوت است. تعداد سؤالات آزمون یوس بین ۸۰ تا ۱۰۰ عدد متغیر خواهد بود. همچنین زمان پاسخگویی به سؤالات آزمون یوس بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ دقیقه است.

مباحثی از آزمون یوس که دیگران به شما نمی‌گویند

شاید تابه‌حال راجع به دو مبحث منطق عددی و پرابلم چیزی نشنیده باشید و یا کم‌تر شنیده باشید. ولی در کل، آزمون یوس شامل پنج مبحث مهم است که اگر شما به تحصیل در ترکیه و همچنین رشته‌های پزشکی و پرستاری فکر می‌کنید، باید به‌تمامی سؤالات این آزمون مسلط باشید. تسلط صددرصدی شما به تمامی مباحث آزمون یوس به‌تنهایی و به شیوه خود خوان میسر نخواهد بود؛ چرا که آزمون یوس پایه و اساس ریاضی دارد و حتماً در این مسیر به تجربه افراد موفق نیاز خواهید داشت.

کدام رشته دبیرستانی می‌تواند در آزمون یوس شرکت کند؟

در واقع هر داوطلبی که دیپلم دوازده‌ساله و یا حتی نظام قدیم که مدرک پیش‌دانشگاهی کسب کرده را داشته باشد، می‌تواند در آزمون یوس شرکت کند. پس اگر به رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی و حتی رشته‌های چهارساله غیر هنرستانی فکر می‌کنید و هنوز موفق به اخذ دیپلم نشده‌اید، بهتر است هرچه سریع‌تر اقدام کنید. پس با هر رشته‌ای که در دبیرستان تحصیل کرده و دیپلم گرفته‌اید می‌توانید برای آزمون یوس آماده شوید.

استانبول

تفاوت کنکور ایران و ترکیه

اگر قصد تحصیل به ترکیه را داشته باشید، قطعاً در جستجوی تفاوت‌های کنکور ایران و ترکیه هم هستید. ولی نکته‌ای که خیلی مهم است و باید به آن توجه جدی داشته باشید، این است که هیچ‌گاه کنکور ایران را با کنکور کشورهای دیگر مقایسه نکنید. چرا که هر کشوری برای پذیرش دانشجو به شیوه‌های متفاوتی عمل می‌کند. پس میزان سختی و آسانی سؤالات بنا به هر کشوری متفاوت خواهد بود. ولی به‌عنوان‌مثال کنکور ایران به‌خاطر دارابودن مواد امتحانی بیش‌تر در یک برنامه درسی، دروس مختلف در بازه‌های زمانی متفاوتی ارائه خواهند شد. این یعنی تمرکز حداکثری در هر بخش ارائه شده و مواجه شدن داوطلب با پیچیدگی‌های بیش‌تر.

مسیری که برای موفقیت باید طی کنید

برای حرکت در مسیر تحصیل در ترکیه همیشه باید با قدم‌های محکم و مطمئن گام برداشت. قطعاً رسیدن به این حد از اطمینان و انگیزه برای شما با وجود افراد باتجربه و کاربلد میسر خواهد بود. یونی لند برای پیشروی شما در مسیر تحصیل در ترکیه گام‌های مؤثری برداشته است. یونی لند با ارائه اطلاعات اولیه در وبینارهای رایگان صفر تا صد تحصیل در ترکیه و همچنین هزینه زندگی در ترکیه و مباحث دیگر را کاملاً برای خود داوطلب و والدینش شفاف‌سازی کرده است. یونی لند در ابتدا با تعیین سطح داوطلب برنامه و دوره آموزشی مناسب را به آنها معرفی و هم‌زمان با طی‌کردن روند آموزشی با گروه رفع اشکال و مشاوره تک‌نفره تمامی چالش‌هایی که یک داوطلب با آن روبه‌روست را حل می‌کند.

خدمات یونی لند

مجموعه یونی لند تمامی آن چه که یک داوطلب باید برای مهاجرت تحصیلی در ترکیه بداند را مطرح می­کند و برای حل آن بسیار می‌کوشد. همچنین یونی لند پس از اتمام دوره‌های آموزشی با حداقل ۳۵۰ تا ۴۰۰ ساعت آموزش مفید حضوری و آنلاین، اقدام به برگزاری آزمون‌های آزمایشی می‌کند. این آزمون‌های آزمایشی بعد از اتمام بودجه‌بندی‌های مشخص شده، از داوطلب گرفته می‌شود و بعد از ارائه کارنامه تحلیلی آزمون به داوطلب، مشاور تمامی نقاط ضعف را به دانش‌آموز گوشزد و برای تبدیل کردن آن‌ها به نقطه قوت راهکارهای مفیدی ارائه می‌دهد. یونی لند در کنار دوره نکته و تست، کارهای ثبت‌نام و انتخاب رشته‌های داوطلب را با جدیت تمام تا رسیدن به نتیجه مطلوب، پیگیری می‌کند.

سخن آخر

در مقاله‌ای که ارائه شد، سعی کردیم بسیار ساده و روان مهاجرت تحصیلی به ترکیه را برای شما شفاف‌سازی کنیم و با بیان مطالب مفید و کاربردی در این راستا، به شما کمک کنیم. اگر شما هم قصد تحصیل در ترکیه را دارید و نمی‌دانید از کجا و چگونه شروع کنید حتماً با یونی لند تماس بگیرید و با اطمینان در این راه گام بردارید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *