معرفی یکی از بهترین اپلیکیشن های کاریابی در ایران

معرفی یکی از بهترین اپلیکیشن های کاریابی در ایران
  • 1401/6/9
  • گویا آی تی
  • 0

با توجه به گسترش و توسعه روز افزون کسب و کار‌های اینترنتی و در راستای آن مجازی شدن بسیاری از خدمات، در حال حاضر وجود بستر و پلتفرم مناسبی جهت برقراری ارتباط میان کارجویان و کارفرمایان مختلف یکی از نیاز‌های اساسی به حساب می‌آید که می‌تواند تاثیر بسزایی بر تسهیل فرایند جذب نیرو، اشتغال‌زایی و همچنین درآمد افراد داشته باشد. به عنوان یکی از بهترین و معروف‌ترین پلتفرم‌های فعال در این زمینه می‌توانیم به ایران استخدام اشاره کنیم که تا به امروز توانسته کاربران بسیاری را به خود جذب کند و در مسیر خدمات‌رسانی به کارجویان و کارفرمایان موفق عمل کند. در ادامه مطلب به معرفی سایت ایران استخدام برای کارجویان و کارفرمایان، مزایا و بررسی خدمات اپلیکیشن ایران استخدام می‌پردازیم.

معرفی سایت ایران استخدام برای کارجویان و کارفرمایان

در حال حاضر وب سایت ایران استخدام با توجه به سابقه فعالیت و تعداد کاربران خود، مورد اعتماد بسیاری از ارگان‌ها و سازمان‌های سراسر کشور است و به عنوان یکی از بستر‌های اصلی برای جذب نیرو‌های انسانی و ثبت آگهی‌های مختلف کارفرمایان به حساب می‌آید. با استفاده از اپلیکیشن ایران استخدام می‌توانید در جهت تسهیل و تسریع فرایند جذب نیرو برای کسب و کار‌های خود عمل کنید و از طرف دیگر می‌توانید به عنوان یک کارجو آگهی‌های کاریابی مختلفی را مشاهده کرده و بر اساس سطح دانش و مهارت‌های خود با کارفرما‌ها ارتباط برقرار کنید.
سایت ایران استخدام در سال ۹۱ راه‌اندازی شد و با همت و تلاش مجموعه‌ای از افراد دلسوز و دغدغه‌مند، تا به امروز به عنوان یکی از بهترین پلتفرم‌های کاریابی اینترنتی شناخته می‌شود. تیم ایران استخدام در تلاش است تا در کنار ارائه بهترین خدمات کاریابی به متقاضیان و کارفرمایان و همچنین پاسخگویی متعهدانه و پشتیبانی سریع، بستر خود را توسعه داده و در جهت استفاده از تمام ظرفیت‌های خود به منظور ارائه خدمات رایگان به تمام کاربران قدم بردارد. اپلیکیشن ایران استخدام دارای بیش از ۱۰۰ هزار دانلود در گوگل پلی و همچنین بیش از ۲۰۰ هزار نصب در پلتفرم بازار است. همچنین این اپلیکیشن تاکنون امتیاز نسبتاً بالایی را از سوی کاربران دریافت کرده است و این مورد نیز مهر تاییدی بر سطح کیفی ارائه خدمات مربوط به کاریابی به شمار می‌آید.

بررسی مزایا و خدمات اپلیکیشن ایران استخدام برای کارجویان و کارفرمایان:

در ادامه قصد داریم به بررسی مزیت‌های اپلیکیشن استخدام و کاریابی ایران استخدام بپردازیم و به طور کامل ویژگی‌های آن را ذکر کنیم.

به عنوان مهمترین ویژگی‌ها و مزایای این اپلیکیشن می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • امکان انتشار آگهی‌های هدفمند و موثر بر اساس نوع شغل، مهارت و رشته، استان و شهر و جنسیت
  • ذخیره‌سازی آگهی‌های مورد علاقه خود
  • دسترسی به بسیاری از آگهی‌های موجود بر اساس اعمال فیلتر‌های زمانی، مکانی و نوع شغل و مهارت
  • امکان اشتراک‌گذاری انواع آگهی‌های استخدامی
  • دریافت اعلان‌های مربوط به آگهی‌های مورد نظر خود
  • امکان برقراری ارتباط با کارفرمایان مختلف به منظور استخدام
  • امکان ساخت رزومه به صورت رایگان برای ارائه به کارفرمایان
  • امکان مشاهده آگهی‌های مرتبط با مهارت و رشته تحصیلی که در حین ورود به اپلیکیشن تنظیم کرده‌اید
  • رایگان بودن بسیاری از امکانات و خدمات اپلیکیشن

آموزش نصب و استفاده از اپلیکیشن ایران استخدام برای کارجویان:

استفاده از این اپلیکیشن استخدام و کاریابی پیچیده و مبهم نیست و شما به راحتی می‌توانید تحت این بستر به فعالیت‌های مورد نظر خود بپردازید و با چالش‌ها و سوال‌های زیادی مواجه نشوید. اما به عنوان آموزش نصب و استفاده از اپلیکیشن ایران استخدام برای کارجویان به نحوه کار با اپلیکیشن می‌پردازیم.

درواقع هر فرد کارجو می‌تواند به بخش جستجو اپلیکیشن مراجعه کرده و با اعمال فیلتر‌هایی از قبیل نوع و سمت شغلی، شهر و استان و مواردی از این قبیل انواع آگهی‌های به ثبت رسیده توسط کارفرمایان را مشاهده کند. برای مثال کارجو می تواند آگهی های استخدام تهران و سایر استانها را از طریق فیلترهای موجود در بخش جستجوی این برنامه دنبال نماید. در آگهی‌های موجود میزان حقوق، شرح وظایف و ویژگی‌های کارجو مورد نیاز کارفرما به طور کامل ذکر شده است و شما باید بر اساس سطح نیاز‌ها و شرایط خود آگهی‌ها را انتخاب کنید.

همچنین اگر به عنوان کارفرما به دنبال جذب نیرو‌های انسانی با تخصص‌های مختلف هستید، می‌توانید به راحتی با استفاده از اپلیکیشن آگهی مورد نظر خود را با ذکر مواردی از قبیل نوع شغل، استان یا شهر،  میزان حقوق،  میزان تحصیلات و. .. به ثبت برسانید. آگهی شما به بسیاری از کاربران نمایش داده می‌شود و کارجویانی که قصد دریافت شغل مربوطه را داشته باشند، می‌توانند با شما ارتباط برقرار کنند.

در نتیجه به عنوان یک کارجو باید با استفاده از منوی بخش جستجو آگهی‌های مرتبط با حوزه کاری خود را پیدا کنید و به عنوان یک کارفرما می‌توانید از امکانات ثبت آگهی‌های موثر و هدفمند اپلیکیشن استخدام و کاریابی ایران استخدام استفاده کنید.

سخن پایانی

در این مطلب به معرفی اپلیکیشن استخدام برای کارجویان و کارفرمایان پرداختیم. همچنین سعی کردیم به طور کامل به بررسی مزایا و خدمات اپلیکیشن ایران استخدام برای کارجویان و کارفرمایان بپردازیم و علاوه بر آن، آموزش نصب و استفاده از این اپلیکیشن را نیز در اختیار شما قرار دهیم. ایران استخدام به عنوان یکی از برترین اپلیکیشن‌های استخدام و کاریابی فعلی، مفتخر است تا با ارائه بهترین خدمات به کارجویان و کارفرمایان مختلف در سطح کیفی بالا و در سریعترین زمان، سهم کوچکی در توسعه و پیشرفت کسب و کار‌ها و همچنین ایجاد اشتغال برای افراد متقاضی داشته باشد.

در صورت تمایل به دریافت اپلیکیشن می‌توانید به سایت و پلتفرم‌های معتبری از قبیل بازار و گوگل پلی مراجعه کنید. پس از نصب اپلیکیشن ایران استخدام می‌توانید بدون محدودیت آگهی ثبت کرده و یا آگهی‌های مربوط به مهارت و رشته تخصصی خود را پیدا کنید. امکانات این اپلیکیشن استخدام و کاریابی رایگان بوده و می‌توانید بدون پرداخت هزینه از آن‌ها بهره‌مند شوید.

  • برای دانلود اپلیکیشن ایران استخدام از طریق گوگل پلی بر روی لینک زیر اینجا کلیک کنید
دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *