بررسی و نگاهی کلی به بازی کالاف دیوتی و پابجی موبایل

بررسی و نگاهی کلی به بازی کالاف دیوتی و پابجی موبایل
  • 1401/6/20
  • گویا آی تی
  • 1

برای خرید یوسی یا خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل و مقایسه و بررسی این دو بازی جذاب، با ما همراه باشید.

بازی‌های PUBG و Call of Duty Mobile، هردو با توجه به گیم پلی متفاوت خود، تجربه‌ی جذاب و متفاوتی از نبرد آنلاین را برای مخاطبان خود فراهم می‌کنند. این دو بازی بتل رویال توانسته‌اند صنعت گیمینگ در گوشی‌های موبایل را در اختیار خود بگیرند و با خرید سی پی و خرید یوسی توسط کاربران خود، میلیون‌ها دلار درآمد کسب کنند. اما چه چیزی باعث موفقیت این دو بازی شده است؟ در ادامه این مقاله به مقایسه این دو بازی پرطرفدار می‌پردازیم.

مقایسه کیفیت گرافیکی بازی پابجی و کالاف دیوتی موبایل

هردو بازی کالاف دیوتی موبایل و پابجی موبایل، به عنوان بازی‌های موبایلی گرافیک شگفت‌انگیزی را ارائه می‌دهند. برای ساخت پابجی از موتور بازی سازی (UNREAL ENGINE) و برای ساخت بازی کالاف دیوتی از موتور UNITY استفاده شده است. گرافیک هر کدام از این دو بازی نقاط قوت مخصوص به خود را دارند. موتور Unreal engine پیشرفته‌تر و حرفه‌ای‌تر است و به همین دلیل گرافیک بصری بازی پابجی موبایل نسبتا بالاتر محسوب می‌شود و به واقعیت نزدیک‌تر است. اما بازی کالاف دیوتی موبایل گرافیک هنری و آرکیدی تری را به مخاطبان ارائه می‌دهد.

اگر عملکرد این بازی‌ها را در هنگام اجرا شدن نیز در نظر بگیریم، باید گفت کالاف دیوتی موبایل بهینه‌تر است و راحت‌تر روی انواع موبایل‌های مختلف اجرا می‌شود. از طرف دیگر PUBG Mobile تا اندازه‌ی زیادی بر روی طراحی محیط این بازی کار کرده است. در نتیجه گرافیک بازی پابجی موبایل به معنای واقعی کلمه حیرت‌انگیز است.

مقایسه کیفیت و تنوع گیم‌پلی‌‌ بازی پابجی و کالاف دیوتی موبایل

هر دو بازی، تعداد مختلفی از حالت‌های مختلف بازی را در اختیار پلیرها قرار می‌دهند. بازی کالاف دیوتی موبایل انواع حالت‌های چند نفره مانند Team Deathmatch ،Domination و Search and Destroy را که در نسخه‌های کنسولی این بازی دیده بودیم را به علاوه حالت بتل رویال داراست. همچنین این بازی رایگان است و طرفداران با خرید سی پی کالاف دیوتی، از این بازی حمایت می‌کنند.

اما مهم‌ترین حالت بازی پابجی موبایل، حالت بتل رویال استدر طول زمان حالت‌های دیگری نیز به این بازی اضافه شده‌اند ولی این حالت‌ها در مقایسه با حالت‌های متنوع بازی کال آو دیوتی موبایل چندان چنگی به دل  نمیزنند. به خوبی مشخص است که تمرکز سازندگان بازی پابجی موبایل کاملا بر روی قسمت بتل رویال بوده است. این بازی نیز رایگان است و طرفداران با خرید یوسی پابجی موبایل از آن حمایت می‌کنند.

شما می‌توانید در بخش چندنفره بازی کالاف دیوتی موبایل، مهارت‌ها و پرک‌های خاصی را به شخصیت خود اضافه کنید و یا اسلحه‌های خود را شخصی سازی کنید تا بهترین عملکرد را در بازی داشته باشید. به طور کلی در این بازی برای ارائه تجربه‌ای شبیه به نسخه‌های کنسولی تلاش‌های بسیاری شده است. از طرفی تعداد زیادی اسکین برای شخصیت‌ها و اسلحه‌های این بازی وجود دارد که از تکراری شدن جو این بازی جلوگیری می‌کنند. برخی از آنها رایگان است ولی اسکین‌های خاص پولی هستند و شما می‌توانید با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل به آنها دسترسی داشته باشید.

در حالت بتل رویال بازی پابجی موبایل چهار نقشه ‌Erangel،Miramar ،Sanhok،Vikendi وجود دارند که با توجه به وسعت این نقشه‌ها عدد بسیار خوبی به شمار می‌رود. هر کدام از این نقشه‌ها دارای ویژگی‌های جغرافیایی متفاوت مانند دشت، صحرا یا کوهستان برفی هستند. اما بازی کالاف دیوتی موبایل فقط یک نقشه‌ی بتل رویال دارد. بازی پابجی موبایل نیز رایگان است و بازیکنان با خرید یوسی پابجی از سازندگان این بازی حمایت می‌کنند. در این بازی نیز تعداد زیادی از اسکین‌های مختلف برای شخصیت‌ها و اسلحه‌ها وجود دارد که شما می‌توانید با خرید یوسی به آنها دسترسی داشته باشید.

نگاهی به محتوای جانبی این دو بازی

همانند دیگر بازی‌های امروزی، هر دو بازی کالاف دیوتی و پابجی موبایل به شما اجازه استفاده از اسکین‌های مختلف برای شخصی سازی ظاهری می‌دهند. همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم شما می‌توانید با خرید سی پی از اسکین‌های مختلف برای اسلحه‌های خود استفاده کنید. جالب است بدانید که برخی از این پوسته‌ها صرفا ظاهری نیستند و روی قدرت اسلحه‌ها نیز تاثیر دارند. همینطور هر فصل یک بتل پس نیز برای این بازی عرضه می‌شود که شما با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل می‌توانید آن را فعال کنید و از جوایز آن بهره‌مند شوید.

بازی پابجی موبایل به شما اجازه می‌دهد که خودتان شخصیت دل‌خواه‌تان را خلق کنید و با استفاده از لباس‌های مختلف در این بازی، آنها را شخصی‌سازی کنید. در این بازی اسکین‌های مختلفی برای به دست آوردن وجود دارند و همچنین همانند بازی کالاف دیوتی موبایل، در این بازی نیز هر فصل یک بتل پس عرضه می‌شود که شما خرید uc می‌توانید از جوایز آن بهره‌مند شوید.

همچنین هر دو بازی به شما اجازه می‌دهند تا به ازای اتمام ماموریت‌های هفتگی، پول و آیتم‌های مشخص شده را به عنوان پاداش دریافت کنید.

سخن آخر

انتخاب بهترین بازی بتل رویال موبایل کاملا به سلیقه شخصی هر فرد برمی‌گردد و انتخاب میان این دو بازی نیز همینطور است. اگر به گرافیک واقع‌گرایانه، گیم‌پلی تاکتیکی، مپ‌های بزرگ علاقه دارید، بازی پابجی موبایل انتخاب مناسب‌تری برای شما محسوب می‌شود. اما اگر به گرافیک هنری و آرکیدی، گیم‌پلی سریع و حالات بازی متنوع علاقه دارید، احتمالا از بازی کالاف دیوتی موبایل لذت بیش‌تری خواهید برد.

فروشگاه آنلاین زنیت گیم، یک فروشگاه آنلاین معتبر و متخصص در خرید درون برنامه‌ای بازی‌های مختلف مثل کالاف دیوتی موبایل، پابجی موبایل، ایپکس لجندز، فری فایر و …. است که فعالیت خود را با شعار ((سریع‌ترین و ارزان‌ترین فروشگاه خرید درون بازی)) از سال ۱۳۹۹ شروع کرده است. شما می‌توانید برای خرید یوسی ارزان پابجی موبایل ، خرید سیپی کالاف دیوتی موبایل و تمامی خریدهای درون  بازی‌های مورد علاقه خود به زنیت گیم مراجعه کرده و تجربه‌ای لذت بخش از خرید اینترنتی خود داشته باشید.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. بابا شما بهترینی هیچ جا پیدا نکردم پابجی رو آنریل انجین ساخته دمتون گرم ممنونم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *