بهترین راه واردات از چین کدام است؟

بهترین راه واردات از چین کدام است؟
  • 1401/10/11
  • گویا آی تی
  • 0

حتما این روزها در مورد واردات از چین زیاد شنیده‌اید. حتما مزایا و معایبی واردات از این کشور را هم تا حدی می‌شناسید. اما آیا بهترین راه برای واردات کالای مورد نظرتان از چین را هم می‌شناسید؟ آیا اصلا بهترین راه برای این کار وجود دارد؟ اگر می‌خواهید کسب و کارتان را با واردات از چین گسترش دهید، بد نیست که از بهترین راهش عمل کنید.

چرا که در این صورت سود بیشتری عایدتان می‌شود. همانطور که می‌دانید به طور کلی واردات کالا از چین یکی از به صرفه‌ترین راه‌های واردات است. اما چه بهتر است اگر این واردات از بهترین راهش انجام شود.

چرا واردات از چین با وانیکس؟

همانطور که گفتیم، چین مقصد اکثر بازرگانان ایرانی است. علت آن هم ارزان‌تر بودن و البته تنوع بالای اجناسی است که در این کشور ساخته می‌شود. در واقع شاید بتوان کالاهای چینی را ارزان ترین کالاهای جهان برای واردات در نظر گرفت. از طرفی چندین دهه است که بازرگانان در ایران مشغول واردات از چین هستند.

برای واردات از چین با کمترین هزینه و در سریع ترین زمان با وانیکس کلیک کنید.

به همین دلیل می‌توان از تجربه آن‌ها بهترین استفاده را کرد. موضوعی که در امر واردات بسیار مهم است. چرا که شما با واردات یک ریسک بزرگ را به جان می‌خرید. ممکن است اجناس شما با اقبال خوبی در بازار روبه‌رو نشوند. اما اگر از تجربه کسانی که در این امر موفق عمل کرده‌اند استفاده کنید، شانس بیشتری برای رقابت در بازار داشته و بهتر می‌توانید اجناس خود را عرضه کنید.

برای واردات از چین چه باید کرد؟

بهتر است با کلیت مراحل واردات از این کشور آشنا شوید. شما برای وارد کردن کالای مورد نظر خود از کشور چین، در ابتدا لازم است که از قیمت اجناسی که می‌خواهید وارد کنید با خبر شوید. فرضا شما در کار فروش لوازم آرایشی باشید و بخواهید برای گسترش کسب و کار خود از چند برند چینی محصولات خود را خریداری کنید.

اولین قدم؛ قیمت فروش محصولات مورد نظر خود را از شرکت‌های چینی مورد نظر استعلام بگیرید و با قیمتی که قرار است در بازار ایران بفروشید، مقایسه کنید. با این کار سودی که از واردات کالای مورد نظر به دست خواهید آورد مشخص می‌شود. در مرحله بعد لازم است که با شرکت مورد نظر مکاتبه کنید و در اصطلاح یک پیش فاکتور برای آن‌ها بفرستید.

این پیش‌فاکتور شامل تعداد اجناس، قیمت خرید و چگونگی تحویل حواله ارزی به شرکت چینی است. در نهایت باید کالای مورد نظر را به شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی سپرده و به داخل کشور وارد کنید. داخل کشور هم برای ترخیص کالا از گمرکی اقدام می‌کنید. اما چطور می‌توان همه این کارها را به بهترین راه ممکن انجام داد؟

خرید از چین تحویل در ایران، آیا ممکن است؟

هنگام خواندن توضیحات بالا این به ذهنتان خطور نکرد که آیا ممکن است برای واردات از چین، به چین سفر نکرد و به اصطلاح از چین خرید کرد و در ایران تحویل گرفت؟ اگر این راه به ذهنتان خطور کرده، تبریک می‌گویم. چرا که بهترین راه برای واردات کالا از کشور چین، همین راه است. کشور چین بزرگترین شریک تجاری ایران است. به این معنی که اکثریت بازرگانان ایرانی کالای مورد نیاز خود را از چین وارد می‌کنند.

برای خرید از چین تحویل در ایران با کمترین قیمت و در سریع ترین زمان با وانیکس کلیک کنید.

به همین دلیل در این میان یک سری راه‌ها در نظر گرفته شده تا بازرگان ایرانی برای واردات کالای خود مجبور نباشد حتما به کشور چین سفر کند. راستش سفر به کشوری دیگر برای واردات زمانی توجیه خوبی دارد که کالاهای مورد نظر تعداد زیادی داشته و البته قرارداد بلند مدت میان طرف ایرانی و شرکت چینی بسته شود.

اما اگر مثلا بخواهید چند برند معتبر از لوازم آرایشی وارد کنید، انرژی و هزینه زیادی از شما گرفته خواهد شد. پس برای واردات از چین، خرید از چین تحویل در ایران بهترین راهی است که می‌توان پیش گرفت. اما سوال این است که چطور می‌توان این کار را انجام داد؟

معرفی شرکت بازرگانی در تهران

همانطور که گفته شد، اگر بتوان برای واردات از چین، خرید کالا را در چین انجام داد و در ایران تحویل گرفت، آنگاه بهترین راه برای واردات انتخاب شده است. برای انجام این کار یکسری شرکت‌های بازرگانی در تهران وجود دارند که صفر تا صد کار واردات را بر عهده می‌گیرند. انجام تمام مراحل واردات کالا از چین نیازمند تخصص و تجربه بالایی است.

وانیکس، بهترین شرکت بازرگانی در تهران، کلیک کنید.

به همین دلیل خود شخص نمی‌تواند به سادگی از پس آن برآید، اما در میان شرکت‌های بازرگانی که در ایران فعالیت دارند، کدام را باید انتخاب کرد؟ مسلما شرکتی که دارای تجربه بیشتر باشد. به همین دلیل پیشنهاد ما به شما این است که از شرکت بازرگانی وانیکس استفاده کنید. شرکتی که مدت زیادی در کار واردات اجناس مختلف از چین تجربه داشته و می‌تواند صفر تا صد واردات اجناس شما را به بهترین شکل انجام دهد.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *