تورهای سریلانکا و گرجستان؛ تجربه سفری هیجان انگیز در نوروز

تورهای سریلانکا و گرجستان؛ تجربه سفری هیجان انگیز در نوروز
  • 1401/10/24
  • گویا آی تی
  • 0

در سال های اخیر سفر کردن به یک بخش اجتناب ناپذیر از زندگی هر ایرانی تبدیل شده است و روزانه مسافران زیادی جهت تفریح و یا گذراندن روزهایی شاو و خاطره انگیز با استفاده از تورهای خارجی عازم سفر به کشورهای مختلف با طبیعت بکر می شوند؛ خوشبختانه این روزها با پیشرفت چشمگیر و آسان شدن امور سفر، دیگر جای هیچ نگرانی برای سفر کردن نیست. ضمنا بیشتر افراد به دنبال یک آژانس مسافرتی معتبر می گردند که با تهیه تور ارزان قیمت خارجی مورد نظرشان سفری راحت و به یادماندنی را تجربه کنند. از این رو آژانس مسافرتی نامی گشت با بررسی علایق شما مسافران ایرانی در خصوص مقاصد محبوب خارجی، تورهای هیجان انگیز و مختلف به مقاصد جذاب آسیای شرقی ارائه کرده تا شما علاقه مندان بتوانید با خیالی راحت از میان متنوع ترین تورهای سریلانکا و گرجستان عازم سفری آرامش بخش و جذاب شوید.

 

تور سریلانکا نوروز

اینکه سفر با یک تور بتواند تمام خواسته های شما گردشگران را برآورده کند را می توان در خدمات و امکاناتی که آن تور در اختیار آن ‌ها قرار می دهد، پیدا کرد. برای مثال از نوع انتخاب هواپیما گرفته تا هتل و دیدن جاذبه های گردشگری، همه و همه می توانند میزان کیفیت تور را نشان دهد! از این جهت، تور سریلانکا نوروز که توسط آژانس معتبری همچون نامی گشت ترتیب داده شده است، با ارائه خدمات بسیار عالی و مناسب، می تواند رویای دیدن مقصدی مثل سری لانکا را به بهترین نحوه ممکن برای شما علاقه مندان فراهم سازد.

 

حالا چرا تور های سریلانکا ویژه نوروز ۱۴۰۱ تا این حد هیجان انگیز و رویایی است؟ در واقع، سریلانکا جزیره ‌ای در جنوب هند است که مقصدی بی‌ نظیر و سرشار از مکان ‌های سرسبز و بکر است. در حالیکه این سرزمین دارای انواع و اقسام مناظر از جنگل ‌های پوشیده و کوهستانی بوده که غنی از حیات وحش طبیعی است و مهمتر وجود ارتفاعات مه آلود و مزارع چای آن بی شک دل هر گردشگری را آب می کند. این جزیره گرمسیری در سال‌ های اخیر بعنوان محبوب ترین  و لوکس ترین مقصد دنیا معرفی شده است، به طوری که بلیت تور سریلانکا نوروزی از اوایل اسفند ماه به سرعت رزرو می شود.

 

ضمنا آب و هوای سریلانکا بسیار متنوع است و این کشور از جنگل و دریا و کوه و ساحل تشکیل شده و در برخی مناطق جنگل های بارانی و در برخی دیگر کوه های بلندی را شاهد هستید که مناظر منحصر به فردی را پیش چشمانتان قرار میدهد، در سریلانکا جاذبه های طبیعی و تاریخی بسیار متنوعی وجود دارد که بسیاری از آثار باستانی آن مربوط به بودا می باشد. بسیاری از توریست های خارجی برای دیدن طبیعت بسیار زیبای این جزیره از آن سوی دنیا به این کشور سفر می کنند و مهمتر اینکه در سال های اخیر تور نوروز سریلانکا در بین ایرانیان عزیز بسیار پرطرفدار شده است و بیشتر گردشگران تورهای سری لانکا  را بیشتر به مقصد ۳ شهر توریستی آن یعنی کلمبو، کندی و بنتوتا برای سفر رزرو میکنند و این سه شهر مقاصد اصلی گردشگری در این کشور به شمار می روند.

 

تور گرجستان نوروز

گرجستان کشور چهار فصلی است! هم هوای سرد و هم هوای گرم دارد، اما انتخاب زمان سفر شما به این موضوع بستگی دارد شما چه هدفی از سفر دارید و ترجیح می دهید کدام فصل این کشور را تجربه کنید. بنابراین شما در تمام طول سال می توانید جهت رزرو تورهای گرجستان اقدام کنید. تور گرجستان از جمله تورهایی است که در سال های اخیر بسیار مورد استقبال ایرانی های عزیز قرار گرفته است و یکی از این دلایل، ارزانی تور گرجستان و دیگری به دلیل این که ایرانی ها برای ورود به گرجستان نیازی به ویزا ندارند و در هر زمان می توانند برای رفتن به این کشور اقدام کنند، مجموعه نامی گشت در ایام تعطیلات عید، تور گرجستان نوروز را در متنوع ترین حالت برگزار می کند و این تور به دلیل این که لحظه آخری هم ارائه می شود، به عنوان تور ارزان و مقرون به صرفه خارجی شناخته میشود؛ اما این را هم بدانید که هرچه رو به اسفند می رویم تورهای خارجی گرجستان گران تر می شوند.

 

تور گرجستان در سال های گذشته همیشه از تورهای پرطرفدار در بین مسافران ایرانی بوده است و معمولا بسیاری از علاقه مندان به سفرهای خارجی، حداقل یکبار به کشور گرجستان سفر کرده اند. علاوه بر طبیعت بکر و جاذبه های هیجان انگیزش، عواملی همچون نزدیکی جغرافیایی به ایران، کوتاهی مسافت و طول پرواز، آب و هوای مطلوب، ارزان بودن گرجستان نسبت به اکثر مقاصد خارجی و عدم نیاز به ویزا از دلایل محبوب بودن تور گرجستان در ایران است. مهم است بدانید که تور گرجستان فقط به شهرهای تفلیس و باتومی یا ترکیب این دو شهر برگزار می ‌شود و ایرلاین ‌هایی که این پروازها را انجام می دهند شامل قشم ایر، زاگرس، وارش، آسمان و… می باشند؛ البته شهر باتومی فقط با پروازهای ایرلاین قشم ایر انجام خواهد شد و باقی ایرلاین‌ ها در تفلیس می نشینند.

 

ما بعنوان مجری و برگزار کننده تورهای گرجستان پیشنهاد می دهد که در بخش منو سایت نامی گشت در بخش مناطق گردشگری گرجستان را مطالعه نمایید که مقالات بسیاری درج شده که در زمینه های تور گرجستان، حمل و نقل در تور گرجستان، جاذبه های گردشگری گرجستان، مراکز خرید گرجستان، فرهنگ و آداب و رسوم مردم گرجستان و… کمک بسیاری به انتخاب تور گرجستان شما می نماید و در آخر در منو تورهای خارجی نیز تور گرجستان، تور تفلیس و تور باتومی به چشم می خورد که شما می توانید وارد بخش مورد نظر شده و اطلاعات تور گرجستان خود را مشاهده نمایید و با تماس با مشاورین آژانس مسافرتی و گردشگری این مجموعه با مشاوره کارشناسان با تجربه تور مورد نظرتان را تهیه نمایید.

 

سخن پایانی

اگر به دنبال ارزانترین مرجع رزرو تورهای خارجی هستید، می توانید با مراجعه به صفحه اصلی سایت نامی گشت به آدرس namigasht.com متنوع ترین تورهای سری لانکا و گرجستان نامی گشت را مشاهده کنید و بنا به بودجه خود انتخاب های مناسبی را داشته باشید. ضمنا این مجموعه سالهاست بعنوان مجری و برگزار کننده اصلی تورهای خارجی در متنوع ترین حالت فعالیت دارد و مژده اینکه شما می توانید در کنار تور مسافرتی خود از پشتیبانی ۲۴ ساعته و در حین سفر آژانس نامی گشت بهره مند شوید.

 

 

 

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *