دلایل ترند شدن پکس گلد چیست؟

دلایل ترند شدن پکس گلد چیست؟
  • 1401/11/3
  • گویا آی تی
  • 0

اگر از دردسر و هزینه‌های ذخیره‌سازی طلا خسته شده‌اید، باید بدانید که در دنیای رمزارزها برای شما راهکار مناسبی وجود دارد؛ (Pax Gold (PAXG می‌تواند سرمایه‌گذاری شما را بر روی طلا بسیار آسان کند. به قول سرمایه گذار معروف، آنتونی اسکاراموچی (Anthony Scaramucci)، “بهترین سرمایه‌گذاری که می‌توانید انجام دهید، سرمایه‌گذاری روی خودتان است.” با خرید پکس گلد روی خود و آینده خود سرمایه‌گذاری کنید. با ما همراه باشید تا دلایل ترند شدن پکس گلد را بررسی کنیم.

پکس گلد چیست؟

Pax Gold یک ارز دیجیتال است که توسط طلای واقعی پشتیبانی می‌شود. یک PAXG معادل یک اونس تروی خوب از طلا است، به این معنی که ارزش سرمایه‌گذاری شما با قیمت بازار طلا در نوسان خواهد بود.

طلای دیجیتال چیست؟

برخی از ارزهای دیجیتال پشتوانه‌هایی از دلار، یورو یا شاید طلا داشته باشند. به ارزهایی که پشتوانه‌ی آن‌ها طلا است، طلای دیجیتال گفته می‎شود. شما می‌توانید بدون خریدن طلا، این فلز با ارزش را ذخیره‌ کنید. همان‌طور که قیمت طلای واقعی نوسان دارد، ارزش طلای دیجیتال هم مانند طلا تغییر خواهد‌کرد.

تفاوت طلای واقعی و طلای دیجیتال

یکی از تفاوت‌های طلای واقعی و طلای دیجیتال این است که برای خرید طلای دیجیتال مجبور نیستید به مکانی خاص مراجعه کنید و پس از خرید نگران نگهداری آن باشید. شما می‌توانید طلای دیجیتال را از طریق کیف پول‌های دیجیتال به راحتی ذخیره کنید و در صرافی‌های معتبر آن‌ها را به فروش برسانید.

این روزها که بازار ارزهای دیجیتال داغ است و تقریباً تمام مردم دنیا با آن آشنا شدند، به زودی شاهد استفاده از این ارزها به عنوان روش پرداخت خواهیم بود. در این موارد قطعاً استفاده از پکس گلد بهتر از خرید و فروش کردن کالاهای مختلف با طلاست. فرض کنید می‌خواهید یک جوراب بخرید، قطعاً طلای واقعی روش پرداختی مناسبی نخواهد بود. از طرفی جابه‌جایی و حمل آن نیز مشکل است.

با توجه به این مزایا و سهولت در استفاده، باید بگویم که شاید PAXG گزینه با ارزش‌تری نسبت به طلا باشد، هرچند که قیمت پکس گلد و طلا یکسان است!

چرا PAX Gold ترند شده است؟

استیبل کوین‌ها نوع جدیدی از ارز دیجیتال هستند که توسط دارایی‌های باثبات مانند ارز فیات یا طلا واقعی پشتیبانی می‌شوند. ثبات دارایی واقعی در کنار کارایی بلاک چین در این ارزها ترکیب می‌شود. به همین دلیل بسیاری از سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال به نسخه‌های دیجیتالی دارایی سنتی مانند PAXG روی آوردند.

در میان استیبل کوین‌ها برخی از آنها از جمله تتر با پشتوانه دلار هستند و گاهی ممکن است تورم در بازار دلار روی این ارز تأثیر داشته باشد. در این حالت حتی سرمایه گذارانی که به دنبال استیبل کوین هستند نیز برای فرار از تورم دلار، PAXG را به عنوان جایگزینی برای ارزهای دیجیتال پرنوسان‌تر انتخاب می‌کنند.

چرا در پکس گلد سرمایه‌گذاری کنیم؟

سرمایه‌گذاری در پکس گلد مانند این است که طلای خود را داشته باشید اما بتوانید آن‌را به راحتی هزینه کنید! PAXG به عنوان یک توکن ERC20 در بلاک چین اتریوم، تراکنش‌های سریع، ایمن و همچنین امکان انتقال آسان طلا به سایر کیف پول‌های سازگار با اتریوم را ممکن می‌سازد. به علاوه، دیگر نگران امنیت طلای خود یا هزینه‌های نگهداری از آن نباشید.

به قول وارن بافت (Warren Buffett): “طلا راهی برای ادامه دادن به ترسی طولانی مدت بوده، و هر از گاهی بهترین گزینه است.” با استفاده از پکس گلد، می‌توانید بدون ترس از مسائل امنیتی و مشکلات ذخیره‌سازی، طلای خود را برای مدت طولانی نگهداری کنید.

یکی دیگر از مزایای پکس گلد تقسیم‌پذیر بودن آن است؛ یعنی می‌توانید هر چقدر که می‌خواهید خرید کنید. همانطور که سرمایه‌گذار معروف، جورج سوروس (George Soros)، می‌گوید: “این مهم نیست که شما درست می‌گویید یا اشتباه می‌کنید، مهم این است که زمانی که حق با شما بود چقدر پول به دست آوردید و زمانی که اشتباه می‌کردید چقدر ضرر کردید!” با پکس گلد می‌توانید در مقادیر کم سرمایه‌گذاری کنید و همچنان از مزایای سرمایه‌گذاری طلا لذت ببرید.

 

چگونه پکس گلد را بخریم؟

خرید Pax Gold مانند آب خوردن است. می‌توانید آن را در صرافی‌های ارز دیجیتالی که از PAXG پشتیبانی می‌کنند، از جمله والکس، خریداری کنید؛ البته قیمت PAXG با قیمت فعلی در بازار طلا تعیین می‌شود. نیازی نیست برای بدست آوردن طلا حفاری کنید، یا در رودخانه‌ها به دنبال آن بگردید. شما می‌توانید به مقدار دلخواه خرید PAXG را در دستور کار قرار دهید و همه این کارها با کلیک روی یک دکمه انجام خواهد‌شد.

یک سرمایه‌گذار بزرگ به نام پیتر لینچ (Peter Lynch) گفت: “در این تجارت، اگر شما خوب باشید، شش بار از ده بار حق با شماست. شما هرگز نمی‌توانید نه بار از ده بار اشتباه نکرده باشید.”

با Pax Gold، لازم نیست همیشه حق با شما باشد تا کار درست را انجام دهید، زیرا تمام مزایا و معایب این سرمایه‌گذاری برای شما روشن است. با توجه به اینکه خرید و نگهداری طلای واقعی دشوار بوده و این ارز ریسک‌های خریداری کردن طلا را ندارد، به نظر می‌آید که می‌تواند جایگزین مناسبی برای طلای واقعی باشد.

چرا PAX Gold ترند است؟

Pax Gold روند رو به رشدی دارد، زیرا سرمایه گذاران هم متوجه مزایای این ارز شده‌اند. پکس‌گلد به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا به راحتی طلا را بدون نیاز به ذخیره‌سازی یا نگرانی‌های امنیتی، خریداری و نگهداری کنند. به علاوه، فناوری بلاک چین امکان افزایش امنیت و شفافیت بیشتر در تراکنش‌ها را فراهم می‌کند. این ارز مثل داشتن یک بلیط طلایی به دنیای سرمایه‌گذاری است. با پکس گلد، می‌توانید بخشی از روند بزرگ بعدی در سرمایه‌گذاری طلا باشید.

نتیجه‌گیری

قیمت پکس گلد با قیمت طلای واقعی ارتباط نزدیکی دارد. بنابراین Pax Gold یک شکل دیجیتالی از طلا است که می‌توان در صرافی‌های ارز دیجیتال خرید PAXG و فروش آن را دنبال کرد. این ارز راحتی و اطمینان را برای سرمایه گذاران به ارمغان می‌آورد تا بدون هیچ زحمت و هزینه‌ای طلا ذخیره کنند. بنابراین، چه یک سرمایه گذار باتجربه باشید و یا تازه شروع به کار کرده‌اید، Pax Gold یک فرصت طلایی است که نباید از دست داد.

 

منبع: گویا آی‌تی

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *