معرفی اپلیکیشن های خرید آنلاین جدید 

معرفی اپلیکیشن های خرید آنلاین جدید 
  • 1401/11/13
  • گویا آی تی
  • 0

خرید کردن با اپلیکیشن خرید آنلاین می تواند مزایای ویژه ای به دنبال داشته باشد. مهم ترین مزایای این نوع خریدهای اینترنتی می توان به این موارد اشاره کرد؛ صرفه جویی بیشتر در زمان از دیگر امکانات ویژه ای است که این نوع خرید کردن ایجاد می کند. دسترسی ساده تر به انواع کالاها با تنوع بیشتر می تواند از دیگر مزایای مهم خرید از فروشگاه آنلاین باشد.

دسترسی به تخفیف ها از دیگر امکانات اساسی انواع خریدهای اینترنتی خواهد بود. برای اطلاع از تخفیف های مناسبتی هر اپلیکیشن پیشنهاد می کنیم صفحه اینستاگرام هر یک را دنبال کنید و آن را به لیست علاقه مندی های اینستاگرام خود اضافه کنید.

علی بابا اپلیکیشن تخصصی خرید انواع بلیط

اپلیکیشن خرید آنلاین علی بابا به صورت تخصصی انواع بلیط هواپیما و اتوبوس و قطار را به مشتریان عرضه می کند. پشتیبانی ۲۴ ساعته در این نرم افزار خرید آنلاین از ویژگی های ممتاز آن محسوب می گردد.

با کمک این نرم افزار یک لیست همیشگی و تازه از انواع بلیط های مورد نیاز خود را در دسترس خواهید داشت. طراحی کلی این برنامه بسیار ساده و امکانات استفاده شده در آن کاربردی است. تمامی افراد به سادگی می توانند بلیط مورد نیاز خود را از این طریق خرید کنند. حتی افراد کم سواد جامعه یا افراد ناآگاه نسبت به اینترنت قدرت خرید بلیط از این نرم افزار را دارند. پدربزرگ ها و مادربزرگ های شما هم به یکی از بزرگ ترین مشتریان این اپلیکیشن کاربردی تبدیل خواهند شد. حجم کلی این برنامه کم بوده و فضای زیادی را در گوشی شما اشغال نخواهد کرد. در واقع این مزیت اصلی نرم افزار علی بابا می باشد.

اسنپ فود تجربه سریع و راحت خرید آنلاین غذا

اسنپ فقط یک برنامه برای دسترسی راحت تر شما به ماشین برای رفت و آمد نخواهد بود. امکان ارسال بسته های غذایی و سفارشات توسط اپلیکیشن خرید آنلاین اسنپ فود از مزایای ویژه این برنامه خواهد بود. پشتیبانی این برنامه هم به صورت کاملا ۲۴ ساعته خواهد بود. در هر ساعتی از شبانه روز امکان سفارش غذا و ارسال آن به سایر نقاط شهر توسط این نرم افزار وجود دارد.

حجم پیام های ارسالی برای سفارش غذا معمولا در این برنامه بالاست. به همین دلیل شاید امکان بهره وری از پشتیبانی ثابت برای این برنامه لازم باشد. مزیت دیگر این برنامه لیست کردن نام رستوران های اطراف شما و کوتاه تر کردن مسیر انتخاب غذا است. با این نرم افزار بسیار ساده تر می توانید برای یک روز تعطیل غذا سفارش دهید.

مدیسه : بهترین فروشگاه لباس آنلاین در جیب شما

اگر به دنبال یک فروشگاه آنلاین لباس خوب هستید، اپلیکیشن خرید آنلاین مدیسه دقیقا چیزی است که نیاز دارید. انواع برندهای معتبر داخلی و خارجی در این نرم افزار عرضه می شود. از این نظر دیگر نیازی به جستجو در بین کالاهای مختلف جهت خرید بهتر نیست. با مدیسه انتخاب لباس، ساده تر از گذشته خواهد شد. تخفیف های روزانه و حراجی های معتبر و مناسب از بهترین بخش های این فروشگاه آنلاین فروش لباس است. شما به راحتی می توانید این نرم افزار را از طریق برنامه بازار یا از داخل سایت مدیسه به صورت مستقیم دریافت کنید.کار با محیط اصلی این برنامه بسیار ساده است.

یک مثال معروف به یافتن شیر مرغ تا جان آدمیزاد در این فروشگاه اشاره می کند. گستردگی انواع کالاهای اساسی می تواند یک مزیت بسیار عالی برای این فروشگاه اینترنتی باشد. انواع محصولات آرایشی و بهداشتی به صورت تخصصی در این فروشگاه نیز عرضه می شود.

خرید کادو برای افراد مختلف از این نرم افزار امکان پذیر است. می توانید به عنوان یک هدیه جالب انواع لباس را برای عزیزان خود خریداری کنید و یا با بازدید از صفحه هدیه مدیسه، ایده های جذابی برای هدیه به عزیزان خود پیدا کنید. اگر هم برای اولین بار از مدیسه خرید می کنید، حتما از کد تخفیف داخل مدیسه استفاده کنید و یک تخفیف جانانه هم بگیرید.

تخفیفان نرم افزاری جدید با ویژگی های تازه

اپلیکیشن خرید آنلاین تخفیفان شما را برای انتخاب کالاهایی با قیمت مناسب یاری می کند. وجود تنوع زیاد در تخفیفان به عنوان بزرگ ترین مزیت آن شناخته می شود. برای بیشتر خریدهای خود می توانید از این نرم افزار تخفیف بگیرید. بازه کلی تخفیف ۳۰ تا ۹۰ درصد برای انواع کالاهای ورزشی و خوراکی اعمال می شود. برای کالاهای مختلف معمولا در همین حد تخفیف در نظر گرفته می شود. بیشتر تخفیف های جدی در جشنواره های مختلف این نرم افزار ارائه می گردد. تقریبا می توان گفت نرم افزار تخفیفان برای تمامی شهرهای ایران فعال است. تمامی شهرهای بزرگ و مراکز استان ها به طور کامل از خدمات این نرم افزار بهره مند هستند.

در این اپلیکیشن خرید آنلاین حرفه ای دریافت کدهای تخفیف فروشگاه های معتبر نیز ارائه می شود. در این صورت به راحتی می توان امکان استفاده از کالاهای تخفیف دار و جشنواره های این برنامه ها را به دست آورد.

 

اکالا یک نام معتبر برای خرید آنلاین

حتما تا به حال نام فروشگاه ا کالا را چندین مرتبه در آگهی های بازرگانی شنیده اید. دلیل این میزان تبلیغ حرفه ای برای این اپلیکیشن خرید آنلاین چیست؟ ضمانت بازگشت کالا حتی ۷۲ ساعت پس از خرید دقیقا دلیل اصلی اعتبار بالای این برنامه است. ارسال سریع کالاها در سریع ترین زمان ممکن و با هزینه ای مناسب از دیگر مزایای مهم موجود در این برنامه خواهد بود. اپلیکیشن پرداخت حرفه ای نامی است که با ا کالا داده می شود. دلیل این نام گذاری امکان پرداخت هزینه به صورت مستقیم از طریق این اپلیکیشن خرید آنلاین است.

یکی از بهترین برنامه ها برای خرید لوازم جانبی دیجیتالی ا کالا است. امکان دسترسی به طیف وسیعی از کالاها مهم ترین مزیت حرفه ای این برنامه است. مشخصات کالا ها به صورت کامل و با جزئیاتی دقیق در این برنامه قید شده است. از این طریق امکان یک خرید حرفه ای برای شما فراهم می شود. از دیگر امکانات ویژه تعبیه شده در این برنامه امکان بازگردانی کالا ۷ روز بعد از خرید است.

نرم افزارهای مناسب برای خرید کادو

از بین برنامه های یاد شده بهترین مورد برای خرید کادو، بی شک مدیسه است. این نرم افزار جهت ارائه تخفیف های مناسب و عرضه کالاهای ویژه کادو بسیار خوب هستند. مدیسه به عنوان قدیمی ترین و بهترین برنامه ویژه خرید کادو طی سال های اخیر شناخته شده است. لازم  به ذکر است که مدیسه در جشنواره برند محبوب توانست از طرف مردم به عنوان بهترین فروشگاه آنلاین مد و پوشاک شناخته شود.

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *