عشق و حمایت خیریه کوینکس در مقابل زلزله زدگان خوی

عشق و حمایت خیریه کوینکس در مقابل زلزله زدگان خوی
  • 1401/12/7
  • گویا آی تی
  • 0

کوینکس به کمک سیستم خیریهای که راه اندازی کرده است، توانست تا در یک اقدام انساندوستانه به زلزلهزدگان خوی و روستاهای اطراف آن کمکرسانی کند.

این صرافی که بهعنوان محبوبترین پلتفرم خرید و فروش رمزارز در ایران شناخته میشود با حمایت از سیستم بلاکچین، قصد دارد تا قدم بزرگی در توسعه شرایط جوامع بردارد.

پس برای پوشش کامل این خبر و بررسی دلایل کوینکس جهت برگزاری رویدادهای بشردوستانه با ما همراه باشید. زیرا قصد داریم تا شما را با مزیتهای این سازمان و اهدافی که به دنبال تحقق آن‌ها است، آشنا کنیم.

صرافی کوینکس به یاری مردم زلزله زده خوی آمده است

با توجه به خسارتهای واردشده به خوی و روستاهای اطراف آن، برآورد شده که ۳ هزار واحد از خانههای مسکونی این منطقه، دچار خسارت و آسیبهای شدیدی شدهاند.

همچنین گزارش اعلامشده، حاکی از آن است که در این زلزله ۵۷۰ تن زخمی و ۳ نفر کشته شدهاند که این حادثه، موجب عزادار شدن استان آذربایجان غربی و کشور ایران شده است.

در همین راستا سازمان coinex بهعنوان یک فعال اجتماعی در زمینه کمکهای انساندوستانه، اعلام کرد که در طی یک رویداد، قصد یاری‌رساندن به مردم خوی و ۷۰ روستای آن را دارد.

این رویداد شامل خرید تجهیزاتی از قبیل چادر، بخاریبرقی و پتو میشود که coinex نسبت به پیشبرد این هدف با جدیت و کاملا سرسختانه پای تعهد خود باقی مانده است.

خیریه کوینکس ، توسط افراد محلی مورد اعتماد، توانست خانواده های بی بضاعت، بی سرپرست و… را شناسایی و کمک های خود را در مسیر درست اهدا کند.

همچنین این خیریه از انجمن ناشنوایان و معلولین نخاعی که بیش از پیش به این کمک ها نیاز داشت و به فراموشی سپرده شده بودند نیز، حمایت کرد و مقداری از حمایت های خود را وقف افراد این انجمن کرد.

خبر خوب این است که در پی پیادهسازی و اجرای این رویداد، مردمی که در روستاهای اطراف خوی سکونت دارند، توانستند با تامینشدن بخش کوچکی از امکانات، امید بیشتری برای پیروزی در این چالش بهدست آورند.

شرکت کوینکس

شرکت coinex در سال ۲۰۱۷ با هدف حمایت از سیستم بلاکچین و راهاندازی خدمات مربوط به ارز دیجیتال خود را به دنیا معرفی کرد.

این صرافی تاکنون دستاوردهای چشمگیری در زمینه خرید و فروش انواع رمزارز و پایهگذاری یک سیستم امن برای سرمایهگذاران داشته است.

همچنین با دنبالکردن اهدافی فراتر از گسترش بیزینس خود، قادر به کسب اعتبار و حمایتهای مردم در سطح بینالملل بوده است.

خدمات کوینکس

شرکت coinex بهعنوان بهترین سازمان ارز دیجیتال خارجی در ایران، خدمات خود را به ارائه بازارهای اسپات و معاملات مارجین محدود نمیکند.

این سازمان با پشتیبانی از معاملات مارجین و حمایت از طیف گستردهای از ارزهای دیجیتال، توانسته تا لقب مطمئنترین ارائهدهنده خدمات مربوط به سرمایهگذاری دیجیتال را از آن خود کند.

آخرین خدمت coinex به برگزاری رویدادهای انساندوستانه مربوط میشود که تکتک این رویدادها میتوانند با تاثیرات مثبت خود، جهان را به فضای ایمنتری برای افراد جامعه تبدیل کنند.

محبوبیت کوینکس

سازمان coinex به دلیل رعایت حقوق سرمایهگذاران در رابطه با سیاستهای حفظ حریم خصوصی و تامین امنیت آن‌ها، توانسته تا به محبوبیت زیادی در بین مخاطبین خود دست یابد.

این سازمان با دریافت کمترین کارمزد ممکن از کاربران به جایگاه ویژهای در مسئله سرمایهگذاری و خرید و فروش رمزارزها دسترسی پیدا کرده است.

Coinex تنها شرکت بینالمللی است که سرویسهای خود را به تمام دنیا، حتی کشورهای تحریمشده مثل ایران ارسال میکند.

سرمایهگذاران این پلتفرم هیچ نگرانی از بابت مشکلات مربوط به تغییر آیپی و قطع ناگهانی خدمات خود نداشته و به کوینکس وفادار هستند.

رویدادهای اجرا شده توسط کوینکس

رویدادهای اجرایی توسط coinex محدود به رخدادهای طبیعی، کمک به مردمان محروم، همایشهای ورزشی و برگزاری عید در کشورهای مختلف میشود.

خیریه کوینکس در سال ۲۰۲۱ بهواسطه برگزاری لیگ جهانی راگبی که هر ۴ سال یکبار نیاز به اسپانسر دارد، توانست تا افراد زیادی را به سیستم بلاکچین و مزایای آن علاقهمند کند.

این سازمان بعد از رویدادهای ورزشی، کمان خود را به سمت عیدهای رسمی و مذهبی در کشورهای مختلف حتی ایران نشانه گرفت و در مدت کوتاهی، موفق به آگاهکردن مردم از سیستم بلاکچین شد.

بعد از تمام اینها، coinex این بار با یاریرساندن به مردم خوی و روستاهای اطراف آن، توانست یک بار دیگر حسن نیت خود را به دنیا نشان داده و ریشههای بلاکچین را در بازار کریپتو قویتر کند.

سیستم بلاکچین و تاثیر آن روی جامعه

سیستم بلاکچین مربوط به حفظ امنیت اطلاعات میشود. این سیستم در بازار ارز دیجیتال نقش پررنگی ایفا میکند، از این رو توانسته تا در مدت زمان کوتاهی میزان کارآمدی خود را به دنیا ثابت کند.

از سیستم بلاکچین میتوان در رایگیری و انتخابات استفاده کرد. چراکه شرایط تقلب و عدم احترام به اطلاعات ارسالشده توسط مردم در رایگیریها زیاد است.

این سیستم با حمایت از هویتسنجی، باعث حفظ امنیت تکتک افراد یک جامعه میشود. زیرا امنیت افراد درگرو اطلاعات آن‌ها نهفته است.

اطلاعات مربوط به تولید و فروش همه محصولات توسط سیستم بلاکچین امکانپذیر است. این سیستم میتواند تمام مراحلی که به رهگیری انواع کالا ارتباط دارد را در خود ثبت کند.

حوزه علم و سلامت نمیتواند بدون وجود بلاکچین به فعالیت خود ادامه دهد. زیرا محققان و پزشکان میتوانند با ثبت تحقیقات خود و به اشتراک گذاشتن آن‌ها با سایر پزشکان، مراقب وقت و انرژی خود باشند.

بدون وجود سیستم بلاکچین امکان دارد که چند گروه مختلف از محققین، وقت خود را صرف موضوعات و آزمایش‌های تکراری کنند که این سیستم قادر است تا از بروز چنین اتفاقی جلوگیری کند.

نقش سیستم بلاکچین در بازار کریپتو

ایمنبودن اطلاعات سرمایهگذار و ثبت گزارشهای خرید و فروش او، اولین فاکتور مهم در حفظ نظم بازار کریپتو است که سیستم بلاکچین میتواند چنین نظمی را به وجود آورد.

شرکت کوینکس قصد دارد تا با معرفی مزایای سیستم بلاکچین، افراد بیشتری را به سمت بازارهای ارز دیجیتال جذب کند.

هدف کوینکس این است که سیستم حاکم بر بازار کریپتو را روی جوامع انسانی پیادهسازی کند. زیرا بلاکچین قادر است تا جهان را به جای امنتری برای نسل بشر تبدیل کند.

جمعبندی

شرکت کوینکس به خاطر حمایتهای زیادی که از سرمایهگذاران سرتاسر دنیا میکند، بهعنوان یک سازمان محبوب در سطح بینالملل شناخته میشود.

این شرکت با هدف همهگیری سیستم بلاکچین به دنبال انجام فعالیتهای انساندوستانه است. آخرین فعالیت کوینکس مربوط به زلزلهزدگان استان آذربایجان غربی و خوی میشود.

کوینکس با ارسال تعداد قابل توجهی پتو، چادر و بخاریبرقی همدردی خود را با ایران و مردم خوی و روستاهای اطراف آن به اشتراک گذاشت.

نتیجه اقدامات بشردوستانه کوینکس آشنایی روزافزون مردم جهان با سیستم بلاکچین و بازار کریپتو است که این نتیجه باعث میشود تا دنیا در جهت بهتری به رشد خود ادامه دهد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *