راحت ترین راه خرید گیفت کارت و جم بازی

راحت ترین راه خرید گیفت کارت و جم بازی
  • 1401/12/24
  • گویا آی تی
  • 0

خرید گیفت کارت و جم بازی در دنیای امروز که به عنوان دنیای ارتباطات، اینترنت و سرعت شناخته می شود می تواند مزیت های متعددی برای کاربران مختلف از جمله دانشجویان، نتورکرها، گیمرها و … داشته باشد.

گیفت کارت نوعی کارت هدیه است که دارای یک مقدار مشخص اعتبار غیر نقدی است و این اعتبار قابلیت انتقال به حساب ها و اشخاص دیگر را ندارد.

جم بازی نیز نوعی ارز رایج در بازی های موبایلی و ویدیویی است که به گیمرها اجازه دسترسی به امکانات، آیتم ها و آپشن ها مختلف را می دهد و باعث بهبود سطح مهارت ها و پیشرفت آنها می شود.

امروزه شرکت های معتبر تجاری و استودیوهای بازی سازی گیفت کارت ها و جم بازی های مختلف را در اختیار کاربران قرار می دهند و به آنها کمک می کنند که در هزینه ها، زمان و انرژی خود صرفه جویی کنند و از خدمات، محصولات و برنامه های مختلف نهایت استفاده را ببرند.

ارز بازی های موبایلی و ویدیویی

بازی های موبایلی و ویدیویی امروزه محبوبیت بالایی داشته و بیش از نیمی از مردم جهان از آنها برای سرگرمی و کسب درآمد استفاده می کنند.

شرکت های بازیسازی علاوه بر تولید بازی می توانند از طریق عرضه جم بازی ها نیز کسب درآمد کنند. در اصل گیمرها می توانند با خرید جم بازی از تمامی امکانات و آپشن های موجود در بازی ها بهره ببرند و خرید درون برنامه ای اندروید و ios مورد نظر خودشان را انجام بدهند.

خرید یوسی پابجی موبایل و شارژ یوسی پابجی موبایل، خرید الماس ایمو، خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل، خرید گیفت کارت فری فایر، خرید ویباکس فورتنایت، خرید جم فری فایر و خرید ارز رایج سایر بازی ها امکان تجربه رقابت های جذاب تر و لذتبخش تری را به گیمرها می دهد.

رایج ترین گیفت کارت ها

خوشبختانه امروزه کاربران تمامی شرکت های معتبر سراسر جهان می توانند از گیفت کارت های مختلف استفاده کرده و به محصولات، خدمات و برنامه های مختلف آنها دسترسی داشته باشند. هر کدام از این کارت ها می توانند کاربردهای متفاوتی داشته باشند.

  • با خرید گیفت کارت مینت از شرکت Paymentwall می توان اقدام به انجام تراکنش های مختلف بین المللی کرد.
  • با خرید گیفت کارت اپل از کمپانی اپل می توان از برنامه ها و خدمات ios بهره برد.
  • با خرید گیفت کارت گوگل پلی از برند گوگل می توان از خدمات و برنامه های Google Play Market بهره مند شد.
  • خرید گیفت کارت پلی استیشن از شرکت سونی امکان شارژ حساب کاربران در در شبکه PlayStation Network را خواهد داد.
  • خرید گیفت کارت ریزر گلد و خرید گیفت کارت ریزر گلد گلوبال از کمپانی Razer به گیمرها اجازه استفاده از بازی های مختلف را خواهد داد.
  • با خرید گیفت کارت استیم از شرکت Valve امکان عضویت در شبکه استیم ایجاد می شود و کاربران می توانند با خرید گیفت کارت استیم ترکیه، خرید گیفت کارت استیم آرژانتین و سایر گیفت کارت های این شرکت به برنامه های مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.
  • خرید گیفت کارت ایکس باکس و خرید گیفت کارت ۱ دلاری ایکس باکس از شرکت مایکروسافت امکان استفاده از خدمات و برنامه های این کمپانی را برای افراد ممکن می سازد.

خرید ساده جم بازی و گیفت کارت

به صورت کلی برای اطمینان بیشتر لازم است که برای خرید محصولاتی همچون ویزا کارت و مستر کارت تحویل آنی، خرید گیفت کارت ریزر گلد فیلیپین، جم بازی و … به نکاتی همانند موارد امنیتی، کارمزدها و مالیات ها، تاریخ انقضا و محل مورد استفاده، نوع محصول، سابقه و اعتبار فروشگاه عرضه کننده، ، کاربردهای آن و ارز موجود در آنها، میزان اعتبار کارت و جم بازی و … توجه داشت.

سایت پرشین گیفت کارت یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی فعال در حوزه گیفت کارت و جم بازی است و با برخورداری از پشتیبانی آنلاین قبل و بعد از خرید، امکان شارژ فوری محصولات درون برنامه ای، شارژ فوری خرید سکه بازی، داشتن درگاه بانکی مطمئن، داشتن SSL مطمئن و … امکان خرید مطمئنی را برای کاربران فراهم  می کند. کاربران می توانند با خیالی آسوده اقدام به خرید سی پی کالاف دیوتی، خرید گیفت کارت ریزر گلد مالزی، خرید جم بازی ها، خرید گیفت کارت گوگل پلی، خرید گیفت کارت پلی استیشن و … نمایند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *