بهترین برندها برای خرید لاستیک و لنت ترمز خودروهای داخلی و خارجی

بهترین برندها برای خرید لاستیک و لنت ترمز خودروهای داخلی و خارجی
  • 1402/2/4
  • گویا آی تی
  • 0

همه ما می‌دانیم که رسیدگی به خودرو و خرید قطعات اصل و با کیفیت برای آن، شاید یکی از دشوارترین کارهایی باشد که صاحب خودرو با آن مواجه است. در بازار لوازم خودرو نام برندهای بسیار متعددی را می‌شنویم که بدون شک از میان همه آنها تنها تعدادی اندکی را می‌شناسیم و هیچ اطلاعات و آگاهی از دیگر برندها نداریم. بدیهی است که شناخت و آشنایی با برندهای مختلف در این زمینه و یا حداقل آشنایی با بهترین آنها به ما کمک می‌کند تا بهترین خرید لوازم مصرفی خودرو را تجربه کنیم و همیشه خودرویی سلامت و سرحال داشته باشیم.

با وجود محدودیت‌های بازار لوازم خودرو و گرانی‌های سرسام آوری که همه ما شاهدش هستیم صاحبان و مکانیک‌های خودرو به دنبال کمبود قطعات و قیمت‌های نجومی آنها به کالاهای چینی رو آورده‌اند تا بتوانند با هزینه‌ای مناسب‌تر قطعات مصرفی خودرو را تامین کنند. در این میان، حتما این جمله را زیاد خواهید شنید که کالاهای چینی بی‌کیفیت بوده و کارایی مورد نظر را ندارد. اما آیا این موضوع برای تمامی قطعات و برندها صدق می‌کند؟ در این مقاله ضمن آنکه می‌خواهیم در خصوص قطعات مهمی از خودرو صحبت کنیم، ابتدا قصد داریم به مهم‌ترین عضو خودرو یعنی لاستیک و همچنین به موضوع خرید لاستیک چینی بپردازیم تا بدانیم آیا می‌شود با هزینه‌ای معقول و مناسب صاحب لاستیکی با کیفیت شد؟

آیا خرید لاستیک چینی کار درستی است؟

همانطور که گفتیم قطعات و لاستیک‌های چینی، به دلیل قیمت ارزان‌تر، در بازار ایران، محبوبیت بالایی پیدا کرده‌اند و فروش بسیار خوبی دارند. حرف و سخن درباره این لاستیک‌ها به اندازه‌ای زیاد است که برای کسی که می‌خواهد اولین تجربه خرید لاستیک چینی را داشته باشد طبیعی است که خرید او با تردید هم همراه باشد. فرقی نمی‌کند که یک لاستیک معمولی برای سفرهای شهری و بین شهری بخواهید یا یک لاستیک آفرود برای گشت و گذار در طبیعت، سلامت و کیفیت لاستیک اهمیت بسیار زیادی دارد چرا که مستقیما جان راننده و سرنشینان وابسته به کیفیت آن است و دقت و وسواس در خرید آن اهمیت بالایی دارد.

و اما در پاسخ به این پرسش که آیا خرید لاستیک چینی کار درستی است یا نه باید بگوییم که مانند بسیاری از برندها، مسلما تمامی محصولات برندهای چینی نیز کیفیت پایینی نخواهند داشت و قطعا در میان تولید کنندگان انبوه این کشور، برندهای زیادی هستند که لاستیک و دیگر قطعات آنها از کیفیت استاندارد و گواهینامه‌های بین‌المللی برخوردار است. برای آنکه یک خرید مطمئن پیش رو داشته باشید ما در اینجا ۵ لاستیک چینی با کیفیت و خوشنام را معرفی می‌کنیم تا با شناخت آنها بتوانید بهترین مدل لاستیک چینی را برای خودروی خود خریداری کنید. ۵ برند محبوب لاستیک چینی شامل موارد زیر می‌شوند:

  1. لاستیک کین فارست
  2. لاستیک ترک مکس
  3. لاستیک تری انگل
  4. لاستیک نرئوس
  5. لاستیک گرین ترک

بهترین لاستیک برای گشت و گذار در طبیعت

در سال‌های اخیر علاقه به سفرهای آفرودی در افراد بسیار زیاد شده است. این گروه از علاقه‌مندان به طبیعت با ماشین‌هایی مجهز به دل کوه و دشت و صحرا می‌زنند و از مناظر شگفت‌انگیز این مناطق نهایت لذت را تجربه می‌کنند. برای سفر کردن با ماشین آفرودی بدون شک به یک لاستیک مخصوص یا همان لاستیک آفرود نیاز خواهید داشت. ساختار و طراحی این تایرها به گونه‌ایست تا در جاده‌های مختلف بدون نگرانی و مشکلات فنی بتوانید رانندگی کنید و لذت ببرید.

به بیان دیگر، لاستیک آفرود، مهم‌ترین بخش یک خودروی آفرودی را تشکیل می‌دهد و اهمیت بسیار زیادی در میزان قدرت خودرو و کنترل پذیری آن دارد. به همین علت، لازم است در هنگام خرید لاستیک آفرودی به برندهای تولید کننده لاستیک توجه ویژه داشته باشید، چرا که محصولات هر برند برای اهداف خاصی ساخته شده‌اند و ممکن است هر لاستیک آفرودی مناسب استفاده شما نباشد.

اگر به دنبال لاستیک‌هایی با عملکرد خوب در شرایط خشک یا مرطوب هستید و خیلی نیاز به مقاومت در برابر سایش و شکستگی ندارید و قیمت هم برای شما مهم است، لاستیک کامفورسر و لاستیک گود ریچ، گزینه‌هایی عالی برای خرید لاستیک آفرودی به شمار می‌روند. این لاستیک‌ها در شرایط آفرودی، عملکرد قابل قبولی دارند، اما در جاده‌های معمولی ممکن است کمی صدای آزار دهنده تولید کنند. علاوه بر این، بعضی از این لاستیک‌ها در سایزهای خاص، قیمت بالاتری دارند.

نکته مهم: با توجه به اینکه هر نوع لاستیک آفرودی برای کاربردهای خاصی طراحی شده است، باید قبل از خرید لاستیک آفرود، تمامی نیازهای خود را سنجید و لاستیک‌ها را متناسب با مسیر آفرود خود، انتخاب نمایید. همچنین، مطمئن شوید که لاستیک‌هایی که خریداری می‌کنید، با خودروی شما سازگار هستند.

لنت ترمز، دومین قطعه مهم در خودرو

سیستم ترمز خودرو نیز همانند لاستیک جزو قطعات مهم و اساسی خودرو به شمار می‌رود. سلامت این قطعه و به طور کلی سیستم ترمز ماشین عملکرد صحیح ترمز و توقف خودرو در مواقع لزوم را به همراه خواهد داشت. در حین رانندگی و در چکاپ‌های دوره‌ای خودرو باید لنت‌ها بررسی شوند تا در صورت اتمام اقدام به تعویض آنها صورت گیرد. برای خرید لنت ترمز نیز همانند خرید لاستیک بهتر است تا برترین تولید کنندگان لنت دنیا را بشناسید تا در نهایت بتوانید بهترین مدل لنت ترمز در بازار را خریداری کنید. اگر بخواهیم یک لنت ترمز با کیفیت از یک برند بسیار محبوب را در اینجا معرفی کنیم می‌تواند انتخابمان لنت ترمز تکستار باشد.

تکستار یکی از برندهای معتبر لنت ترمز در بازار خودرو است. این لنت ترمز با فناوری‌های پیشرفته و با استفاده از متریال با کیفیت به منظور افزایش حداکثری عملکرد ترمز ساخته می‌شود. از جمله مزایای لنت ترمزهای تکستار می‌توان به عمر طولانی، عملکرد خوب در شرایط مختلف، کاهش صدای لنت ترمز و افزایش عملکرد لنت ترمز در سرعت‌های بالا اشاره کرد.

تکستار یک لنت ترمز آلمانی‌ست که اکثر مدل‌های آن برای انواع خودروها در سراسر جهان مناسب می‌باشد. اگر کمی جستجو کنید از بازخورد و نظرات استفاده کنندگان این لنت، می‌توانید متوجه شوید که تکستار توانسته رضایت حداکثری مشتریان خود را جلب نماید. تکستار در بازار ایران هم از جمله برندهایی است که خریداران روی کیفیت و دوام بالای آن اتفاق نظر دارند و همین باعث شده است که خیلی‌ها، به غیر از لنت تکستار، از هیچ لنت ترمز دیگری استفاده نکنند.

با توجه به محبوبیت بسیار زیاد لنت ترمز تکستار، متاسفانه شاهد هستیم که لنت ترمزهای تقلبی به وفور با نام و نشان برند تکستار به فروش می‌رسند. به همین علت، پیدا کردن لنت ترمز تکستار اصل، به کاری دشوار تبدیل شده است. توصیه می‌کنیم برای خرید لنت ترمز تکستار، حتماً به فروشگاه‌های معتبر لوازم مصرفی خودرو مراجعه کنید تا صاحب کیفیت اورجینال این لنت آلمانی شوید.

خرید لوازم و قطعات مصرفی خودروهای خارجی

اگر صاحب خودروهای خارجی و وارداتی باشید حتما می‌دانید این روزها پیدا کردن قطعات اورجینال و با کیفیت برای این خودروها به چه اندازه دشوار شده است. گاها صاحبان خودرو قطعاتی بی‌کیفیت و تقلبی را با قیمت‌های گزاف خریداری می‌کنند و در نهایت نیز صاحب قطعه‌ای با کارایی پایین می‌شوند. خرید قطعات یدکی بنز و قطعات یدکی بی ام و از جمله این موارد است که به شدت صاحبان این خودروهای لوکس را دچار مشکل کرده است.

اما آیا دیگر نمی‌توان قطعات اورجینال و اصل این خودروها را با قیمتی مناسب یافت؟ مسلما قطعات مصرفی که با این خودروها سازگار باشد نیز در بازار زیاد است اما سودجویانی که قصد دارند با قیمتی بالاتر این قطعات را به صاحبان خودرو بفروشند نیز کم نیستند. پس چاره کار در پیدا کردن یک فروشگاه معتبر و مطمئن برای خرید لوازم مصرفی خودروهای بنز و بی ام و است.

فروشگاهی که بتوان به راحتی و با خیال آسوده از کیفیت محصولات آن خرید قطعات مصرفی خودروهای خارجی را در آن انجام داد و تنوع محصولاتش به اندازه‌ای باشد که قادر باشیم از میان آنها مناسب‌ترین مدل‌ها را انتخاب کنیم. خرید اینترنتی این قطعات ساده‌ترین و راحت‌ترین شکل خرید است. فروشگاه اینترنتی یدک لند با سال‌ها سابقه در زمینه فروش قطعات مصرفی خودرو، یکی از مطمئن‌ترین مکان‌هایی است که می‌توانید به آن اعتماد کنید و از هر کجای کشور که هستید قطعات مورد نیاز خودرویتان را سفارش دهید.

این فروشگاه سال‌هاست که به صورت آنلاین قطعات مختلف خودروها را در بهترین برندها و با کیفیت اورجینال به فروش می‌رساند. برخورداری از نماد اعتماد و نشان ملی ثبت فروشگاه یدک لند مدارکی معتبر برای اعتماد به این فروشگاه آنلاین هستند. همچنین تضمین اصالت کالا، ۷ روز ضمانت بازگشت کالا، امکان پرداخت وجه در محل برای مشتریان ساکن تهران و ارسال فوری به سراسر کشور، فاکتورهایی هستند که با خرید از این فروشگاه دریافت خواهید کرد.

خرید لوازم مصرفی خودروهای بنز با قیمت مناسب و کیفیت اورجینال

همانطور که می‌دانید خودروهای بنز در سری‌ها و مدل‌های مختلفی عرضه می‌شوند. در فروشگاه اینترنتی یدک لند می‌توانید قطعاتی چون لاستیک، لنت ترمز، شمع و… برای سری‌های مختلف خودروی بنز را مشاهده و به راحتی قطعه مورد نظرتان را سفارش دهید. این قطعات از برندهای محبوب و مشهوری چون؛ لاستیک ترک مکس، کومهو، دانلوپ، نکسن، نانکن، لنت تکستار، آیسر، تامی و بسیاری دیگر وجود دارند. ضمنا در میان وجود قطعات در برندهای گوناگون، شما می‌توانید قطعه فابریک خودروی بنز را نیز در این فروشگاه بیابید و سفارش دهید.

خرید لوازم مصرفی خودروهای بی ام و با قیمت مناسب و کیفیت اصلی

شرکت بی ام و نیز خودروهای خود را در سری و مدل‌های مختلفی عرضه کرده است که سری ۱ تا ۷ و سری X، Z، I و بی ام و کلاسیک و بی ام و ۲۰۰۲ مدل‌هایی هستند که در کشور ما نیز وجود دارند و بسیاری صاحبان این مدل‌ها هستند. صاحبان خودروی بی ام و نیز می‌توانند هر قطعه‌ای که خودرویشان نیازمند است را بصورت فابریک یا از برندها با کیفیت و معتبری چون لاستیک ترک مکس، میشلن، پیرلی، کومهو، بریجستون،  لنت آیسر، تکستار، پوما، شمع بوش و… را از هر شهر و استانی از کشورمان ایران به صورت آنلاین سفارش دهند و در شهر یا استان خود قطعات خودرویشان را تحویل بگیرند.

ضمنا فروشگاه یدک لند برای راهنمایی بیشتر مشتریان خود امکان چت آنلاین و تماس تلفنی را فراهم کرده است تا اگر در زمان خرید نیز نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتری دارید بتوانید سوالات خود را از کارشناسان این مجموعه بپرسید و بهترین راهنمایی را برای خریدی مناسب دریافت نمایید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *