کدام یک از لوازم جانبی ایکس باکس را بخرم؟ بررسی ارزش خرید انواع لوازم جانبی Xbox

کدام یک از لوازم جانبی ایکس باکس را بخرم؟ بررسی ارزش خرید انواع لوازم جانبی Xbox
  • 1402/6/19
  • گویا آی تی
  • 0

چه تجربه کار با ایکس باکس را داشته باشید و چه طرفدار محصولات شرکت مایکروسافت، این یک حقیقت محض است که سری X و S این محصول جزو قدرتمندترین کنسول‌های بازی در جهان محسوب می‌شوند؛ با اینکه در بی‌نقص بودن این کنسول شکی نیست اما خرید لوازم جانبی ایکس باکس می‌تواند تاثیر مستقیمی برروی تجربه بازی و کار با این محصول منحصربه‌فرد داشته باشد.

اگر جزو کسانی هستید که بیشتر اوقات فراغت خود را با ایکس باکس خود صرف می‌کنید قطعا به این موضوع آگاه هستید که داشتن لوازم جانبی چقدر می‌تواند برروی تجربه شما تاثیر بگذارد و درک این لذت نیز با خرید هدست یا دسته Xbox چندین برابر خواهد شد؛ باتمام این اوصاف اگر قصد دارید تا به سطح بالاتری از لذت برسید، دراین مطلب تصمیم داریم تا بهترین و کاربردی‌ترین لوازم جانبی را به شما عزیزان معرفی کنیم.

انواع لوازم جانبی ایکس باکس

شما می‌توانید از لوازم جانبی ایکس باکس به عنوان هدیه نیز برای علاقه مندان به بازی‌های ویدیویی نیز استفاده کنید. خرید لوازم جانبی Xbox برای دوستان یا خانواده‌تان که به بازی علاقه دارند می‌تواند یک هدیه فوق العاده باشد. همچنین بعضی از لوازم جانبی ایکس باکس می‌توانند به شما کمک کنند تا به سطح بالاتری از بازی برسید و بهتر بازی کنید.

پیش‌از آن‌که بخواهید اقدام به خرید لوازم جانبی Xbox کنید باید آگاهی کاملی نسبت به انواع مختلف آن و ویژگی‌های هرکدام داشته باشید تا بتوانید براساس نیاز و بودجه خود بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات را تهیه کنید.

  1. دسته ایکس باکس

فرقی ندارد که کنسول بازی خود را از چه شرکتی تهیه کنید، چیزی که در تمام مارک‌های موجود در بازار مشابه است وجود تنها یک دسته بازی در جعبه است درحالی‌که بسیاری از افراد قصد دارند با دوستان و اطرافیان خود بازی کنند و وقت بگذارنند و همین امر سبب می‌شود تا دسته ایکس باکس اولین موردی باشد که در لیست خرید لوازم جانبی ایکس باکس قرار دهیم.

دسته Xbox معمولاً به دو روش کابل تایپ سی و بلوتوثی قابل استفاده است که براساس شرایط و فاصله شما تا کنسول می‌توانید یکی‌از این روش‌ها را به دلخواه انتخاب کنید؛ این محصول انواع مختلفی دارد که تمام آن‌ها از سطح دقت و حساسیت بالایی در شوک‌های آنالوگ برخوردار بوده و می‌توانند تجربه بازی بسیار خوبی را برای شما به ارمغان بیاورند.

  1. هدست ایکس باکس

یکی‌دیگر از مواردی که باید در لیست خرید لوازم جانبی Xbox خود قرار دهید، هدست مخصوص این کنسول است که شما در بازی غرق خواهد کرد؛ یک واقعیت تلخ این است که شما نمی‌توانید از هدست‌های معمولی یا همان سیمی برای ایکس باکس خود استفاده کنید و تنها هدست‌های مخصوص بدون دانگل و وسیله اضافی می‌توانند مستقیماً به کنسول شما متصل شوند.

هدست ایکس باکس در دو مدل ۷۰ و ۱۰۰ دلاری موجود است که صدای واضح، بدون نویز دارد و از انواع تکنولوژی صدا مثل DTS، Sonic و Dolby Atmos پشتیبانی می‌کند و تجربه بازی بسیار لذت بخشی را برای شما عزیزان فراهم می‌کند؛ یکی‌از ویژگی‌های این محصول وجود دکمه‌های کم و زیاد و Mute در کنار آن است که در هنگام بازی می‌توانید به‌راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

  1. ریموت مدیا

تمامی کنسول‌های ایکس باکس چیزی فراتر از یک کنسول بازی هستند به‌طوری‌که شما با داشتن این محصول می‌توانید به راحتی موزیک پلی کنید یا در سرویس‌های پخش خانگی، فیلم و سریال تماشا کنید که دراین صورت قطعا به ریموت مدیا آن احتیاج پیدا خواهید کرد.

  1. کارت حافظه SSD

اگر جزو کسانی هستید که با انتشار یک بازی انحصاری جدید برای ایکس باکس به سراغ آن می‌روید تا گیم پلی آن را تجربه کنید، قطعا حافظه این کنسول جوابگوی نیاز شما نخواهد بود و درنتیجه بهترین راه‌حل برای رفع این مشکل تهیه یک کارت حافظه SSD است که مستقیماً به دستگاه شما متصل شده و به راحتی می‌توانید تمام بازی‌های خود را ذخیره و اجرا کنید.

کارت حافظه یکی‌از ضروری‌ترین موارد در لیست خرید خرید لوازم جانبی ایکس باکس است که در سه مدل ۵۱۲ گیگاباتی، ۱ و ۲ ترابایتی عرضه می‌شود که برحسب حجم موردنظر شما قیمت این محصول نیز می‌تواند کاهش یا افزایش داشته باشد.

  1. پایه شارژر دسته بازی

یکی‌از معایبی که می‌تواند در پی استفاده از دسته بی سیم رخ دهد تمام شدن شارژ آن است؛ در نتیجه در زمان بازی باید همه حواستان به مقدار شارژ دسته‌ها باشد اما برای حل این مشکل محصولی را در لیست خرید لوازم جانبی Xbox قرار می‌دهیم که می‌تواند شما را از این موقعیت نجات دهد؛ از آن‌جایی‌که دسته ایکس باکس از باتری قلمی استفاده می‌کند، شما با جایگزین کردن آن با باتری قابل شارژ و پایه شارژر می‌توانید بهترین لحظات را تجربه کنید.

لازم به ذکر است که این پایه با داشتن ۲ عدد باتری لیتیوم پلیمری می‌تواند به‌صورت همزمان دو دسته بازی را شارژ کند که مدت زمان شارژ کامل دسته‌ها چیزی حدود ۲ الی ۳ ساعت خواهد بود.

  1. باتری دسته ایکس باکس

همان‌طورکه پیش‌تر به آن اشاره کردیم، باتری دسته Xbox از نوع قلمی است اما شما با تهیه باتری قابل شارژ که از نوع لیتیوم پلیمری است می‌توانید تا سال‌های سال از آن استفاده کنید؛ این باتری قابل شارژ توانایی نگه داشتن شارژ دسته ایکس باکس را تا ۳۰ ساعت دارد و با بهره‌گیری از کابل USB-C به راحتی می‌توانید آن را هنگام بازی کردن شارژ کنید.

در نتیجه اگر قصد خرید لوازم جانبی ایکس باکس را دارید، پس از دسته بازی این باتری دومین چیزی است که باید در لیست ضروریات خود قرار دهید تا علاوه‌بر ذخیره پول، شما را در صرفه‌جویی زمان نیز یاری دهد.

  1. پایه نگهدارنده دسته و هدست

آخرین موردی که قرار است در لیست خرید لوازم جانبی ایکس باکس قرار دهیم، پایه نگهدارنده دسته و هدست است؛ اگر جزو کسانی هستید که همیشه به‌دنبال مکانی مناسب برای نگهداری دسته ایکس باکس خود می‌گردید، داشتن یک پایه نگهدارنده می‌تواند این مشکل را برای شما حل کند.

این پایه درست در بالاترین قسمت کنسول بازی ایکس باکس متصل می‌شود و در نتیجه دسته بازی شما در تمام خطرات احتمالی به دور است؛ این پایه‌ها معمولاً از جنس پلاستیک فشرده هستند که می‌توانند همزمان استحکام کافی، انعطاف قابل قبول و وزن زیادی را تحمل کنند.

چگونه لوازم جانبی ایکس باکس موردنظر خود را تهیه کنم؟

یکی‌از مهم‌ترین موضوعاتی که پس‌از شناخت انواع لوازم جانبی ایکس باکس برای کاربران به‌وجود می‌آید این است که چگونه می‌توانند محصولات موردنظر خود را با اطمینان کامل نسبت‌به اصل بودن و مناسب بودن قیمت آن‌ها تهیه کنند که برای ساده کردن این مشکل ابتدا باید به شما عزیزان یادآوری کنیم که به علت تقاضای زیاد بازار نسبت‌به کنسول‌های بازی و لوازم جانبی آن‌ها، محصولات فیک و غیر اصلی تولید و عرضه شده‌اند که تشخیص آن‌ها بسیار مشکل است و در نتیجه خرید لوازم جانبی Xbox تنها از فروشگاه‌های معتبری چون اگزو گیم راه‌حل منطقی به‌نظر می‌رسد چراکه هیچ ارزانی بی علت نیست و هیچ گرانی بی حکمت!

درضمن شما می‌توانید برای خرید هدست ایکس باکس، دسته Xbox و سایر لوازم جانبی ایکس باکس، اینجا را کلیک کنید تا با قیمت استثنایی اقدام به تهیه این محصولات کنید.

مزایای خرید لوازم جانبی ایکس باکس از اگزو گیم چیست؟

فروشگاه اگزو گیم از سال ۱۳۹۵ تاکنون در زمینه فروش کنسول بازی ایکس باکس و لوازم جانبی آن، انواع لپ تاپ، سیستم گیمینگ و قطعات کامپیوتر، تجهیزات شبکه و موارد دیگر فعالیت دارد و به‌عنوان نماینده برندهای معتبری چون مایکروسافت، سونی، ایسوس، وسترن دیجیتال، اینتل، ریزر و غیره این اطمینان را به شما می‌دهد که محصولات اصل را با بهترین قیمت و بسته‌بندی در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد و مشاوران این مجموعه نیز همواره در تلاش‌اند تا بتوانند شما عزیزان را در امر خرید محصول موردنظر یاری دهند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *