آیا دانلود استوری اینستاگرام امکان پذیر است؟ آموزش دانلود استوری اینستاگرام

آیا دانلود استوری اینستاگرام امکان پذیر است؟ آموزش دانلود استوری اینستاگرام
  • 1402/8/17
  • گویا آی تی
  • 0

اینستاگرام یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی است. این برنامه به دلیل داشتن قابلیت های مختلف، این امکان را به کاربر می دهد که به ویدئوها و تصاویر مختلفی دسترسی داشته باشند. یکی از پرطرفدارترین بخش های اینستاگرام، قرار دادن استوری در صفحه شخصی است. در واقع این ویژگی موقعیتی را برای افراد فراهم کرده است تا ویدئو و تصاویر مورد نظر خود را از طریق استوری با دیگران به اشتراک بگذارند.

دیدن استوری های دیگران بسیار جذاب است. در حالی که قابلیت دانلود محتوا از طریق اینستاگرام وجود ندارد. بنابراین برای دانلود استوری از چه روشی می توان استفاده کرد؟ در این مقاله قصد داریم شما را با چگونگی دانلود استوری اینستاگرام و همچنین دانلودرهای مختلف برای این برنامه آشنا کنیم. پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید. 

دانلودر استوری اینستاگرام چیست؟

استوری اینستاگرام مملو از عکس و ویدئوهای جذاب است. در حالی که این موارد فقط برای ۲۴ ساعت قابل نمایش هستند. برای داشتن ویدئوها و تصاویر جذاب بهترین گزینه، استفاده از دانلودر است.

به طورکلی دانلودر ابزاری برای دانلود عکس، ویدئو، استوری و محتواهای مختلف است. این ابزار هم به صورت آنلاین و هم در قالب اپلیکیشن ارائه می شود. دانلودر این امکان را به کاربر می دهد که عکس و ویدئو، موسیقی، استوری، کامنت را از شبکه های اجتماعی مختلف مانند اینستاگرام، یوتیوپ، فیس بوک و رسانه های دیگر به راحتی دانلود کند.

به کمک این ابزار دیگر نیازی نیست که برای هر یک از شبکه های اجتماعی از دانلودر خاص استفاده کرد. برای استفاده از دانلودر فقط کافی است، لینک استوری یا ویدئو را در بخش جستجوی دانلودر کپی کنید. محتوا مورد نظر در چند ثانیه دانلود خواهد شد.

دانلودرهای استوری اینستاگرام

از چه ابزارهایی می توان برای دانلود استوری اینستاگرام استفاده کرد؟

سایت ها و برنامه های مختلفی برای دانلود استوری اینستاگرام طراحی شده اند. به طورکلی همه این ابزارها یک ویژگی مشترک دارند. به این صورت که در چند مرحله و در مدتی کوتاه محتوا مورد نظر را دانلود کرده و در اختیار کاربر قرار می دهند.

در مرحله اول باید لینک استوری را در کادر ورودی برنامه دانلودر وارد کنید. در مرحله بعد دکمه دانلود را زده و منتظر ذخیره محتوا باشید. به این ترتیب استوری با کیفیت مطلوب و در چند ثانیه دانلود می شود. البته علیرغم سهولت استفاده از دانلودرها، بهتر است با چند وب سایت مناسب برای دانلود استوری آشنا شویم.

  • اسنپ اینستا (Snapinsta)

وب سایت اسنپ ایستا به آدرس snapinsta.app این امکان را به کاربر می دهد تا استوری، ویدئو و عکس اینستاگرام را با کیفیت بالا دانلود کند. این وب سایت از سیستم عامل های اندروید و ios پشتیبانی می کند. به همین دلیل می توان از آن در پلتفرم های مختلف با سیستم عامل های گوناگون استفاده کرد. اگر علاقمند به دانلود استوری اینستاگرام با کیفیت مطلوب هستید، اسنپ ایسنتا را در خاطر داشته باشید.

برای دانلود محتوا مورد نظر از طریق این وب سایت فقط کافی است:

  • با مرورگر کروم یا فایرفاکس صفحه اینستاگرام را باز کنید.
  • روی استوری مورد نظر کلیک کنید.
  • آدرس URL استوری را کپی کرده و در کادر ورودی اسنپ ایسنتا وارد کنید.
  • دکمه دانلود را فشار دهید.

در چند ثانیه استوری مورد علاقه تان با بالاترین کیفیت دانلود می شود. از دیدن آن لذت ببرید.

وب سایت های مناسب برای دانلود استوری اینستاگرام

  • سیو آی جی (Save IG)

سیو آی جی از جمله برنامه هایی است که در سال ۲۰۲۳ افراد زیادی برای دانلود محتوای مورد نظر خود از آن استفاده کردند. این برنامه ابزاری برای دانلود ویدئو، عکس و استوری است. سیو آی جی این امکان را به کاربر می دهد که محتوا را با کیفیتی بالا و در زمانی بسیار کوتاه در حافظه سیستم خود داشته باشد.

Save IG تحت وب طراحی شده و برای استفاده از آن نیازی به نصب برنامه خاصی نیست. ضمن اینکه سیستم عامل های مختلفی را هم پشتیبانی می کند. از این برنامه می توان در پلتفرم های مختلف مانند تبلت یا کامپیوترهای شخصی استفاده کرد.

برای دانلود استوری اینستاگرام از طریق سیو آی جی از دو روش می توان استفاده کرد. هم می توانید از طریق کامپیوتر شخصی وارد وب سایت اینستاگرام شوید. یا اینکه از طریق تلفن همراه وارد حساب کاربری خود شده و محتوا مورد نظر را دانلود کنید. در ادامه:

  • استوری مورد نظر را باز کرده و بر روی گزینه (…) در بالای پست کلیک کنید. در این صورت آدرس صفحه استوری نمایش داده می شود.
  • آدرس نمایش داده شده را کپی کنید.
  • وارد وب سایت app شوید.
  • در باکس ورودی یا input box آدرس استوری را پیست کنید.
  • دکمه دانلود را بزنید. ویدئو یا تصویر دانلود شده نمایش داده می شود.
  • بر روی گزینه دانلود تصویر یا دانلود ویدئو در زیر عکس یا ویدئو کلیک کنید.
  • با انتخاب هریک از آنها، فرایند دانلود آغاز شده و استوری در حافظه گوشی یا کامپیوتر شما ذخیره می شود.

 

به چه شکل می توان دانلود استوری اینستاگرام را در آیفون انجام داد؟

بسیاری از برنامه ها و وب سایت های دانلود محتوا، بر روی تمامی سیستم عامل ها قابل اجرا هستند؛ بنابراین روش استفاده از آنها در پلتفرم های مختلف یا سیستم عامل های گوناگون یکسان است. البته باید در نظر داشت که دانلود استوری اینستاگرام در سیستم عامل آیفون فقط در مدل های iPadOs 13+ ios 13+,  و همچنین ios 12 قابل اجراست.

برای دانلود استوری در آیفون مانند هر سیستم عامل دیگر، باید لینک محتوا مورد نظر را کپی کرده و در باکس ورودی وب سایت دانلود وارد کنید. استوری با کیفیت های مختلف دانلود شده و در تلفن همراه یا کامپیوتر ذخیره می شود.

 

و در پایان، دانلود استوری اینستاگرام در چند مرحله قابل اجرا است؟

استوری های اینستاگرام علیرغم جذابیتی که دارند فقط برای ۲۴ ساعت نمایش داده می شوند. ضمن اینکه در برخی از محتواهای ثبت شده در استوری، مطالبی قرار داده می شود که کاربر نیاز اساسی به آنها دارد. این در صورتی است که اینستاگرام اجازه دانلود هیچ یک از محتواها را به کاربر نمی دهد. در این شرایط بهترین روش استفاده از دانلودر است.

دانلود استوری اینستاگرام با استفاده از دانلودرهای مختلف فقط در چند مرحله و در زمانی کوتاه انجام می گیرد. برای این کار در ابتدا برنامه یا وب سایت دانلودر مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس لینک صفحه استوری مورد نظر را در باکس ورودی وب سایت دانلودر وارد کنید. با زدن دکمه دانلود، عکس یا ویدئو دانلود می شود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *