بهترین اینترنت ترید و گیم + بهترین اینترنت سازمانی چیست؟

بهترین اینترنت ترید و گیم + بهترین اینترنت سازمانی چیست؟
  • 1402/8/22
  • گویا آی تی
  • 0

آیا تا به حال فکر کرده‌اید که سازمان‌ها یا افراد حرفه‌ای مثل تریدرها یا گیمرها از چه راه‌کاری برای دسترسی به اینترنت استفاده می‌کنند؟ بی‌شک دسترسی به یک اینترنت خوب و بدون قطعی که سرعت آپلود و دانلود پایدار و بدون نوسان داشته باشد و البته پینگ پایین و ثابتی را تضمین کند، مهم‌ترین و البته اصلی‌ترین نیاز سازمان‌ها و این دست از افراد است.

در این مطلب بهترین سرویس اینترنت حرفه‌ای را به شما معرفی خواهیم کرد تا برای تمامی اهداف خود بتوانید به بهترین شکل و کمترین محدودیت ممکن به شبکه‌ی جهانی دسترسی داشته باشید.

افرادی مثل گیمرها و تریدرهای حرفه‌ای بدون شک می‌دانند که زمان و دسترسی سریع و بی‌وقفه به اینترنت ارزشی معادل طلا را برایشان دارد؛ تصور کنید که در حال ترید هستید و تنها برای چند ثانیه، نوسانات بازار جهانی را دیرتر مشاهده کنید؛ یا تصور کنید که یک گیمر با وجود تمام توانایی‌ها و چیره‌دستی خود، پینگ بیشتری نسبت به رقبای خود داشته باشد و به همین خاطر نتیجه‌ی بازی را به رقبای خود واگذار کند.

تمامی این رخدادهای ناخوشایند باعث می‌شود تا در اختیار داشتن یک سرویس اینترنت پرسرعت و البته پایدار که فاقد هرگونه نوسان در سرعت و پینگ باشد، به مهم‌ترین ابزار برای افراد حرفه‌ای تبدیل شود. به همین دلیل نیز این دست از افراد بهترین سرویس اینترنت ممکن را برای دسترسی به شبکه جهانی انتخاب می‌کنند که گاهی نیز به آن اینترنت مناسب ترید یا اینترنت مناسب گیم نیز گفته می‌شود.

کسب‌وکارها نیز روزبه‌روز بیشتر به دنیای دیجیتال وابسته می‌شوند و هر چقدر این وابستگی بیشتر می‌شود، نیاز به ارتباط پایدار و اینترنت پرسرعت هم پررنگ‌تر می‌شود. با وجود این پیشرفت‌ها و تحولاتی که در عرصه‌ی تجارت الکترونیک در حال وقوع است، سازمان‌ها به دنبال راهکاری برای دسترسی بهتر و باکیفیت‌تر به اینترنت پرسرعت‌ هستند. کسب و کارها نیاز به اینترنتی دارند که پاسخگوی کار تمامی اعضای تیم کاریشان باشند و از طرف دیگر هزینه‌ای معقول را برای آن پرداخت کنند.

برای تأمین دسترسی به اینترنت پرسرعت، راهکارهای گوناگونی وجود دارد که شامل طیف گسترده‌ای از تکنولوژی‌ها می‌شود. این راهکار‌ها معمولا به‌صورت سرویس‌های اشتراکی در دسترس کاربران قرار می‌گیرند که در مقیاس کوچک، به‌راحتی نیازهای مربوط به اینترنت را برآورده می‌کنند. سرویس‌های اینترنت اشتراکی برای استفاده توسط سازمان‌ها یا افراد حرفه‌ای با محدودیت‌های زیادی مواجه هستند که کارایی آن‌ها را برای سازمان‌ها با چالش مواجه می‌کند، اما افراد حرفه‌ای و سازمان‌ها بهتر است تا به جای سرویس‌های اشتراکی از سرویس‌های اختصاصی استفاده کنند تا به بهترین شکل ممکن به اینترنت دسترسی داشته باشند.

پهنای باند اختصاصی

پهنای باند اختصاصی بهترین اینترنت برای سازمان‌ها، گیمرها و افراد حرفه‌ای

پهنای باند اختصاصی که گاهی به آن اینترنت پوینت تو پوینت نیز می‌گویند بهترین سرویس اینترنت است که افراد حرفه‌ای نظیر تریدرها و گیمرها می‌توانند برای دسترسی به شبکه‌ی جهانی و دسترسی به سرویس‌های خود می‌توانند انتخاب کنند.

اینترنت دارای پهنای باند اختصاصی، یکی از شیوه‌های دسترسی ثابت و بدون نوسان به شبکه جهانی است که با انجام امکان‌سنجی ویژه می‌تواند برای یک ساختمان یا واحد تجاری، اداری یا مسکونی نصب شود تا بیشترین سرعت و کمترین پینگ ممکن را بدون نوسانات معمول که در سرویس‌های اشتراکی وجود دارد به کاربران خود ارائه دهد.

اینترنت دارای پهنای باند اختصاصی بهترین گزینه برای کاربرانی است که بنا به شغل و حرفه‌ی خود نیاز به سرویس اینترنت با سرعت بالا و پایدار دارند که هرگز کیفیت آن در طول شبانه‌روز کاهش پیدا نکند.

اینترنت سازمانی چه تفاوتی با اینترنت اشتراکی دارد؟

برای رفع چالش‌های راهکارهای اشتراکی، ارائه‌دهندگان خدمات اینترنت پرسرعت، سرویس‌هایی را به‌صورت اختصاصی برای سازمان‌ها ارائه می‌کنند تا پاسخگوی نیاز بالای کسب‌وکارها در بحث دسترسی به اینترنت باشند. یکی از این راهکارها، اینترنت سازمانی است که توسط ارائه‌دهندگان سطح بالا در کشور به کسب‌وکارها و سازمان‌ها عرضه می‌شود.

مهم‌ترین مزیت اینترنت سازمانی با پهنای باند اختصاصی برای سازمان‌ها و شرکت‌ها این است که شما دیگر هزینه‌ای بابت ترافیک پرداخت نخواهید کرد، بلکه به جای آن اینترنت نامحدود با ترافیک آپلود و دانلود پایدار و نامتناهی را در اختیار خواهید داشت و تنها بابت پهنای باند آن هزینه‌ خواهید کرد.

پهنای باند اختصاصی بهترین گزینه برای اینترنت سازمانی محسوب می‌شود که به هر مشترک، پهنای باند به میزان مورد نیازش را اختصاص می‌دهد که سرعت و کیفیت آن بستگی به تعداد کاربران شبکه ندارد. در واقع در یک راهکار اینترنت سازمانی، پهنای باند اختصاص داده شده به هر مشتری مشخص بوده و ارائه‌دهنده همان مقدار را در هر شرایطی به مشترک ارائه می‌کند.

از دیگر مزیت‌های این پهنای بانند اختصاصی اینترنت این است که دیگر نیازی به خط اینترنت یا آنتن‌دهی شبکه LTE ندارد؛ چرا که روند نصب آن به این صورت است که دیش گیرنده و فرستنده آن در بلندترین نقطه‌ی ساختمان مورد نظر شما روبروی نزدیک‌ترین پاپ‌سایت تک نت متصل خواهد شد.

از طرف دیگر تفاوت اصلی و اساسی این راهکار دسترسی به اینترنت در مقایسه با سرویس‌های اشتراکی ADSL یا TD-LTE، در سرعت و پایداری اتصال است؛ بزرگ‌ترین تفاوت اینترنت پهنای باند اختصاصی با راهکار اشتراکی، تضمین تخصیص پهنای باند مشخص شده به مشترک است؛ چرا که در این حالت، پهنای باند مشترک ثابت بوده و تحت تاثیر شلوغی شبکه و کاربران دیگر نخواهد بود. با توضیح وضعیت کلی اینترنت سازمانی، بد نیست به مزیت‌ها و تاثیر استفاده از پهنای باند اختصاصی در کسب‌وکار‌ها بپردازیم. همین موضوع باعث می‌شود تا این راهکار بهترین گزینه برای راه‌اندازی سرویس‌های تلفن اینترنتی ویپ (VoIP)، سرویس VPLS (VPN سازمانی) ‌و عملکرد درست سرورهای اختصاصی در محل باشد.

مزیت‌های استفاده از پهنای باند اختصاصی

اینترنت با پهنای باند اختصاصی، یک راهکار برتر برای دسترسی سازمان به اینترنت پرسرعت است که در برخی از سازمان‌ها تنها راه ممکن است. این نوع دسترسی به اینترنت با این مزایا همراه است:

  • پهنای باند تضمین شده: اولین و بزرگ‌ترین مزیت راهکار اینترنت سازمانی، پهنای باند اختصاصی و تضمین شده است. این خدمت بهترین اینترنت تجاری است که محدودیت استفاده‌ در بازه‌ی زمانی مختلف ندارد.
  • سرعت پایدار: با استفاده از اینترنت با پهنای باند اختصاصی، نیازی به نگرانی در مورد سرعت وجود ندارد. با پهنای باند اختصاصی، تعداد مشترکین تأثیری بر سرعت دسترسی نخواهد گذاشت.
  • عملکرد بهتر در آپلود: بر خلاف سرویس‌های متداول، سرعت آپلود در اینترنت سازمانی بالاتر است و محدودیتی برای کسب‌وکار ایجاد نمی‌کند.
  • حفظ حریم خصوصی: در سرویس پهنای باند اختصاصی تمام اتصالات امن هستند و به حفظ حریم خصوصی سازمان در بالاترین سطح ممکن کمک می‌کند.

بهترین اینترنت سازمانی

پهنای باند اختصاصی چه اثری بر کیفیت دسترسی اینترنت شما دارد؟

پهنای باند اختصاصی به عنوان یک راهکار اینترنت سازمانی، به‌دلیل مزیت‌هایی که دارد، می‌تواند اثرات زیادی رو کسب‌وکارها داشته باشد. این اثر به‌خصوص در مورد کسب‌وکارهای آنلاین که نیاز مبرم و شدیدی به پایداری ارتباط دارند، بیشتر و مهم‌تر است.

در واقع با دسترسی پرسرعت و پایدار به اینترنت، یک کسب‌وکار دیجیتال می‌تواند بهترین عملکرد را داشته باشد. این راهکار سازمانی با برداشتن فشار از روی مدیران فناوری اطلاعات در کسب‌وکار، تمرکز بر رشد و گسترش بیشتر، امکان پذیر خواهد بود.

به همین دلیل است که در بسیاری از اوقات پهنای باند اختصاصی را به‌عنوان گزینه‌ای مناسب برای اینترنت برج‌ها و مجتمع‌ها تجاری و مسکونی انتخاب می‌کنند. اثرات مثبت پهنای باند اختصاصی برای کسب‌وکار عبارت‌اند از:

  • کاهش Downtime: با استفاده از اینترنت سازمانی، کسب‌وکارها می‌توانند به صورت پایدارتری در دنیای وب حضور داشته باشند.
  • پروتکل‌های امنیتی سفارشی: هنگام استفاده از پهنای باند اختصاصی، امکان استفاده از شیوه‌نامه‌های اختصاصی امنیتی وجود خواهد داشت.
  • مقیاس‌پذیری: اینترنت سازمانی، مزیت بزرگ مقایس پذیری را برای سازمان‌ها به ارمغان می‌آورد که مهم‌ترین اثر آن کاهش هزینه‌های گسترش و رشد در بخش فناوری اطلاعات است.
  • پشتیبانی ویژه: یکی دیگر از اثرات مثبت استفاده از پهنای باند اختصاصی توسط کسب‌وکارها، بهره‌مندی از خدمات پشتیبانی ویژه است که اتلاف وقت را کم‌تر می‌کند.

پهنای باند اختصاصی به عنوان یک راهکار دسترسی پرسرعت و پایدار به اینترنت، در کنار مزایا و اثراتی که بر کسب‌وکارها دارد، امکانات جدیدی را هم فراهم می‌کند. یکی از امکانات که در سرویس‌های اشتراکی ممکن است با چالش مواجه شود، استفاده از سرویس شبکه خصوصی مجازی سازمانی است. با استفاده از پهنای باند اختصاصی، امکان برقراری ارتباط سازمانی پایدار و با کیفیت میسر شده و سازمان می‌تواند از مزیت‌های آن استفاده کند.

یکی از دیگر از موارد کاربرد اینترنت سازمانی برای کسب‌وکار و افراد حرفه‌ای، بحث بهره‌مندی از پهنای باند کافی و بدون قطعی در سرویس‌های پرمصرف مانند ویدئو کنفرانس، استریم و مدیریت سرور است. پهنای باند اختصاصی می‌تواند به سازمان‌ها امکان استفاده بدون دردسر از سرویس‌های پرمصرف را بدهد و محدودیت‌ها را کم‌تر کند.

پهنای باند اختصاصی تک نت

پهنای باند اختصاصی یک روش سریع، امن و پایدار برای دسترسی به اینترنت پرسرعت است که فقط توسط بهترین ارائه‌دهندگان اینترنت در بازار به صورت اثرگذار به سازمان‌ها عرضه می‌شود. در واقع دریافت خدمات پهنای باند اختصاصی و بهره‌مندی از تمام مزایای آن برای یک کسب‌وکار مستلزم دریافت آن از یک ISP با زیرساخت قدرتمند و به‌روز است.

تک نت با به‌روزرسانی و گسترش شبکه‌ی زیرساخت و پشتیبانی خود، یکی از باکیفیت‌ترین خدمات پهنای باند اختصاصی را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از راهکارهای سازمانی تک نت مثل پهنای باند اختصاصی، کسب‌وکار خود را با شتاب بیشتری به سمت پیشرفت و گسترش هدایت خواهید کرد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *