حد مجاز هشتگ در ریلز اینستاگرام چند تاست

حد مجاز هشتگ در ریلز اینستاگرام چند تاست
  • 1402/11/18
  • زهرا معبودی
  • 0

تصمیم دارم در طول یک هفته چند پست در مورد آموزش اینستاگرام برای کسب و کار در گویا آی تی ارائه کنیم تا بتوانید با بهترین ترندها و توصیه ها در رابطه با پیج کاری و کسب و کارتان، بیزینس تان را رشد دهید و آن را از خطرات احتمالی حفظ کنید.

در آموزش راهنمای رفتن به اکسپلور اینستاگرام به شما در مورد هشتگ ها توصیه هایی کردیم که می توانید روی پست ها برای یک پیج تازه کار نهایتا ۳۰ هشتگ را بکار ببرید. به طور کلی هشتگ ها مثل شمشیر دوزبانه هستند! پس باید مراقب استفاده از آن ها باشیم.

اما سوالی که حرفه ای تر ها دارند این است که برای ریلزها چند هشتگ استفاده کنیم؟

هشتگ در ریلز
منبع عکس: adaptnetwork.com

حدا اکثر تعداد هشتگ در ریلز اینستاگرام

اگر دقت کرده باشید می توانید به راحتی تا ۳۰ هشتگ را برای یک ریلز انتخاب کنید تا بدین ترتیب بتوانید شمار مخاطبین خود را از طریق هشتگ ها افزایش دهید. به طور کلی در تجربه من و بسیاری از اینستاگرامرها! ریلز چیز خطرناکی است! اما تلاش داریم اصول تولید آن که مهم ترین آن تنظیم هشتگ هاست را در این آموزش به شما منتقل کنیم.

درست است که اینستاگرام به شما اجازه می دهد تا ۳۰ هشتگ برای ریلز انتخاب کنید اما شما هرگز این کار را نکنید.

 

حد مجاز هشتگ reels ها چند تاست

hootsuite.com که یکی از منابع تجربی برای آزمایش بهترین نحوه استفاده از اینستاگرام برای کسب و کار است، توصیه کرده است که حدااکثر ۵ هشتگ را بکار ببرید. در واقع آن ها مدعی این هستند که در تجربیات مختلف متوجه شده اند که شما چه ۵ هشتگ بگذارید و چه ۳۰ تا! خروجی یکی خواهد بود.

اما اگر بیش از ۵ تا هشتگ بکار ببرید شانس شناسایی شما به عنوان اسپم بیشتر خواهد شد و این یعنی از بین رفتن تدریجی یا ناگهانی پیج اینستاگرام تان!

 

توصیه محدودیت هشتگ در حساب Creators اینستاگرام

حساب Creators اینستاگرام نیز در یک توصیه تصویری قواعدی را برای نوشتن هشتگ در اینستاگرام توضیح داده است. که تعداد هشتگ در ریلز و به کلی برای محتوای اینستاگرام تان بین ۳ تا ۵ مورد باشد (توصیه آخر).

هشتگ در ریلز

 

البته مشاهده شده که ریلزهایی که خوش بازدید هستند و بالای ۱ میلیون ویو میخورند گاهی تا ۱۲ هشتگ را هم قبول کرده اند!

خب اینجا شاید دوگانگی بوجود بیاید اما احتیاط امر این است که تعداد هشتگ در ریلز را بین ۳ تا ۵ نگه دارید. چه بسا پیج هایی که هشتگ های بیشتری دارند و رشد عالی داشته اند از قدرت و کیفیت بیشتری در طول زمان بهره مند بوده اند که تعداد هشتگ ها آسیبی به ارزش آن ها نمی زند.

نظر شما در رابطه با این تجربه و توصیه چیست؟ لطفا تجربیات خود را در این باره بنویسید.

منبع گزارش:

وبسایت hootsuite

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *