اکانت کلش آف کلنز ارزان

اکانت کلش آف کلنز ارزان
  • 1402/12/2
  • گویا آی تی
  • 0

کلش آف کلنز یکی از بازی های محبوب در کل جهان است . این بازی سوپرسل انقدر محبوبیت دارد که اکانت های آن به قیمت های دلاری ، یورویی و ریالی در سراسر جهان خرید و فروش میشوند. یعنی اکانت های این بازی ارزش پولی دارند.

در کشور ما هم اکانت های این بازی خرید و فروش میشوند. البته خرید و فروش آنلاین کلش آف کلنز نیاز به یک سایت واسط معتبر میباشد. یکی از سایت های معتبر و قدیمی که در زمینه خرید و فروش بازی های آنلاین فعالیت میکند وبسایت نوین کلش با آدرس اینترنتی novinclash.shop میباشد. شما چه خریدار اکانت کلش باشید یا فروشنده اکانت کلش باشید میتوانید به راحتی در این سایت ثبت نام کنید و معاملتون را انجام بدید.

چگونه اکانت کلش ارزان بخرم ؟

برای خرید اکانت کلش ارزان میتوانید ابتدا به سایت نوین کلش مراجعه کنید و از منوی سایت دسته بندی کلش آف کلنز را انتخاب کنید. از میان آگهی های موجود که در سایت ثبت شده است میتوانید مناسبترین اکانت را انتخاب کنید. در صورتی که میخواهید به صورت ساده این آگهی ها را دنبال کنید و همیشه از آگهی های جدید مطلع شوید باید در کانال تلگرام یا روبیکای نوین کلش عضو شوید. در این کانال ها اکانت های جدید به صورت مرتب به کانال ارسال میشوند و بعد از اینکه اکانتی با قیمت ارزان و مناسب مشاهده کردید سریع خرید کنید.

برای ثبت نام در کانال تلگرام آیدی novinclash@ در تلگرام یا در کانال روبیکای نوین کلش با آیدی novinclash@ عضو شوید. اکانت های آگهی شده در این کانال ها لینک خریدشون در زیر آگهی قابل مشاهده هست و میتوانید با زدن آن و مراجعه به وبسایت نوین کلش اکانت مورد نظرتون را خریداری کنید.

چگونه اکانت کلش خودمو بفروشم ؟

برای فروش اکانت کلش آف کلنز در نوین کلش کار سختی نخواهید داشت. برای فروش اکانت کلشتون در سریعترین زمان ممکن باید در سایت نوین کلش ثبت نام کنید و بعد از ثبت نام از منوی بالای سایت روی گزینه ثبت آگهی اکانت کلش آف کلنز کلیک کنید. در این مرحله یک فرم به شما نمایش داده میشود که باید فیلدهای فرم را به دقت پر کنید و مشخصات فردی و اکانتتون را در این فیلد ها پر میکنید و بعد روی کلید ثبت آگهی کلیک کنید. آگهی شما در این مرحله به دست پشتیبانان سایت نوین کلش میرسد و بعد از چند دقیقه در کانال های روبیکا و تلگرام و وبسایت نوین کلش منتشر میشود و در در معرض دید هزاران کاربر قرار میگیرد.

تخمین قیمت اکانت کلش آف کلنز

قیمت اکانت کلش به موارد مختلفی بستگی دارد و برای تعیین دقیق قیمت اکانت باید همه موارد به درستی بررسی شوند.موارد مختلفی نظیر سطح تالار شهر مرکزی یا تاون هال ، سطح قهرمان ها یا هیروها ، سطح نیروهای حمله ، سطح ابزارها و تسلیحات دفاعی ، لول اکانت ، سطح تالار شهر دهکده دوم ، سطح نیروها و تسلیحات دفاعی دهکده دوم ، تعداد جم یا جواهر ، تعداد پوسته یا اسکین های قهرمان ها ، تعداد جم لازم برای تغییرنام و … در تخمین قیمت اکانت کلش آف کلنز نقش دارند.

شما با مشاهده قیمت های اکانت ها در کانال روبیکا یا تلگرام نوین کلش میتوانید قیمت تقریبی اکانت خودتون را بدونید ولی اگر قیمت دقیقتری بخواهید باید به پشتیبانی نوین کلش در روبیکا و تلگرام به آیدی novinclash_admin@ پیام دهید و پشتیبانان سایت در تغیین قیمت اکانتتون به شما کمک میکنند.

قبل از ثبت آگهی باید حداقل ۴ عکس از اکانت کلشتون بگیرید و اسکرین هاشون را در فرم ثبت آگهی آپلود کنید . عکس های ضروری برای ثبت آگهی اکانت کلش آف کلنز عبارتند از :

تصویر مپ اصلی ( دهکده اول )

تصویر پروفایل دهکده اول ( باید سطح قهرمان ها و نیروها در عکس باشد )

تصویر مپ دهکده دوم

تصویر پروفایل دهکده دوم

بعد از این موارد میتوانید از قسمت هایی که میتوانند در فروش اکانت به شما کمک کنند اسکرین شات بگیرید. به عنوان مثال میتوانید از مدال ها ، اسکین ها یا پوسته قهرمان ها اسکرین بگیرین و در فرم ثبت آگهی آپلود کنید.

امنیت اکانت کلش آف کلنز خریداری شده

اگر قصد خرید اکانت کلش آف کلنز را دارید و از امنیت آن میترسید باید این نکته را بدانید که اکنون اکانت های این بازی به صورت کامل امن شده اند. چون سوپرسل یک امکان جدید در بازی هایش قرار داده است و این امکان حفاظت از حساب است که در تنظیمات کلش آف کلنز میتوانید ببینید. با فعال کردن محافظت از حساب اکانت شما کاملا امن خواهد شد و هیچ کسی قادر به ریکاوری یا بازیابی اکانت نخواهد بود . حتی اگر در درون اکانت مزاحم باشد با فعال کردن این گزینه به راحتی میتونید شخص مزاحم را از اکانت بیرون کنید.

سایت معتبر خرید اکانت کلش

اکنون وقت آن رسیده است که بدانید کدام سایت در زمینه خرید و فروش اکانت در کشور ما معتبر است. اگر شما از یک کانال تلگرامی که نه مدیرش را میشناسید و نه احراز هویت شده است اکانتی خریداری کنید قطعا در دام کلاهبرداران میفتید. چون بعد از اینکه مبلغ اکانت را واریز کردید و اکانتی به شما ندهند نمیتوانید از هیچ مرجع قانونی اقدام کنید.ولی وقتی پای یک سایت معتبر باشد که در آن امکان خرید آنلاین است یعنی مدیریت سایت در یکی از درگاه های امن کشور نظیر زرین پال احراز هویت شده است. بنابراین بعد از واریز وجه و خرید با خیال راحت میتوانید اکانت را تحویل بگیرید. در صورتی که مغایرتی در تحویل اکانت بود میتوانید از مراجع قانونی اقدام کنید.

وب سایت نوین کلش با سابقه بالای ۸ سال قدیمیترین و معتبرترین سایت در خرید و فروش اکانت کلش آف کلنز و خرید و فروش اکانت سایر بازی ها مانند کلش رویال ، کالاف دیوتی موبایل است.

گرانترین اکانت کلش آف کلنز

آخرین سطح تاون هال کلش آف کلنز در حال حاضر ۱۶ است و وقتی تاون هال ۱۶ شدید و تمام نیروها و تسلیخات دفاعی را ارتقا دادید و به بالاترین سطح بردید این اکانت جز گرانترین اکانت کلش آف کلنز خواهد بود و برای تعیین دقیق قیمت اکانت میتوانید به پشتیبانی نوین کلش مراجعه کنید.

فروش رایگان و سریع اکانت کلش

جالب است بدانید فروش اکانت کلش در وبسایت نوین کلش کاملا رایگان است و برای ثبت آگهی در کانال و سایت های نوین کلش نیاز به پرداخت هزینه ندارید. در قدم اول میتوانید اکانتتون را به صورت رایگان در سایت آگهی کنید. در صورتی که برای فروش اکانتتون عجله داشتید میتوانید تصاویر اکانت خود را به پشتیبانی سایت در روبیکا و تلگرام به آیدی مذکور ارسال کنید و بفرمایید برای فروش عجله دارید . در این حالت اکانت شما را سایت مستقیما از خودتان خریداری میکند و نیاز به انتظار برای فروش آگهی نیست .

از بازی های دیگری که در سایت نوین کلش برای خرید و فروش پشتیبانی میشود میتوان به دو بازی دیگر اشاره کرد:

۱٫ خرید و فروش اکانت کلش رویال

کلش رویال نیز مانند کلش آف کلنز یک بازی محبوب در سطح کشور و جهان است و خرید و فروش اکانت های آن دقیقا شبیه به اکانت کلش آف کلنز میباشد. بعد از اینکه اکانت کلش رویال خریدید یک ایمیل به پشتیبانی سایت ارسال خواهید کرد و بعد از چند دقیقه اکانتی که خریدید به ایمیل شما منتقل خواهد شد و از ایمیل قبلی که مال فروشنده بوده حذف خواهد شد. بعد با فعال کردن محافظت از حساب میتوانید اطمینان بیابید که اکانت کاملا سالم و امن خواهد بود.

۲٫خرید و فروش اکانت کالاف دیوتی موبایل

کالاف دیوتی از دیگر بازی های محبوب گوشی موبایل است که اکانت های آن ارزش مالی دارند و در صورتی که بخواهید اکانت کالاف دیوتی موبایل را خرید یا فروش کنید میتوانید از وب سایت نوین کلش استفاده کنید. در مورد امنیت اکانت های کالاف دیوتی لازم است بدانید که بعد از خرید اکانت ، اکانت مورد نظر به ایمیل شما در سایت اکتیویژن منتقل خواهد شد . این امکان کالاف دیوتی بسیار خوب است و بعد از انتقال اکانت به ایمیل شما ، اکانت از ایمیل قبلی حذف میشود . بعد از خرید اکانت کافیست یک ایمیل به پشتیبانی سایت ارسال کنید. البته بعد از خرید اکانت پشتیبانان سایت نوین کلش قدم به قدم با شما در روبیکا یا تلگرام همراه خواهند بود تا یک اکانت کاملا امن و با قیمت مناسب را به دست شما برسانند.

در این مقاله معتبترین سایت و مکان را برای خرید و فروش اکانت کلش آف کلنز ، کلش رویال و کالاف دیوتی موبایل به شما معرفی کردیم و یک راه امن با خیال راحت را برای خرید و فروش اکانت نشان دادیم. فقط کافیست به سایت نوین کلش رفته و عضو شوید. در صورت بروز هرگونه مشکل در مراحل ثبت سفارش و عضویت به پشتیبانی نوین کلش در روبیکا و تلگرام پیام دهید. برای ورود به وبسایت میتوانید کلمه نوین کلش را در گوگل جستجو کنید و وارد لینک اول شوید یا به آدرس اینترنتی novinclash.shop مراجعه کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *