آموزش نصب بازی کلش آف کلنز و کلش رویال روی گوشی های اندرویدی

آموزش نصب بازی کلش آف کلنز و کلش رویال روی گوشی های اندرویدی
  • 1400/2/30
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

امروزه تقریباً تمام دارندگان گوشی های موبایل هوشمند از بازی های موبایلی برای پر کردن اوقات فراغت خود استفاده می کنند. تقریباً نیمی از مردم جهان از اسمارت فون ها استفاده می کنند و این نشان از پتانسیل بالای این گوشی ها دارد و سالانه هزاران بازی موبایلی در سبک ها و ژانرهای مختلف و متعددی تولید و عرضه می شوند. بازی های کلش آف کلنز و کلش رویال از جمله معروف ترین و محبوب ترین بازی های موبایلی هستند که در سال های اخیر همواره در فهرست پردانلودترین بازی ها قرار داشته اند. نصب بازی های موبایلی بر روی گوشی های اندرویدی معمولاً کار بسیار ساده ای است و همه بازیکنان می توانند بدون هیچ مشکلی آن را انجام دهند. اما گاهی اوقات ممکن است بازیکنان با نحوه نصب این بازی ها آشنایی نداشته باشند و یا دچار مشکلاتی شوند. در ادامه مطلب به آموزش نصب بازی کلش آف کلنز و کلش رویال روی گوشی های اندرویدی می پردازیم.

نصب بازی روی گوشی

نصب بازی های Clash Royale و Clash Of Clans بر روی گوشی های اندرویدی

بازی های کلش آف کلنز و کلش رویال از جمله بازی های با سابقه ای هستند که در سال های اخیر به شدت مورد استقبال گیمرها قرار گرفته اند. این دو بازی در سبک بازی های استراتژیک ساخته شده و هر دو محصول کمپانی معروف سوپرسل هستند. این بازی ها مخصوص گوشی های موبایلی و سیستم های اندروید و آی او اس هستند و بازیکنان می توانند حتی آنها را بر روی کامپیوترهای شخصی نیز نصب کنند و از آنها لذت ببرند. به صورت کلی نصب بازی های ذکر شده بر روی گوشی های اندرویدی کار ساده ای است و بازیکنان معمولاً مشکلی برای این کار نخواهند داشت.

نحوه نصب بازی کلش رویال در گوشی اندرویدی

بازی کلش رویال از جمله بازی های استراتژیک و اکشن است که از سال ۲۰۱۶ در دسترس بازیکنان سراسر جهان قرار گرفته است. در این بازی بازیکنان مبارزه های تن به تن مختلفی را تجربه خواهند کرد و با چالش های متعددی مواجه می شوند. در این بازی کاراکترهای مختلفی وجود دارد و جذابیت بالایی برای گیمرها دارد. گیمرها می توانند با استفاده از جم کلش رویال از همه امکانات و آپشن های بازی استفاده کنند و آیتم های مختلف بازی را مطابق میل خود شخصی و سفارشی کنند. نصب بازی کلش رویال مانند سایر بازی های موبایلی کار ساده ای است و بازیکنان می توانند برای نصب آن مراحل زیر را پشت سر بگذارند.

  • در اولین مرحله از نصب بازی بازیکن باید فایل بازی و فایل دیتای آن را از سایت های معتبر دانلود کنند.
  • سپس در مرحله دوم بازیکن باید فایل APK را در گوشی خود نصب کند.
  • در سومین مرحله لازم است که فایل دیتا از حالت فشرده خارج شود.
  • در مرحله چهارم نصب بازی بازیکن باید پوشهdts.freefireth را در مسیر Android/obb کپی کند.
  • بعد از انجام تمام چهرا مرحله قبلی به صورت کامل بازیکن می تواند به اجرا و انجام بازی بپردازد.

تمامی مراحل فوق برای گوشی های آی او اس نیز صادق است و بازیکنان فقط باید فایل بازی کلش رویال را از App Store دانلود کنند.

نصب بازی کلش آف کلنز بر روی گوشی اندرویدی

بازی Clas Of Clans نیز یک بازی استراتژیک است که از سال ۲۰۱۲ در دسترس بازیکنان قرار دارد. در این بازی نیز بازیکن مدیریت و رهبری یک دهکده و قبیله را بر عهده دارد و می تواند با خرید جم کلش اف کلنز از تمامی آیتم های بازی استفاده کند و آنها را شخصی سازی کند. برای نصب بازی کلش آف کلنز نیز بازیکن باید تمامی مراحلی که برای نصب بازی کلش رویال انجام داده است را اجرا کند و سپس اقدام به انجام بازی نماید. بازیکنان برای نصب نسخه های کلون شده و مودهای کلش آف کلنز لازم است که موارد و فاکتورهای مختلفی را رعایت کنند. نسخه کلون بازی می تواند در کنار نسخه اصلی نصب شود، البته قبل از نصب این نسخه گیمر باید توجه داشته باشد که نسخه کلون شده و هک شده نمی تواند به گوگل پلی گیمز متصل شود. برای انتقال نسخه کلون شده به اکانت اصلی (در دستگاه روت شده) می توان از روش های زیر استفاده کرد:

کلش رویال

  • بازیکن باید نسخه اصلی بازی را نصب کند و به اکانت گوگل خود متصل شود و سپس از بازی خارج شود.
  • در مرحله دوم باید نسخه کلون شده را نصب کند اما وارد بازی نشود و آن را اجرا نکند.
  • در مرحله بعدی بازیکن باید برنامه Root Explorer را نصب کند
  • در مسیر data/data/com.supercell.clashofclans باید فولدر shared_prefs را در مسیر data/data/com.supercell.clashofclansc1 کپی کرد.
  • سپس باید بر روی پوشه shared_prefs در مسیرsupercell.clashofclansc1 با لمس طولانی گزینه Permissions را انتخاب کرد.
  • در آخر بازیکن باید تیک گزینه های Owner،Group، Others را فعال کرده و همچنین تیک گزینه Also set on all sub-folders and files را فعال کند و وارد بازی شود.

مهم ترین مشکلات و ارورهای نصب بازی های کلش رویال و کلش آف کلنز بر روی گوشی های اندرویدی

همانطور که گفته شد نصب بازی های کلش رویال و کلش آف کلنز کار ساده ای است و بازیکنان می توانند با دانلود بازی از مراجع معتبر به راحتی آنها را نصب کنند اما گاهی ممکن است در هنگام نصب بازی مشکلات و خطاهایی مشاهده شود که مهم ترین آنها به شرح زیر می باشند:

ارور و مشکل نداشتن جیمیل یا ایمیل (Email/Gmail) برای راه اندازی بازی

برای ساخت Gmail یا اکانت گوگل در Clash Of Clans باید ابتدا بازی اجرا شود و سپس آیکون چرخ دنده در پایین سمت راست صفحه را انتخاب گردد. در صفحه باز شده باید بر روی گزینه Disconnected کلیک کرده و گزینه Add Account را انتخاب کرد. در مرحله بعدی باید گزینه a new account or Create را انتخاب کرد و اطلاعات شخصی (نام و نام خانوادگی) را وارد کرد. بعد از وارد کردن نام کاربری و زدن دکمه Next اکانت جیمیل ساخته خواهد شد. بعد از انجام این مراحل اطلاعات تکمیلی باید پر شوند تا در نهایت اکانت برای بازیکن فعال شود.

پیغام ارور (متاسفانه Clash Royale متوقف شده است)

برای رفع این مشکل بازیکن می تواند از ۳ روش مختلف استفاده کند. در روش اول می تواند برنامه و بازی مورد نظر را به روزرسانی کند. در روش دوم می تواند بازی را به صورت مجدد نصب و راه اندازی کرده و در سومین روش بازی داده های حافظه پنهان را حذف کند.

ارور عدم اجرای بازی و خروج از آن

برای رفع این مشکل نیز بازیکن باید بازی را از گوگل پلی استور دانلود کند، حافظه کش و دیتای بازی را حذف کند، فضای خالی حافظه دستگاه را بررسی کند، ارتباط اکانت گوگل با کلش را قطع کند، تنظیمات زمان و تاریخ گوشی خود را چک کند، به شبکه اینترنتی دیگری متصل شود، از ابزارهای تغییر IP استفاده کند و یا از فکتوری ریست دستگاه استفاده نماید.

کلش آف کلنز

خطای App Not Installed

این خطا ممکن است به دلایل مختلفی اتفاق بیفتد که مهم ترین آنها شامل موارد زیر است و باید کاملاً بررسی شوند.

  • یکی از فایل های اصلی خراب و یا دستکاری شده اند.
  • مجوزهایی تعریف شده در گوشی های هوشمند اندروید مانع از نصب برنامه می گردد.
  • عدم تناسب بازی با مشخصات سخت افزاری گوشی اندرویدی
  • نصب شدن یک برنامه تائید نشده Unsigned در گوشی
  • پر شدن حافظه گوشی اندرویدی و یا قابل شناسایی نبودن حافظه گوشی.

بازیکنان در هنگام نصب بازی های کلش رویال و کلش آف کلنز باید به دلایل هر کدام از ارورها و مشکلات عنوان شده توجه داشته باشند.

خرید جم بازی از ایران موجو

همانطور که گفته شد بازی های کلش رویال و کلش آف کلنز از محبوب ترین و هیجان انگیزترین بازی های موبایلی هستند که دنیای گیم حضور دارند و تاکنون میلیون ها بار دانلود و نصب شده اند. بازیکنان می توانند حتی این بازی ها را بر روی سیستم های کامپیوتری نیز نصب و اجرا کنند. هرچند که در این بازی ها به صورت پیشفرض امکانات و آپشن های مختلفی در دسترس بازیکنان قرار دارند اما گیمر می تواند با خرید جم ارزان از سایت های معتبری همچون ایران موجو به همه امکانات بازی دسترسی داشته باشد و تمامی آیتم های موجود ر را مطابق میل خود سفارشی و شخصی سازی نماید.

جمع بندی نهایی

بازی های Clash Of Clans و Clash Royale محبوبیت بسیار زیادی در میان گیمرهای سراسر جهان دارند و هر ساله بر تعداد طرفداران این بازی ها افزوده می شود. دانلود و نصب این بازی ها همانند سایر بازی های موبایلی کار ساده و راحتی است و معمولاً بازیکنان برای نصب این بازی ها مشکل خاصی ندارند. بازیکنان می توانند در صورت داشتن مشکل در نصب بازی ها با یک سرچ و جستجوی ساده راه حل آن را پیدا کنند. همچنین بازیکنان می توانند برای خرید جم بازی ها به سایت فروشگاهی ایران موجو مراجعه کنند و در سریع ترین زمان ممکن ارز مورد نیاز خودشان را تهیه کنند و از بازی های خود نهایت لذت و هیجان را دریافت کنند.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *