۱۵تا از بهترین بازی های اندروید موجود در حال حاضر!!!

۱۵تا از بهترین بازی های اندروید موجود در حال حاضر!!!
  • 1400/3/27
  • گویا آی تی
  • 0

بازی های اندرویدی راه طولانی را طی کرده اند و گزینه های زیادی برای انتخاب آنها وجود دارد. در اینجا بهترین بازی های اندرویدی که تا به حال بوده است را آورده ایم. موبایل با سرعتی بیشتر از هر فناوری که قبل از آن بوده است، بهبود یافته است. به نظر می رسد بازی های اندرویدی هر ساله اوج های جدیدی می گیرند. ما شاهد انتشار بیشتر بازی های برتر هستیم که مخاطب را به چالش می کشد.

لیستی از ۱۵ بازی اندروید جذاب

۱ . ندای وظیفه

۲ . تأثیر گنشین

۳ ـ GRID اتومبیل رانی

۴ ـ GRIS

۵ . افسانه های Runeterra

۶ . سر سطح

۷ . کنکوری

۸ . بنای یادبود ۱ و ۲

۹ . بازی های نینتندو

۱۰ ـ Pokemon Go

۱۱ ـ Fortnite _ PUBG Mobile

۱۲ . آسمان بچه های نور

۱۳ . بازی های Square Enix

۱۴ ـ Stardew Valley

۱۵ . بازی The Room

۱ . بازی ندای وظیفه برای اندروید

قیمت: رایگان برای بازی

Call of Duty انتخاب ما برای بهترین بازی اندروید در سال ۲۰۱۹ بود. ما معمولاً قبل از اضافه کردن یک بازی صبر می کنیم! اما Call of Duty: Mobile به قدری محبوب است که امتیاز آن چنان بالا رفت که ما آن را سریعتر از حد معمول اضافه کردیم. این بازی هم دارای حالت PvP آنلاین FPS عادی همراه با یک رویال نبرد با ۱۰۰ بازیکن است. این امر آن را در ردیف بازی های نادر قرار می دهد. این بازی نیز مانند PUBG Mobile نبرد رویال را انجام می دهد.  همچنین FPS و  PvP منظم مانند Critical Ops یا Modern Combat را انجام می دهد. یک مورد دیگر! این یک بازی رایگان است!

  1. بازی اندروید تأثیر گنشین

قیمت: رایگان برای بازی

genshin impact یک بازی RPG اکشن با مکانیک های gacha است. این بازی همچنین از انتخاب ما برای بهترین بازی سال ۲۰۲۰ بود. این محصول به دلیل تصاویر چشمگیر و بازی عالی خود، در زمان انتشار مورد تحسین منتقدین قرار گرفت. این بازی دارای سیستم مهمانی است و شما شخصیت های جدید را از طریق سیستم gacha مشابه سایر gachas احضار می کنید. با این حال، عناصر بصری، مکانیک بازی و دنیای کاملاً باز (کامل با گلایدر) باعث می شوند که بازی محدودیت بسیار کمتری نسبت به بیشتر ژانرها داشته باشد.

  1. بازی اندروید اتومبیلرانی GRID

قیمت: ۹٫۹۹ دلار

GRID Autospor در سال ۲۰۱۹ راه اندازی شد و بلافاصله به یکی از بهترین بازی های اتومبیلرانی برای اندروید تبدیل شد. حق رای دادن Riptide GP و Asphalt نیز بسیار خوب است. اما GRID Autosport تقریباً همه علائم را در خود دارد. این یک بازی برتر است و هیچ خرید درون برنامه ای یا تبلیغاتی ندارد. این بازی همچنین دارای گرافیک عالی، کنترل عالی، پشتیبانی از کنترل کننده سخت افزار، تعداد زیادی محتوا برای پخش، تنوع اتومبیل برای باز کردن قفل و انواع سبک های مسابقه ای است. فقط قیمت آن کمی بالاست.

۴ . بازی اندروید GRIS

قیمت: ۴٫۹۹ دلار

یک بازی ماجراجویی با عناصر پازل پلتفرمر است. این یکی از مواردی است که فقط با دیدن آن متوجه عالی بودنش می شوید. در بازی به دنبال گریس، دختری جوان در حالی که با تجربیات دردناک زندگی اش دست و پنجه نرم می کرد. او در دنیای خودش گم می شود. در بازی چیزی مثل مرگ بازیکن یا چیزهای مشابه آن ندارد. شما به سادگی جهان را کاوش می کنید. چند معما را حل می کنید و لذت می برید. این بازی تقریباً بدون متن است و به جای آن تصمیم می گیرد که به جای آن، از طریق عناصر بصری داستان خود را بیان کند. این یک بازی هنری است. یکی از بهترین ها در سبک خود است.

۵ . بازی اندروید افسانه های Runeterra

قیمت: رایگان برای بازی

Legends of Runeterra یکی از جدیدترین بازی های اندرویدی در این لیست است. این یک مبارزه آنلاین است که از نظر وسعت شبیه به بازی هایی مانند Hearthstone است. بازیکنان، کارت ها و قهرمانان را جمع می کنید. سپس از آن کارت ها و قهرمانان عرشه می سازید. سپس به صورت آنلاین با مخالفان می جنگید. این بازی تا آنجا که می تواند تصادفی بودن را از بین می برد و در کل منجر به یک تجربه بازی خوب می شود. این بازی شامل ۲۴ قهرمان و یک سری کارت است و شما می توانید دوستان را به دوئل با شما  دعوت کنید. Hearthstone برای مدت طولانی در این لیست قرار داشت، اما زمان آن رسیده است که یک قهرمان جدید در این فضا حضور پیدا کند!

۶ . بازی اندروید سر سطح

قیمت: ۶٫۹۹ دلار

Levelhead  یک پلتفرمر با ۹۰ سطح، کنترل های بسیار شگفت آور راضی کننده و کمی شوخ طبعی عالی است. با این حال  با ساخت واقعاً عالی سطح سفارشی خود را از دیگران متمایز می کند. بازیکنان می توانند سطح را بسازند و آنها را در بازی بارگذاری کنند. سایر بازیکنان آنها را بارگیری می کنند و محبوب ترین ها در بازی قرار می گیرند. به علاوه، این بازی دارای ویژگی های سرعت دویدن است و هر سطح با تابلوی امتیازات خاص خود (حتی موارد سفارشی) همراه است. این بازی به صورت کراس پلتفرم همراه با ذخیره ابری می باشد. همه پایگاه های یک پلتفرمر موبایل را پوشش می دهد.

۷ . بازی اندروید کنکوری

قیمت: ۶٫۹۹ دلار با خریدهای درون برنامه ای

Minecraft شما را در دنیایی غول پیکر قرار می دهد که در آن مشغول تهیه وسایل، و ساخت وسایل، ضرب و شتم آدمهای بد و تقریباً هر کاری که می خواهید انجام می دهید. یک حالت بقا وجود دارد که در آن شما باید منابع و مواد غذایی خود را همراه با یک حالت خلاقانه استخراج کنید که همه چیز را به شما نامحدود می دهد. به روزرسانی های مکرر، محتوای جدید و امکانات جدیدی را به آن اضافه کرده است. این بازی تقریباً هم سطح با رایانه های شخصی و کنسول های خود است. در واقع، شما می توانید در سرورهای چند نفره با افرادی که در آن سیستم عامل هستند بازی کنید. خریدهای درون برنامه ای وجود دارد، اما فقط برای موارد شخصی سازی مانند بسته های پوستی است. این بهترین بازی sandbox در اندروید است.

 

۸ . بازی اندروید بنای یادبود ۱ و ۲

قیمت: ۳٫۹۹ دلار +۱٫۹۹ دلار /  ۴٫۹۹ دلار

Monument Valley با انتشار Monument Valley 2 به لیست باز می گردد. هر دو بازی هنوز هم بسیار عالی هستند. در واقع، هر دو آنها مکانیک و گرافیک کاملاً یکسانی دارند. بازیکن از طریق پازل هایی به سبک Escher به ماجراجویی می پردازد که در آن سطوح متحرک هستند تا مسیر را با استفاده از تفکر کامل کنند. امتیاز Monument Valley همچنان به عنوان یکی از بهترین بازی های موبایل تا کنون باقی مانده است. اولی با قیمت ۳٫۹۹ دلار با خرید اختیاری ۱٫۹۹ دلار درون برنامه برای Forgotten Shores DLC. بازی دوم هم اکنون با قیمت ۴٫۹۹ دلار اجرا می شود. اگر مشترک آن شوید ، می توانید هر دو بازی را به عنوان بخشی از Google Play Pass انجام دهید.

 

۹ . بازی های اندروید نینتندو

قیمت: رایگان / فریمیم / متفاوت است

نینتندو تعداد از بازی های اندرویدی است و همه آنها بسیار مناسب هستند. آنها یک بازی برتر با Super Mario Run دارند. بسیاری معتقد بودند که قیمت آن خیلی زیاد است. با این حال، از نظر مکانیکی، یکی از بهترین پلتفرمرها در موبایل است. نینتندو همچنین دارای چند گزینه freemium از جمله Fire Emblem Heroes ( استراتژی RPG ) و Animal Crossing: Pocket Camp ( شبیه سازی ) است. نینتندو Dragalia Lost را در سپتامبر سال ۲۰۱۸ و همچنین دکتر ماریو ورلد را در سال ۲۰۱۹ به لیست آثار خود اضافه کرد. سرانجام، Mario Kart Tour دومین نسخه منتشر شده از بازی های موبایل در تمام دوران ها است، بعد از Call of Duty: Mobile. بازی های نینتندو ممکن است گاهی اوقات کمی لبه دار باشند، اما همه آنها تجربه های نسبتاً سرگرم کننده و خوبی را ارائه می دهند.

۱۰ . بازی اندروید Pokemon Go

قیمت: رایگان برای بازی

Pokemon GO در جولای ۲۰۱۶ به بهترین بازی های اندروید تبدیل شد. این یک بازی واقعیت افزوده شبیه به Ingress است، که در آن شما در دنیای واقعی قدم می زنید، Pokemon را می گیرید، ماموریت های جانبی کمی را انجام می دهید، برای ورزشگاه ها می جنگید و Pokestops را برای تهیه مجدد وسایل مورد هدف قرار می دهید. تقریباً همه رکوردهای موجود در کتابها را به عنوان محبوب ترین بازی موبایل در جهان شکست داد. خوشبختانه، این بازی به روز رسانی های مکرر با ویژگی های جدید را دریافت می کند. برخی از ویژگی های جدیدتر شامل حالت دوربین AR، Pokemon جدید و یک سری چیزهای زیبا دیگر است. Niantic همچنین بازی Harry Potter: Wizards Unite، بازی هری پاتر AR با مکانیک های مشابه را راه اندازی کرد. این دو بازی به تنهایی در بالای بهترین بازی های واقعیت افزوده در تلفن همراه قرار دارند.

۱۱ . بازی اندروید PUBG Mobile

قیمت: رایگان برای بازی

PUBG Mobile با انتشار نسخه های خود به بهترین بازی تبدیل شد. در حال حاضر بیش از ده میلیون بارگیری و تقریباً یک میلیون کاربر دارد. خوشبختانه، این در واقع یک FPS موبایل بسیار شایسته است. این ویژگی از کنترل های ساده، موثر و گرافیک مناسب برخوردار است.  یک فرض ساده اصولاً ۱۰۰ نفر از هواپیما به جزیره ای رها می شوند تا اینکه فقط یک نفر زنده می ماند. این جزیره مملو از تجهیزات، اسلحه و وسایل نقلیه به همراه مکانیکی است که به مرور زمان منطقه بازی را کاهش می دهد تا مسابقات بیش از حد دوام نیاورد. به روز رسانی های اخیر حالت های جدید بازی و همچنین یک عنصر رایگان برای بازی را اضافه کردند. Fornite  یکی دیگر از گزینه های عالی است، اما برای نصب آن باید از حلقه های مختلف عبور کنید. البته در اینجا گزینه های رضایت بخش دیگری از Battle Royale نیز وجود دارد.

  1. بازی اندروید آسمان: بچه های نور

قیمت: رایگان برای بازی

Sky: Children of Light یک بازی ماجراجویی عالی از سال ۲۰۲۰ است. این بازی شامل هفت جهان برای کاوش شما، انواع مختلفی از شخصی سازی شخصیت ها برای نگاه کردن به خواسته های شما، برخی از گرافیک های بسیار عالی و یکی از منحصر به فردترین تجارب اجتماعی در هر بازی است. بدون چت صوتی یا متنی می توانید با بازیکنان در بازی تعامل کنید (اگرچه گفتگوی متنی در دسترس است). این بسیار شایان ستایش است. یک سری بازی های ماجراجویی واقعا عالی در اینجا وجود دارد، اما    Sky: Child ofLight چیزی متفاوت است!

 

۱۳ . بازی های Square Enix

قیمت: رایگان / رایگان بازی / متفاوت است

ـSquare Enix یکی از بازی های بزرگ است که از ابتدا بازی های موبایل را جدی گرفته و بهترین بازی های اندرویدی را ساخته است.

 

 

 

  1. بازی اندروید Stardew Valley

قیمت: ۷٫۹۹ دلار

Stardew Valley یکی از بهترین بازی های برتر از سال ۲۰۱۹ شناخته شده است. این یک شبیه ساز کشاورزی با برخی از عناصر RPG است. شما کار خود را با یک مزرعه فراموش شده آغاز می کنید و باید آن را به شکوه سابق خود بازسازی کنید.

  1. بازی اندروید The Room

قیمت: از ۰٫۹۹ تا ۴٫۹۹ دلار

The Room مجموعه ای از چهار بازی پازل است. که حتی آخرین بازی از سری The Room به اندازه بازی های قبلی بسیار مشهور است و همچنان در میان بهترین بازی های اندروید باقی مانده اند. The Room مجموعه ای از بازی های پازل فرار است. هر اتاق دسته ای از اشیا myster مرموز دارد. هدف شما حل معماها و بیرون آمدن است.

نویسنده و منبع: فلاپی

درباره فلاپی

فلاپی یک فروشگاه آنلاین کالای دیجیتال و یک وبلاگ تکنولوژی و فناوری می باشد که می توانید نسبت به خرید لوازم جانبی موبایل و خرید گجت هوشمند به این وب سایت مراجعه نمایید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *