سرگرمی آخر هفته : انتقام روح

  • 1390/2/16
  • مهرداد ارجمندی
  • 1

در بازی این هفته شما با یک داستان مربوط به ارواح و روح  سرو کار دارید .  در این بازی شما  باید به ” تفاوت در نقاط مختلف”  توجه کنید ، شما در هر مرحله با چالش های خاصی سروکار دارید . در این بازی با این سئوال مواجه می شوید که آیا می توانید به روح درون بازی کمک کنید که بتواند راز کشته شدن او  توسط مردی که او را کشته حل کنید یا خیر؟

 

انتقام روح

هدف بازی این است که شما شش تفاوت میان دو تصویری که در هر مرحله با آن مواجه می شوید را تشخیص دهید تا بتوانید در نهایت از راننده ای که کسی که حالا روحش سرگردان است را کشته  ، انتقام بگیرید .

 

توجه کنید که می توانید از طریق دسترسی به منو در پایین سمت چپ صدای بازی را غیر فعال کنید .

برای چهار پنل اول ما به شما یک سری نکات کمکی بیان می کنیم تا در طی این چهار مرحله به شما کمک کند .بعضی از تفاوتها به سادگی قابل تشخیص است ولی بعضی دیگر از آنها نیاز به توجه ویژه و دقت فراوان  شما دارد .

در این قسمت در اولین پنل  شما می توانید تفاوت هایی  که با آن مواجه می شوید را مشاهده کنید

که در ادامه می بینید که زنی که کشته شده است متوجه می شود هنوز در همان جا  است ولی این بار به عنوان یک روح !

تعقیب شروع می شود ! زن تصمیم می گیرد که اطلاعات بیشتری در مورد قاتل خودش پیدا کند .

اگر او فقط می دانست چقدر روح کسی که کشته به او  نزدیک شده احتمالا اصلا وضعیت خوبی نداشت . پس زن در این وضعیت می تواند به خوبی بفهمد که شخصیت قاتلش دقیقا چطوری است

هیچ آموزشی برای این یکی نیست ! از اینجا به بعد باید به روح داستان ما کمک کنید تا در مورد قاتل خود  جستجو کند و او را بهتر بشناسد و انتقام بگیرد . … موفق باشید

از اینجا می توانید این بازی را اجرا کنید

منبع :How -To Geek

 

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *