سرگرمی روز جمعه : درهم

سرگرمی روز جمعه : درهم
  • 1391/11/20
  • مهرداد ارجمندی
  • 0

در بازی این هفته باید با استفاده از فکر خودتان یک راه برای جایجایی دیسک ها به مکان مناسب پیدا کنید و به یاد داشته باشید که برای این کار شما توانایی مانور بالایی ندارید . با این اوصاف آیا به نظر خودتان می توانید این بازی را به خوبی پشت سر بگذارید و یا نه ؟!

داخل هم

صفحه شروع به مانند چیزی که می بینید در واقع به این صورت عمل می کند که باید بر روی دیسک ها کلیک کنید تا جابجا شوند . می توانید بر روی کنترل های بازی کلیک کنید تا کارکرد را در صورتی که متوجه نشدید بخوانید . بازی کردن این بازی ساده است.شما باید یک جای خالی داشته باشید در آخر . باید آنقدر دیسکهای رنگی را جابجا کنید که در نهایت تمامی دیسکهای رنگی با رنگ مشابه در یک جا جمع شوند و به این صورت بازی تمام می شود . هنگامی که بازی تمام شد شما باید یک جای خالی که ر واقع رنگ چوب است مشاهده کنید .

tangled01

در این بازی تعداد سی و شش مرحله وجود دارد که شما به کمک آن می توانید قدرت حل پازل خود را تست کنید …

tangled02

اولین مرحله بسیار ساده و در واقع یک مرحله آموزشی است . برای اینکه بتوانید دیسک های رنگی را جابجا کنید باید بر روی آنها چپ کلیک کنید تا به مکان هایی که می توانند بروند حرکت کنند ( آنجایی که فقط یک دیسک باشد و در مسیر باشد ) به خاطر داشته باشید حتما باید یک مسیر بین دو نقطه ای که می خواهید دیسک حرکت کند باشد . برای مثال در اینجا انتخاب کنید که دیسک آبی حرکت کند .

tangled03

به نظر خوب می رسد . حالا باید دیسک قرمز را انجام دهید …

tangled04

یک قدم نزدیک تر .

tangled05

هنگامی که تمامی دیسک ها را جابجا کردید و به مکان مناسب رساندید به شما متناسب با زمان و تعداد حرکتهایی که انجام دادید ستاره داده می شود . حالا می توانید صفحه انتخاب بازی ها و یا دوباره بازی کردن همین مرحله و یا مرحله بعدی را انتخاب کنید .

tangled06

در مرحله دوم یک نقطه جدید و رنگ جدید هم اضافه می شود تا با آن بازی کنید . همینطور که در بازی پیش می روید خواهید دید که کم کم پیچیده تر می شود .

tangled07

امیدوارم از این بازی لذت ببرید و آخر هفته خیلی خوبی داشته باشید .

از اینجا می توانید این بازی را مشاهده کنید

منبع : How-To Geek

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *