سرگرمی روز جمعه : دزدان دریایی – گنجینه قطب شمال

سرگرمی روز جمعه : دزدان دریایی – گنجینه قطب شمال
  • 1391/11/6
  • مهرداد ارجمندی
  • 0

 در بازی این هفته یک هیجان جالب منتظر شماست و شما و همراهان شما که دزدان دریایی شادی هستند باید در یک سفر دریایی جذاب گنجینه های بازی را جمع آوری کنید . تا می توانید سریع کار کنید از شمشمیر و چاقو و مواد منفجره که در اختیارتان است استفاده کنید تا بتوانید گنجینه ها را آزاد کنید و در آب بیاندازید و بتوانید از آنها استفاده کنید .

دزدان دریایی – گنجینه قطب شمال

piratesarctictreasure01

قسمت انتخاب بازی به صورت نقشه گنج طراحی شده است و شما همینطور که در بازی پیش می روید به گنج ها می رسید .

piratesarctictreasure02

در اولین مرحله طبق روال اکثر این بازی ها بسیار ساده است و طوری است که شما بیشتر با بازی آشنا شوید . به راحتی گنج را آزاد می کنید و مرحله تمام می شود . موس خود را به سمت زنجیر ها ببرید و همانطور که مشاهده خواهید کرد وقتی به اندازه کافی به زنجیر ها نزدیک شدید موس شما از حالت پوینتر به یک ابزار برش تبدیل می شود حالا با چپ کلیک کار را تمام کنید .

piratesarctictreasure03

با قطع کردن زنجیرها گنجینه در آب می افتد و هنگامی که در آب افتاد شما می توانید از آن استفاده کنید و کشتی شما آن را بردارد . به خاطر داشته باشید که شما باید تا جایی که می توانید سریع کار کنید تا بتوانید حداکثر امتیاز را برای این بازی کسب کنید .

piratesarctictreasure04

( به زمان ساعتی که در گوشه بالا سمت چپ است توجه داشته باشید )

گروه دزدان دریایی شاد شما برای برداشتن گنج حرکت می کنند  .

piratesarctictreasure05

بگیرش که اومد !

piratesarctictreasure06

هنگامی که کشتی شما گنج را برداشت بلافاصله شما با صفحه ای مواجه می شوید که در آن امتیاز شما برای آن بازی به نمایش درآمده . از اینجا شما می توانید انتخاب کنید که دوباره همان مرحله را تکرار کنید به قسمت انتخاب مراحل بروید و یا مستقیما به مرحله بعدی بروید .

piratesarctictreasure07

در مرحله دوم

از مرحله دوم شما ابزار های مختلفی را در اختیار خواهید داشت تا به کمک ترکیب آن ها و کمک گرفتن از آنها بتوانید گنجینه ها را آزاد کنید …

piratesarctictreasure08

همچنین شما می توانید برای رسیدن به اهداف خود از خورد کردن یخ ها نیز استفاده کنید ولی قبل از آن اطمینان حاصل کنید که کاری که می کنید درست است .

piratesarctictreasure09

موفق باشید و امیدوارم از بازی لذت ببرید و آخر هفته خیلی خوبی داشته باشید .

از اینجا می توانید بازی را مشاهده کنید

منبع : How-To Geek

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *