سرگرمی روز جمعه : خانه متروکه- تلاش برای پیدا کردن کتاب سحر آمیز

سرگرمی روز جمعه  : خانه متروکه- تلاش برای پیدا کردن کتاب سحر آمیز
  • 1391/10/1
  • مهرداد ارجمندی
  • 0

در بازی این هفته شما برای پیدا کردن یک کتاب اسرار آمیز وارد یک خانه متروکه می شوید … یک جستجوی اتاق به اتاق تا بتوانید با موفقیت راه خود را پیدا کنید و به پیش بروید . به نظر خودتان آیا می توانید از این جستجو با دست پر خارج شوید و یا می خواهید خانه را با دستهای خالی ترک کنید ؟

خانه متروکه- تلاش برای پیدا کردن کتاب سحر آمیز

 

در اینجا اولین قسمت از مرحله اول را مشاهده می کنید ( هر مرحله از سه بخش تشکیل شده است ) در این بخش شما باید در میان هزاران چیزی که در اتاق است به دنبال چیزهای خاصی بگردید و آنها را پیدا کنید. شما در اینجا می توانید چیزهایی را که ما پیدا کرده ایم را مشاهده کنید و ممکن است شما هم همین چیزها را پیدا کنید یا کمی متفاوت و یا کلا متفاوت از این چیزی که هست.همانطور که در اسکرین شاتی که گرفتیم ، مشاهده می کنید بعضی از آیتم ها کاملا واضح هستند ولی بعضی از آنها برای پیدا کردن نیاز به دقت بیشتری دارند و البته همین طور که در مراحل پیش می روید مشاهده خواهید کرد که کار متفاوت می شود .

یک سری نکات هست که بهتر است آنها را در حین بازی رعایت کنید :

هر حدس اشتباهی که بزنید برای شما به اندازه 5 ثانیه گران تمام خواهد شد .

اگر از هر کمکی استفاده کنید ( بدون محدودیت ) هر کدام به اندازه 20 ثانیه برای شما هزینه دارد ( البته گاهی اوقات از دست دادن 20 ثانیه خیلی بهتر است که درگیر شوید و ثانیه های بیشتری را هدر دهید تا شی هدف را پیدا کنید )

زمانی که در هر مرحله دارید را در ابتدای بازی می توانید مشاهده کنید ( در گوشه بالا سمت چپ) این زمان برای هر سه قسمتی است که در هر مرحله دارید ، پس بهتر است تا جایی که می توانید سریع کار کنید .

همینطور که در مراحل پیش می روید خواهید دید که زمان کمتری به شما در هر مرحله داده می شود (زمان هر سه قسمت )

می توانید در هر زمان که خواستید به سادگی به کمک دکمه ایست ، بازی را نگه دارید ( در گوشه بالا سمت راست ) این دکمه در زمانی که کاری برای شما پیش آمده و نمی خواهید زمان بازی را از دست بدهید بسیار کاربردی می باشد .

 

در قسمت دوم هر مرحله مشاهده تفاوت های نیمه دوم اتاقی است که در مرحله اول با آن سروکار داشتید. در اینجا می توانید 7 تفاوتی را که ما در این صحنه پیدا کرده ایم را مشاهده کنید . البته ممکن است شما تفاوتهای بسیار متفاوت با آن چیزی که ما پیدا کرده ایم را پیدا کنید .

 

 

سوم بخش از هر مرحله به کل اتاقی که در مرحله اول نمایش داده شد بر می گردد ولی این بار شما باید فقط یک آیتم را پیدا کنید . به طور مثال دراینجا در مرحله اول باید کلید طلایی را که به اتاق دیگر می رود پیدا کنید .

 

هنگامی که کلید طلایی را پیدا کردید آن مرحله کامل می شود و امتیازات شما و جوایزی که کسب کردید به شما داده می شود . در اینجا شما می توانید انتخاب کنید که به مرحله بعد بروید .

 

این چیزی بود که شما در اولین بخش از اولین مرحله با آن روبه رو خواهید شد .

امیدوارم که آخر هفته خوبی داشته باشید و از حین پیدا کردن کتاب جادویی از بازی لذت ببرید .

از اینجا می توانید این بازی را مشاهده کنید

منبع :  How-To Geek

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *