سرگرمی روز جمعه : گنجینه دریا ها !

سرگرمی روز جمعه : گنجینه دریا ها !
  • 1391/12/25
  • مهرداد ارجمندی
  • 0

treasuresofthemysticsea00

در بازی این هفته به دنبال یک گنجینه گمشده در دریا می باشیم. به کمک نقشه ای که باید به آن اعتماد کنید باید راه پیدا کردن گنج را بیابید . همه چیز خیلی ساده و آسان به نظر می رسد ولی کم کم با حرکت در بازی همه چیز رنگ و بوی چالش به خود می گیرد .

توجه ویژه :با معرفی  این بازی  به سراغ فصل جدیدی از بازی های مجموعه سرگرمی های آخر هفته می رویم .

گنجیه دریا ها !

treasuresofthemysticsea01

قبل از اینکه صفحه اصلی را که در بالا نشان داده شده است ترک کنید ، می توانید صدای موسیقی را از طریق کنترل صدا که با مرز قرمز رنگ مشخص شده است تنظیم کنید .

هنگامی که بر روی دکمه شروع بازی کلیک کردید ، به یک صفحه نمایش از تیکه هایی که باید آنها را انتخاب کنید برده می شوید . بر روی یکی از آنها کلیک کنید تا یک پروفایل جدید درست شود .

 treasuresofthemysticsea02

تمام کاری که برای درست کردن پروفایل باید انجام دهید این است که نام خود را وارد کنید . هنگامی که این کار را انجام دادید می توانید بازی را ترک کنید و هروقت بازگشتید آن را به صورت پیش فرض خودتان بازی کنید . همچنین می توانید آن را غیر فعال کنید . با کلیک کردن بر روی ناحیه ای که به مرز قرمز دارد این کار را انجام دهید . بعد از اینکه تصمیم تان را گرفتید می توانید شروع کنید به بازی کردن .

 treasuresofthemysticsea03

بازی با نقشه گنج آغاز می شود که هر مرحله با یک ضربدر قرمز مشخص شده است . فقط یک ناحیه است که می توانید از آنجا جستجوی گنج را آغاز کنید . با این حال موس شما بالای طلا ها زنگ می زند تا شما متوجه مروارید طلایی در میان آن شوید و سپس بر روی آن کلیک کنید …

 treasuresofthemysticsea04

اولین مرحله همه چیز خیلی ساده است… به تنها چیزی که نیاز دارید این است که چهل و پنج سنگ رنگی را با ساختن زنجیر ها در بالای سر آنها پاک کنید . بر روی آیکن های کنار هم کلیک کنید تا جایشان با هم عوض شود و زنجیر هایی درست کنید که حداقل سه تا یا بیشتر از آنها تک نوع  باشند .به خاطر داشته باشید که می توانید از میان شش مسیر مختلف انتخاب کنید پس کمی وقت بگذارید تا بهترین انتخاب ها را داشته باشید . ( که این ممکن است با همان نگاه اول به سادگی مشخص نباشد )

 treasuresofthemysticsea05

به سمت راست حرکت کنید …

 treasuresofthemysticsea06

هنگامی که مرحله ای را کامل کردید به شما امتیازهایتان نشان داده خواهد شد . همینطور اگر جایزه ای کسب کرده باشید و از آنجا می توانید به مرحله بعد بروید .

 treasuresofthemysticsea07

همینطور که در بازی جلو می روید کم کم قسمتهای دیگری از نقشه نشان داده خواهد شد . وقتی که مرحله اول تمام شد شما می توانید مراحل یکسان چندتایی را انتخاب کنید. ولی شما محدودیت هایی را هم برای آن دارید تا اینکه آن مراحل را تمام کنید .

 treasuresofthemysticsea08

از این نقطه به بعد یک سری چالش های اضافی با گسترش نقشه اضافه می شوند . زمان آن رسیده که کار را آغاز کنید…

 treasuresofthemysticsea09

هنگامی که مراحل را از دومین ناحیه نقشه آغاز کردید باید به نوار کناری پنجره بازی توجه کنید .قدرتهای متفاوتی است که شما می توانید از آنها برای نابود کردن و یا جابجایی به صورت تصادفی آیکن ها استفاده کنید .این قدرتهای هنگامی که به ناحیه ای از صفحه برخورد می کنید که برای پاک کردن مشکل است بسیار کارآمد و مفید است .

با اینکه در اسکرین شات های ما نشان داده نشده است ، آیکن های تصادفی متفاوت بازی قدرت انفجاری متفاوتی را در زمانی محدود در بازی دارند . سعی کنید این قدرتها آیکن های شما را به زنجیرها بسط کند پس انرژی متناسب با رنگ قدرت زیاد می شود. قدرت انفجار با جابجایی تصادفی از آیکن ها تغییر پیدا می کند پس قبل از اینکه ناپدید شوند از آنها استفاده کنید !

 treasuresofthemysticsea10

برای مثال ما انتخاب کردیم که از قدرت برق در زنجیره ها استفاده کنیم … این به شما اجازه می دهد که یک نوع از آیکن ها را از خیلی از لوکیشن ها در بازی همزمان حذف کنیم .از اینجا به بعد یک راه حل مطمئن و ثابت در نظر بگیرید تا بتوانید به خوبی صفحه ها را پاک سازی کنید .

treasuresofthemysticsea11

امیدوارم از بازی لذت ببرید .

 موفق باشید و آخر هفته خیلی خوبی داشته باشید .

از اینجا می توانید این بازی را مشاهده کنید

منبع : How To Geek

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *