سرگرمی روز جمعه : مقابله با زامبی ها !

سرگرمی روز جمعه : مقابله با زامبی ها !
  • 1390/11/21
  • مهرداد ارجمندی
  • 0

یک هفته طولانی دیگر ؟ کارها زیاد بودند و حسابی شما را درگیر کرده بودند ؟ خوب حالا دیگر وقتش رسیده که استراحت کنید و کمی از آن بار استرس و کار بکاهید . در بازی این هفته ماموریت شما این است که یک حالت دفاعی از اسلحه هایی که در اختیار دارید درست کنید و در مقابل گروه زامبی هایی که به سوی شما می آیند مقاومت کنید و جلوی آنها را بگیرید .

 

مقابله با زامبی ها !

هدف بازی این است که با استراتژی که در پیش می گیرید و کمک آن اسلحه های خود را در مکانهای مناسب بگذارید و در مقابل گروه های زامبی که به سوی شما می آیند مقابله کنید و آنها را نابود کنید .آیا آماده هستید که با فکرتان در برابر فکر و برنامه ی زامبی ها بجنگید .

 

 

در اینجا آموزش بازی را مشاهده می کنید … در اینجا ما هرچهار تای صفحه نمایش را برای راحتی شما نشان می دهیم .

 

 

 

خوب بهتر است به سراغ اولین مرحله برویم . در اینجا فقط یک زامبی به سراغ شما می آید پس کار زیاد سختی در پیش ندارید و به راحتی می توانید آن را از بین ببرید . در تصویر زیر ما ناحیه های چندگانه ای را هایلایت کرده ایم که باید در هنگام نبرد با زامبی ها در نظر داشته باشید و مراقب این ناحیه ها باشید .

 

 

در بالا در جایی که Lives Remaining می توانید تعداد زامبی هایی که باید قبل از اینکه بازی را ببازید دفع کنید نشان داده شده است . و همچنین مقدار پولی که می توانید با آن برج های دفاعی بخرید ( که این کار را می توانید از گوشه سمت چپ پایین انجام دهید ) در امتداد دکمه خرید برج های دفاعی می توانید دکمه های خرید ، آپگرید ، تعداد زامبی هایی که می خواهند حمله کنند و همچنین ناحیه های کنترلی را می توانید مشاهده کنید .

 

 

 می توانید به سادگی هر اسلحه و امکاناتی را که مد نظر دارید در گوشه پایین سمت چپ انتخاب کنید و با چپ کلیک آن را در هرکجای نقشه که خواستید قرار دهید و برای مبارزه با زامبی ها آماده کنید .هنگامی که همه چیز را آماده کردید و حس کردید که برای جنگ و مبارزه آماده هستید ، می توانید با کلیک کردن بر روی دکمه Next در قسمت گوشه پایین سمت راست کلیک کنید .

 توجه داشته باشید که با آورن موس بر بالای برج های دفاعی جزییات آنها به نمایش در می آیند اینکه چقدر صدمه دیده اند و یا چیز های دیگر ….

 

 

 

زامبی های لعنتی را آتش بزیند ! آتش !

 

یک راهرو و کوچه  مرگبار از اسلحه ها بسازید تا  بتوانید زامبی ها را  راحت تر نابود کنید .

 

 

اگر در طی بازی خوب عمل کردید ، شانس این را دارید که اسلحه ها و امکاناتی را که در اختیار دارید به روز کنید و آنها را بهتر کنید . فقط یکی از آنها را می توان انتخاب کرد پس بهتر است خیلی حواستان را جمع کنید .

 

 

هنگامی که موفق شدید تمامی زامبی ها را نابود کنید و از سر راه بردارید امتیازاتتان به شما نشان داده خواهد شد . حالا می توانید به مرحله بعد بروید و یا اینکه در همان مرحله بمانید و آن را دوباره تکرار کنید و امتیازات بیشتری کسب کنید .

 

توجه داشته باشید : تعداد پانزده مرحله به طور کامل وجود دارد تا شما بتوانید حسابی با زامبی ها مبارزه کنید و آنها را نابود کنید .

 

در اینجا می توانید مرحله دوم مبارزه با زامبی ها را مشاهده کنید . در اینجا دو ناحیه و دو نقطه است را که باید دقت داشته باشید و از آنجا با زامبی ها مبارزه کنید . پس بهتر است اسلحه و چیزهایی را که لازم دارد با فکر و دقت مشخص کنید تا ضرر نکنید.

 

موفق باشید و امیدوارم حسابی از این بازی لذت ببرید و آخر هفته خیلی خوبی داشته باشید  .

 

 

از اینجا می توانید بازی را مشاهده کنید

 

منبع : How-To Geek

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *