معرفی نمونه هایی از تبلیغات جذاب و خلاقانه

معرفی نمونه هایی از تبلیغات جذاب و خلاقانه
  • 1390/8/8
  • عباس كريمي
  • 7

در ادامه پست هایی که قبلا در زمینه تبلیغات و بیلبوردهای تبلیغاتی در گویا آی تی قرار داده ایم، این بار توجه شما را به پستی متفاوت در همین زمینه جلب می کنیم. وجه مشترک این تبلیغات، جذابیت و خلاقیتِ به کار رفته در آن ها می باشد.

ممکن است از قبل تعدادی از آن ها را در وب مشاهده کرده باشید (به عنوان مثال تصویر هشتم را ممکن است در این پست دیده باشید) اما به طور کلی دیدن آن ها خالی از لطف نخواهد بود. امیدوارم از دیدن آن ها لذت برده و  هم این که بتوانند در خلق ایده های جدید به شما کمک کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: psdbox

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 7 دیدگاه
    1. متشکرم علی جان، نظر لطف شماست

    1. فرهاد عزیز دوبار تصاویر رو مرور کردم اما متوجه منظورتون نشدم، اگه امکان داره دقیق بگین منظورتون کدوم دست و کدوم تبلیغه؟

  1. ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت دوست و همکار عزیز
    خواستم خدمتتون عرض کنم که اون عکس دست که در این مطلب گذاشتید یکی از علامت های فراماسونری یا شیطان پرستی است که هرگاه می خواهند با هم ….. این علامت را به هم نشان می دهند
    فکر میکنم گذاشتن چنین عکسی اشاعه و تبلیغ این فرقه ضاله باشد با تشکر فراوان
    موفق باشید

    1. با سلام
      منم متشکرم از لطفتون
      اگه اشتباه نکنم منظورتون همون تبلیغ مربوط به مک دونالد هست. راستش تا الآن در مورد این علامت اطلاعی نداشتم که مجبور شدم کمی در موردش گوگل کنم! مطمئنن هدف، تبلیغ نبوده بلکه تنها به خاطر این که در پست اصلی وجود داشته و جزئی از منبع بوده در این جا آورده شده. ضمن تشکر از توجه تون، از اون جایی که این پست منتشر شده، بودن یا نبودنش در حیطه اختیارات ادمین قرار می گیره که اگه صلاح بدونن نسبت به حذفش اقدام می کنن.
      موفق باشین

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *