ارزش سهام فیس بوک به زودی ۲۰ برابر می شود

ارزش سهام فیس بوک به زودی ۲۰ برابر می شود
  • 1395/6/1
  • زهرا معبودی
  • 0

این روزها هر شرکتی که قد علم می کند و لباس موفقیت به تن می کند، نقل مجالس است. برای مثال مردم دوست دارند در مورد میزان درآمد شرکت ها صحبت کنند و این مواقع است که خبرهایی به بیرون درز می کند که دیگران بدانند وضعیت شرکت ها به چه نحو است. برای مثال در مجله اینترتی گویا آی تی دیروز خبری در مورد افزایش ارزش سهام گوگل صحبت کردیم اما امروز هم خبرهایی از فیس بوک داریم. گفته ها حاکی از این است که ارزش سهام فیس بوک، تا سال آینده ۲۰ برابر می شود. استراتژی درآمد زایی فیس بوک صرفا بخاطر پلن های تبلیغاتی است که مدت هاست این شرکت را زنده نگه داشته است.

به گزارش گویا آی تی ارزش سهام فیسبوک در حال حاضر با قیمت ۱۲۴ دلار مبادله می‌شود. همچنین به دلیل هدفمند بودن تبلیغات فیس بوک، این روزها بیزینس ها بیش از هر چیز به تبلیغات این شبکه مراجعه کرده اند. وال استریت معتقد است که در حال حاضر ۱٫۱ میلیارد نفر به طور فعال از این شبکه استفاده می کنند که در آینده نزدیک شمار این افراد به ۱٫۷ میلیارد نفر خواهد رسید. البته پلتفرم های تبلیغاتی این موسسه به این شبکه ختم نمی شود بلکه اینستاگرام، مسنجر و واتس‌اپ نیز از مجموعه فیس بوک می باشد.

Facebook's stock will soon be 20 times

با توجه به اینکه جمعیت زیادی در حال حاضر به فیس بوک اعتیاد دارند اما این شبکه هنوز نتوانسته جمعیت زیر ۲۵ سال را به سمت خود بکشد. در صورتی که برای اینکار موفق بشود قطعا سریع تر به پیش بینی وال استریت دست خواهد یافت و ارزش سهامش نیز بیشتر خواهد شد.

به هر حال تبلیغات چیزی است که بسیاری از کسب و کار های آنلاین این روزها به آن نیاز دارند و فیس بوک هم به خوبی می داند که چگونه به این شرکت ها سرویس دهی کند که مشتری همیشگی باشند. نظر شما در مورد این تبلیغات چیست؟ منتظر نظرات شما هستیم.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *